סל הקניות של שחר 46

הפעם גם מתכוננים לחזרה לבית הספר, גם מתקרבים לראש השנה, וגם טועמים מוצרים חדשים לכל ימות השנה

רטבים על בסיס סילאן ודבש של משק דבורים לין
שלושה רטבים חדשים הוציא המשק, ושלושתם מבוססים על שילוב של סילאן עם דבש. כ-70% מהשניים מצויים בשלושת הרטבים, ריכוז גבוה הבא לידי ביטוי בטעם האיכותי של הרטבים. שלושת הרטבים – סילאן גריל עם שום ודבש, סילאן על האש עם צ'ילי ודבש וסילאן מוקפץ עם ג'ינג'ר ודבש – אינם מכילים חומרים משמרים, צבעי מאכל, מייצבים או תוספות מלאכותיות, ומיועדים להכנת בשרים, עופות ודגים, לתיבול סלטים ירוקים, תבשילי ירקות, סויה ואפילו סנדויצ'ים. אצלנו הם נלקחו להכנת עוף ובשר והתגלו כמוצלחים במיוחד.
בשורה התחתונה: כדאי להשקיע ברוטב איכותי כדי ליצור מנה טעימה במיוחד.
20 ₪. להשיג ברשתות השיווק הגדולות, הרשת הרביעית, בתי טבע ומעדניות מובחרות.

פסטרמה סצו'אן של יחיעם
הפסטרמה החדשה של חברת יחיעם משלבת שני רכיבים מעולם החי – חזה הודו מחד ושומן אווז מאידך, המשמש כציפוי. יחד עם תערובת תבלינים שמקורה לדברי החברה בחבל סצ'ואן שבסין, נוצר המוצר הסופי. הטעם? שונה מהמקובל בתחום, אם כי קשה להגדירו כאוריינטלי בהכרח.
בשורה התחתונה: אפשר לאהוב מאוד ואפשר גם לא.
75 ₪ לק"ג, נמכר לפי משקל. כשר בהשגחת הרבנות נהריה. להשיג ברשתות השיווק ובמעדניות.

לחמניית דגנים של בונז'ור
לרגל החזרה ללימודים השיקה החברה לחמנייה חדשה. זו משלבת בין רכיביה קמח חיטה מלאה ושיבולת שועל, ובכל זאת שומרת על מידה גבוהה של אווריריות, המעלה את השאלה מהו החלק היחסי של קמח החיטה המלאה בלחמנייה.
בשורה התחתונה: בשילוב שומשום, גרעיני חמניות ופשתן, מקבלים לחמניה מוצלחת מאוד, שתשמש היטב להכנת כריך מכל סוג.
1.7 ₪ ליחידה. להשיג במעדניות רשת הריבוע הכחול, ברשתות הפרטיות ובשוק הפרטי.

מארז עוגיות שוקולד של כרמית
עוד השקה לרגל החזרה לשנת הלימודים, והפעם של עוגיות. ליתר דיוק, מדובר במארז של עוגיות שוקולד חלב, הנמכרות בצירוף קלמר מתכתי צבעוני. העוגיות הן חלק מסדרת ממתקי הקסם של לני, הן עגולות, עם מידה סבירה של פריכות ומילוי חביב של שוקולד חלב. התוצאה הסופית סבירה, לא יותר מכך. הקלמר, הממותג כמו העוגיות עצמן, יכול להיות שימושי לילדים הקטנים יותר.
בשורה התחתונה: מדובר בשילוב חביב אך לא הכרחי.
27 ₪. כשר בהשגחת בכשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

רולדת שוקולד ועוגת שמרים שושנים תפוחים של אסם
שתי עוגות חדשות השיקה החברה במסגרת סדרת עוגות הבית, האחת סבירה והשניה חביבה. הראשונה היא רולדת השוקולד, שמוגדרת על גבי האריזה כפריכה, אך בפועל היתה לחה מדי בשביל להיות פריכה. יחד עם מילוי סביר התוצאה המתקבלת אינה מלהיבה במיוחד. השניה היא עוגת שמרים שושנים תפוחים, ששמה מרמז כי צורתה היא של שושנים דבוקות זו לזו – עוגה אוורירית במיוחד עם כמות סבירה של תפוחים, מוצלחת מאוד לימים החמים.
בשורה התחתונה: עוגת השושנים מומלצת. על אחותה להשקה אפשר לוותר.
14-18 ₪ ל-350-380 גרם. כשרות בד"צ. להשיג ברשתות השיווק.

שׁוּבּוּקִים של השחר העולה
הרבה מאוד שנים חברת השחר העולה מייצרת את ממרח השוקולד הפופולארי, ולא יותר מכך. לאחורנה עושה החברה צעד ראשון בכיוון חדש, ונכנסת לתחום החטיפים. המוצר החדש הוא למעשה כדורי תירס פריכים במיוחד, המצופים בשוקולד השחר. השילוב מוצלח, ללא ספק, אם כי מתבקש להפוך אותו לדגני בוקר ולא לאכול אותו לבד. לגבי האריזה, זו תתאים יותר לילדים, אך תפספס את קהל הצרכנים הבוגר יותר.
בשורה התחתונה: התחלה יפה אך כדאי לשפר.
4 ₪ ל-40 גרם. כשר בהשגחת הבד"צ (כשר פרווה). להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המזון.

שמן טיגון מופחת ריח ומופחת התזה של עץ הזית
הפיתוח האחרון של חברת עץ הזית הוא לא פחות מגאוני. החברה פיתחה שמן לטיגון המבוסס על שילוב של שמן סובין אורז מלא עם שמן קנולה. יחד עם רכיבים בריאים נוספים מקבלים שמן שמן איכותי הרבה יותר – ריח הטיגון נמוך משמעותית, השמן "קופץ" הרבה פחות במהלך הטיגון, והוא נשרף הרבה פחות. רק המחיר מרתיע.
בשורה התחתונה: אם אתם יכולים להרשות לעצמכם את המחיר הגבוה – יותר מפי שניים בהשוואה לליטר שמן ממוצע, אל תהססו.
19.9 ₪ ל-1 ליטר. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר