סל הקניות של שחר 48

השבוע פסטרמה וסלמי מוקטני אריזה, עוגיות גרנולה ופטיפור שקדים, גלידה עם ווסאבי, משקאות מים דיאט, חטיף בטטה וסלק, חטיף לבבות, ושניצל דק דק

סדרת מוצרים חדשה של טירת צבי
הסדרה החדשה של טירת צבי אינה מחדשה בתחום המוצר עצמו. עיקר החידוש הוא באריזות, שגודלן עומד על 300 גרם, כ-100 גרם פחות מהסדרה הוותיקה. כך החברה מבקשת לענות על הרצונות הצרכניים המצומצמים שלנו בימי המיתון. הסדרה כוללת את מגוון מוצרי פסטרמה והסלמי של החברה, כולל סלמי תה שנמכר עד כה במעדניות בלבד. המוצרים טובים בסך הכל, וגם האריזות נוחות.
בשורה התחתונה: טוב למי שמחפש לרכוש כמויות קטנות יותר.
19.9 ₪ ל-300 גרם. כשרות הרב ורנר. להשיג במעדניות המובחרות.

עוגיות גרנולה ופטיפור שקדים של א.א.ק אורנים
הייחודיות של העוגיות שמייצרת החברה, טמונה בעובדה שהן אינן כוללות גלוטן בכלל. עובדה זו הופכת את העוגיות למתאימות לחולי צליאק, או כל מי שאינו צורך קמח. במקום זה מכילות העוגיות עמילן תירס ועמילן תפוחי אדמה.
לטעימה הגיעו עוגיות הגרנולה, שהיו פריכות למדי ודי מתוקות. בין רכיביהן תמצאו אגוזי מלך, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת וזרעי פשתן. רק חבל שעל האריזה לא היתה רשימת רכיבים וערכים תזונתיים.
בשורה התחתונה: טפלו באריזה, והכל יהיה טוב.
כ- 24 ₪ ל-220 גרם. כשר בד"צ העדה החרדית. להשיג בבתי טבע וחנויות מובחרות.

גלידות יפניות בארלקינו
שיתוף פעולה של רשת הגלידריות עם חברת קיקומן, הביא לעולם שלוש גלידות ייחודיות: וניל קיקומן, כלומר וניל עם סויה, שוקולד ווסאבי, וגלידת אורז עם שומשום שחור.
השילובים עשויים להרתיע, אבל המציאות מנצחת. גלידת הווניל היתה עשירה בטעמה עם מליחות מעודנת שהוסיפה הסויה – מצוין; וגלידת האורז היתה טעימה עם מרקם מעט קראנצ'י הודות למרכיביה. רק השוקולד היה מאכזב, שכן טעמו היה בדיוק כמו של גלידת שוקולד רגילה.
בשורה התחתונה: זוהי אחת ההצלחות בעולם הגלידות בקיץ הזה.
16-25 ₪ לגלידה אישית, 49-84 ₪ ל-750 מ"ל ועד 1.5 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת.

משקאות דיאט של WATER &
מותג המים בטעמים יצא גם בגרסה דיאטטית למשקאות שלו. WATER& FREE הוא שם המשקה, שאינו כולל סוכר בכלל, ומכיל לפיכך 1 ק"ל לכל 100 מ"ל.
רוב רובו של המשקה הם מים ומיעוטו הוא תה ירוק, והמשקה מגיע בשני טעמים: תפוח או אפרסק-אננס. קצת שונה מההרכבים המיוחדים של המותג בתחילת דרכו, אך עונה על הדרישה של קהל רחב יותר.
המשקאות חביבים, עם ביטוי מינימלי בחיך לסוכרלוז המכיל אותם.
בשורה התחתונה: זהו תחליף ראוי למשקאות הדיאט התוססים למיניהם.
5-7 ₪ לחצי ועד 1.5 ליטר. כשרות בד"צ. להשיג ברשתות מגה, שופרסל, הרשת הרביעית וחנויות נוחות.

חטיף צ'יפס בטטה וסלק של Terra Chips
חטיף חדש הגיע לשווקים, של מותג חטיפי הציפס המוצלח והאקזוטי ביותר שיש על המדפים. הפעם החטיף עשוי בטטה וסלק שמקורם בדרום אמריקה. התוצאה היא חטיף צבעוני, שונה בטעם – וטעים מאוד.
רק שימו לב שכמו כל חטיף צ'יפס גם זה מטוגן, והרגישים ירגישו את השמן בפה גם לאחר שיסיימו.
בשורה התחתונה: מוצר מוצלח, גם אם עשוי בשמן – ויקר.
14.9 ₪ ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק הגדולות, רשתות הפארם, חנויות טבע ובחנויות מובחרות.

חטיפי קראנצ'וס וצ'יפסונים בצורת לבבות של מנה
החברה ביצעה התאמה בשני קווי המוצרים שלה, לטובת הסדרה 'כמעט מלאכים'. התוצאה היא שדמויותיהם של כוכביה מעטרים את האריזות, והחטיפים עצמם מגיעים בצורת לבבות, בהתאם לרוח הסדרה.
קצת קשה להתלהב ממסחור כה גדול של מוצר, אך החטיפים עצמם מוצלחים. במיוחד הצ'יפסונים, שהצורה החדשה עשתה אותם אווריריים, ובמקביל הם עשויים היטב כך שהתוצאה טעימה.
בשורה התחתונה: חרף המסחור אפשר ליהנות. גם המבוגרים.
5 ₪ ל-40 גרם צ'יפסונים, 5 ₪ ל-100 גרם קראנצ'וס. כשר פרווה בהשגחת רבנות בית שמש. להשיג ברשתות השיווק, מינימרקטים וחנויות נוחות.

שניצל דק דק מתובל של מאמא עוף
מוצר חדש לחברה, והפעם שניצל דק ומתובל. החברה מבטיחה גם כאן 100% חזה עוף, עם ציפוי מתבקש של פירורי לחם ותבלינים. פפריקה, שום ופלפל שחור הם התיבול, ללא פלפל חריף המעטר באופן מוזר את האריזה.
הטעם אמור להיות פיקנטי, אם כי הוא לא עונה על ההגדרה.
בשורה התחתונה: טעים אך לא ממש פיקנטי.
38 ₪ ל-800 גרם. להשיג בכל רשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר