סל הקניות של שחר 6

ממתיקים שונים נבדקו הפעם: שני סוגים של טבליות סוכרלוז וסירופ חרובים. בנוסף נבדקו אבקות מרק, מסטיקים, מרמשלו דיאטטי ומשקאות קלים חדשים

סירופ חרובים טבעי של חצר כנרת
החרוב זכור לי בעיקר בתור תחליף בלתי מספק לשוקולד החביב עלי, שמכורי הבריאות מכניסים לגופם מדי פעם. הסירופ החדש מבית היוצר של חצר כנרת מספק אפשרות ראויה להשתמש בפרי למטרות נוספות.
על פי הכתוב, הסירופ יכול לשמש כתחליף לסוכר, ואפשר אפילו לשלב אותו בשתייה חמה. ניסיתי, וזה לא עובד. לסירופ יש טעם דומיננטי של חרוב, שמשתלט על טעם הקפה או התה ומשנה אותו לחלוטין.
עם זאת, הסירופ מומלץ יותר כתוספת לסלט פירות, יוגורטים, דגני בוקר וכד'.
בשורה תחתונה, איש לא יזיז אותי מהמתוק שלי. אבל לסירופ יש שימושים ראויים ביותר.
19.9 ₪ ל-350 גרם. להשיג ברשתות מגה ומגה בעיר.

אבקת מרק בצל ואבקת מרק פטריות מרכיבים טבעיים של אסם
אין לי אלא לשבח את חברת אסם על ההשקעה שלה בשנתיים האחרונות בפיתוח גרסאות ידידותיות יותר של המוצרים הוותיקים שלה. התוספת האחרונה, אבקות המרק החדשות, עשויות גם הן מרכיבים טבעיים בלבד, ועל כך הברכה.
נכון, מי שרוצה לאכול אוכל בריא, עדיף שיכין את המרק שלו בעצמו. אבל אם אתם צריכים להשתמש באבקת מרק, עדיף כזו נטולת מונוסודיום גלוטמט, צבע מאכל וחומרים משמרים.
בשורה התחתונה, אסם משחקת אותה.
27.25 ₪ ל-400 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

מסטיק אורביט בטעם פטל באריזת מעטפה
המסטיק החדש של אורביט הוא אחד המוצלחים שלעסתי לאחרונה. יש לו טעם פטל עדין, שמצליח להרגיש טבעי חרף העובדה כי פטל של ממש אין במסטיק. הטעם נשאר לפרק זמן ארוך – יחסית למסטיק, כמובן – והתוצאה תענג את חובבי המסטיק שהם גם חובבי פטל.
רק האריזה, יש להודות, קצת מטרידה. המסטיקים תפוסים בבסיס האריזה, כך שדרוש מעט לחץ כדי להוציא אותם ממקומם. לא בטוח לעשות את זה בזמן נהיגה, מניסיון.
בשורה התחתונה, מדובר במוצר טעים. את האריזה אפשר "לבלוע", ובסך הכל ליהנות ממנו מאוד.
5.3 ₪ לאריזה של 14 מסטיקים. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

מרשמלו בצורת ספגטי של כרמית
המרשמלו החדש מתהדר בכל מה שמוצר המתיימר להיות בריאותי מתהדר בו – 0% שומן וצבעי מאכל טבעיים. הוסיפו לזה את הצורה שלו, שקיבלה את השראתה מהספגטי האיטלקי, והרי לכם ממתק חיובי לילדים.
ובכן, לא ממש. עם סוכר בראש רשימת הרכיבים, 334 קלוריות ו- 80 גרם פחמימות על כל 100 גרם מוצר, זה ממתק לכל דבר. כלומר, כדאי לאכול ממנו במתינות.
בשורה התחתונה, מדובר במרשמלו. רק חבל שאי אפשר לצלות אותו על האש.
5 ₪ ל-100 גרם. כשר בהשגחת הרבנות. להשיג ברשתות השיווק הגדולות והפרטיות. 

7UP ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל
החדשה העיקרית הפעם היא העובדה כי יצאה לשוק גרסה חדשה של המוצר, ללא חומר משמר; צבע מאכל מעולם ללא היה במשקה השקוף והתוסס.
כדי להדגיש את העובדות הללו ולבדל את המשקה, עודכנו הפחיות והבקבוקים כך שנתונים אלו יהיו בולטים יותר. בכל הקשור לטעם, לא הרגשתי בשינוי כלשהו כתוצאה משינוי החומרים המוצר.
בשורה התחתונה, עדיין עדיף לשתות מים. אבל אם כבר משקה קל, ה- 7up החדש מפתה יותר מאי פעם.
28 ₪ לשישייה של 1.5 ליטר, 5 ₪ לפחית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

סוכרלוז בטבליות של מרמולייט
אחד החידושים בתחום הממתיקים המלאכותיים הוא הפיתוח של הסוכרלוז. בקיצור, המדענים מצאו דרך להוציא מהסוכר את הקלוריות ולהשאיר את הטעם. התוצאה היא ממתיק ידידותי יחסית לגוף – ולגזרה.
הממתיק מגיע כעת גם בטבליות, כמו הסוכרזית הידועה. זה של מרמולייט מגיעה באריזה נוחה לשימוש. רק לחיצה אחת והגלולה יוצאת אל הכוס. אחרי שמהלתי אותה עם הקפה, התגלה ממתיק חזק במיוחד, שעוצמת המתיקות שלו עולה אף על זו של הסוכר עצמו.
בשורה התחתונה, המוצר מיועד למכורים למתוק הנמצאים בדיאטה.
29.9 ₪ ל-150 טבליות. להשיג בנקודות המכירה.

טבליות סוכרלייט של סוכרזית
בדומה למוצר הקודם, גם זה מבוסס על סוכרלוז, אותו ממתיק מלאכותי ידידותי יחסית לגוף. אך הוא שונה ממנו מהותית – רמת המתיקות של הממתיק של סוכרזית הרבה יותר נמוכה.
המשמעות היא שבמהלך שתייה קפה ולאחר שסיימתי, רמת המתיקות בפה נותרה נעימה ובלתי משתלטת.
החסרון במוצר הוא האריזה. כאן מקבלים אריזת פלסטיק שצריך לפתוח ידנית את אחת מפינותיה, ואז לתת לטבליות הרצויות ליפול דרכה אל כף היד. לא אל הכוס, כי עלולות ליפול יותר טבליות מהרצוי.
בשורה התחתונה, הנה לכם ממתיק להמונים, המגיע באריזה המונית מדי.
15 ₪ ל-75 טבליות. כשר בהשגחת בד"ץ ירושלים. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר