סל הקניות של שחר 51

והפעם במדור: מילקי חדשים, הפסקת אוכל, מעדן רימונים, גבינה צפתית, מעדני סויה, קטשופ, וקרקרים עם זרעים ודגנים מלאים

מילקי שוקולד לבן ואוכמניות מילקי שוקולטו אגוזים של שטראוס
שני טעמים חדשים הוציאה קבוצת שטראוס למותג הוותיק והפופולרי מילקי. האחד, כאמור, משלב שוקולד לבן עם קצפת ומעט אוכמניות, והשני הוא למעשה מילקי שוקולד עם סירופ שוקולד ומעט אגוזים. שניהם חביבים, אין מה לומר, אם כי לא נפלנו מהכסא.
בשורה התחתונה: חידוש חביב אך סביר לחובבי המעדן.
4.02 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

הפסקת אוכל של תנובה
אין מדובר כאן במוצר חדש, כי אם בשילוב חדש של מוצרים ותיקים. גם הקונספט עצמו אינו חדש – תנובה כבר הציגה אותו לפני כשנה, ולאור ההצלחה, כדבריה, היא משיקה גרסה חדשה.
בתוך מארז הקרטון יש חלב תנובה בטעם וניל בכמות של 150 מ"ל, דגני בוקר עוגי של תלמה, כפית וקערה. כך אפשר בכל מקום ובכל מצב להכין לילד מנה של דגני בוקר. זאת בזכות העובדה שהחלב מגיע בקרטון שאינו דורש קירור.
בשורה התחתונה: פתרון מהיר ונוח, אך דל בערכים תזונתיים. לשיקולכם.
8.56 ₪. כשרות מהדרין. להשיג בחנויות וברשתות.

מעדן רימונים ופטל של סנט דלפור
סדרת מעדני הפרי הצרפתית התחדשה במוצר זה, אשר שיווקו החל לקראת ראש השנה. אין זה מפתיע, שכן מדובר כאן בשילוב של פטל עם רימונים, פרי חג מובהק.
כמיטב המסורת, לא תמצאו כאן סוכר, צבעי מאכל או חומר משמר, אלא 100 אחוז פרי. התוצאה מתוקה למדי, טעימה מאוד, ובעלת מרקם שנוח למרוח על פרוסת לחם.
בשורה התחתונה: מעדן צרפתי אמיתי. בלי קשר לראש השנה.
15.9-16.9 ₪ ל-284 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

גבינה צפתית של משק צוריאל
משק צוריאל השיק לאחרונה גבינה חדשה ומוצלחת למדי. מדובר בגבינה צפתית עשויה מחלב בקר עם 5% אחוזי שומן בלבד. התוצאה היא גבינה טעימה מאוד, בעלת מרקם עשיר יחסית למיעוט אחוזי השומן שיש בה. גבינה שכייף לשלב בכריך.
בשורה התחתונה: עוד מוצר מוצלח של המחלבה הוותיקה. המשיכו כך.
13.7 ₪. כשרות מהדרין בהשגחת הבד"צ של אגודת ישראל. להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הנבחרות.

מעדני אלפרו דליס בטעמי וניל ושוקולד 
החברה הבינלאומית המתמחה במוצרי סויה, השיקה סדרת מעדנים חדשה, פרי פיתוח ייחודי המיועד לשוק הישראלי. לא ברור מהן דרישות הטעם הספציפיות של הצרכן הישראלי בכל הנוגע למוצרי סויה, אך התוצאה הסופית מוצלחת למדי. המרקם קרמי יחסית לעובדה כי אין כאן חלב בכלל, וגם הטעם טוב, בייחוד של מעדני הווניל. בכל הנוגע לשומן, תמצאו כאן רק 1.7%.
בשורה התחתונה: טוב לילדים ולחובבי מוצרי סויה בכלל.
20 ₪ לרביעייה, 125 גרם ביחידה. כשר בהשגחת בד"צ אנטוורפן ובד"צ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות הגדולות.

קטשופ עם יובל המבולבל של NETO
עוד מוצר שאינו מחדש הרבה למעט באריזה – עליה מככב כוכב הילדים התורן, יובל המבולבל. הבקבוק אמנם נוח לשימוש, וגם טעמו של הקטשופ חביב למדי, ובכל זאת קשה לתמוה על החיבור בין המבולבל למוצר מבוסס עגבניות. האם עתידו של כל כוכב ילדים הוא לעודד מכירות של מוצרי מזון?
בשורה התחתונה: יצאנו מבולבלים.
9-11 ₪ ל-750 גרם. כשר פרווה רבנות נהריה. להשיג ברשתות השיווק.

קרקר ראש פינה של אמירה ומארק רובין
מי שעוד לא נחשף לקרקרים האיכותיים המיוצרים על ידי בני הזוג מראש פינה, יכול לרכוש אותם כעת גם ברשתות השיווק הגדולות ובבתי טבע. מדובר בסדרה של ארבעה קרקרים שונים – קרקרים משיפון, קרקרים מחיטה מלאה, קרקרים עם ג'ינג'ר ודבש וקרקרים עם זעתר. כולם מכילים שילובים שונים של זרעים, גרעינים ודגנים מלאים כגון שיבולת שועל, חיטה מלאה, פשתן, גרעיני חמניות, שומשום ומלח ים.
לא תמצאו כאן חומרי תפיחה, משפרי אפייה, חומרים משמרים, צבעי מאכל, קמח לבן, מעכבי חימצון או חומרי טעם וריח מלאכותיים. התוצאה מצוינת, גם בגרסה המסחרית שלה.
בשורה התחתונה: אם כבר קרקר, אז שיהיה גם טעים וגם בריא.
16.5 ₪ ל-200 גרם. הכשר מהדרין של חוג חת"ם סופר בני ברק ובד"ץ. להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובבתי טבע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר