סל הקניות של שחר 68 – ט"ו בשבט

ברוח החג דגמנו וטעמנו מאפים, כריכים, מעדני פרי, עוגות, מארזי פירות יבשים, ועוד מאכלים הנותנים לט"ו בשבט ולתקופה הקרובה את מאפייני הסדר החדש: סדר ט"ו בשבט

מוצרי חג בליליות BAKERY
בית הקפה והמאפייה החדש יחסית מציע מוצרים ברוח ט"ו בשבט. התפריט לצורך כך כולל מוצרים מסקרנים, כגון טארט אגוזים וטופי ולחם דבלות, אך לטעימה הגיעו מוצרים אחרים.
עוגיות הביסקוטי היו קלילות, פריכות ועשירות בפירות יבשים, כמצופה, ואילו אצבעות של טארט אגוזים עם קרם טופי היו ממש מעדן. בצק פריך, הרבה אגוזים, טעם ברור של טופי ולא מעט סוכר.
בשורה התחתונה: את מה שטעמנו – אהבנו.
10 ₪ לאצבע, 22 ₪ ל-200 גרם עוגיות, 19 ₪ ללחם, 70 ₪ לטארט. להשיג במתחם בית אסיה, רחוב ויצמן 4, תל אביב.

טעמים חדשים של קאנאפ'ס
המוצר אותו מציע קאנאפ'ס הוא מוצר מצוין. מדובר במגש ובו פרוסות לחם טרי וטעים, ועליו שילובים שונים של גבינות וירקות. הכל טרי והשילובים מצויינים. לרגל החג אפשר לבחור שילובים שחלקם וותיקים, דוגמת גבינת ברי פקאן או גבינת דנה בלו עם ירקות. לא חדש ולא ממש קשור לט"ו בשבט.
השילוב היחיד שמתאים – ונדמה שהוא אכן חדש, אם כי לא בטוח שהזיכרון אינו מטעה – הוא שילוב של משמש מיובש הממולא בגבינת עיזים.
בשורה התחתונה: אמנם אין מדובר במוצר זול, אך בכל מקרה טעים. למי שמחפש פתרון אירוח קל וטוב.
75-115 ₪ ל-12-20 יחידות. להשיג ב- 1-800-83-43-99 www.canapes.co.il.

עוגת פירות יבשים של אורנה בר מאפה
המאפים שאורנה בר עושה במקום הקטן שלה בכפר סבא הם כל כך טובים, עד שהם מצדיקים נסיעה במיוחד. גם העוגה שהיא מציעה לקראת החג אינה נופלת באיכותה. מדובר בעוגה בחושה עשויה היטב מרכיבים איכותיים, והטעם משובח.
עם זאת, עוגה המצופה בחלקה בפירות יבשים מעוררת את הרושם כי זה מה שיש בתוכה. אך כשפורסים את העוגה מגלים בתוכה שברי שוקולד. למרות שהעוגה טעימה, זה קצת מאכזב.
בשורה התחתונה: כדאי לברר מה רוכשים לפני הקנייה.
35 ₪ ל-550 גרם. להשיג ברח' בקעת בית נטופה 25, כפר סבא.

מוצרי חג של מאפיית לחמים
שלל מוצרים, חלקם ותיקים וחלקם חדשים, אפשר למצוא כאן לרגל ט"ו בשבט. בר בריאות, לדוגמא, הוא בר של פירות יבשים, גרעינים, סילאן, דבש וטחינה, והוא ממש מעדן של בריאות. לחמניות מוזלי הן לחמניות רכות המשלבות גרעינים, תמר, תפוח עץ ואגוזים, ובכך מהוות מנה בפני עצמן. בנוסף יש גם לחם אגוזים, לחם אגוזים ותאנים ועוד.
בשורה התחתונה: לכו על הלחמניות. מיוחדות וטעימות במיוחד.
10 ₪ לבר או לחמניה, 19-24 ₪ ללחמים. להשיג בחשמונאים 99, תל-אביב.

מעדני 100% פרי של יד מרדכי
שני מוצרים חדשים השיקה החברה לקראת ט"ו בשבט, וכל אחד מהם מכיל 100% פרי, או יותר נכון, פרי, רכז ופקטוז. כלומר, אין סוכר, אין חומרים משמרים, אין תוספי טעם, ריח ושאר מרעין בישין.
מבין השניים – תפוז ופטל – הגיע לטעימה זה עם התפוז, שהתברר כמעדן של ממש, גם לאכילה עם כפית.
בשורה התחתונה: מי שאוהב ריבות למיניהן, ובמיוחד מעדני פרי, יעריך את המוצרים החדשים.
16.81 ₪ ל-250 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.

אגוזים ופירות יבשים של re:bar
הרשת המתמחה במשקאות מבוססי יוגורט, מרחיבה את הצע המוצרים שלה. כעת אפשר לרכוש בסניפיה השונים גם מיקס של אגוזים, המכיל אגוזי קליפורניה, פקאן טבעי, קשיו, שקדים ואגוזי ברזיל; ומיקס פירות, המכיל צימוקים בהירים וכהים, חמוציות ודובדבן. אין תוספות של מלח, סוכר, שמן, חומרי טעם וריח, והם לא קלויים.
בשורה התחתונה: מיקס הפירות מתוק במידה נכונה, מגוון וטעים.
6.9 ₪ ל- 40 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

טארט פירות יבשים של מינוטי
העניין עם המוצר הזה הוא פחות בהרכביו ויותר ברמת הגימור שלו. כלומר, אם אתם בוחרים לרכוש אותו, אתם למעשה רוכשים קלתית בציק, מלית רויאל ותערובת של פירות יבשים, כל אחד בנפרד. הבצק כמעט ומוכן, וכל מה שצריך הוא להוסיף את הרוטב והפירות, להשלים את האפייה, ואז מקבלים עוגות קטנות, פריכות, עשירות בטעם ואישיות מאוד.
בשורה התחתונה: זהו רעיון מוצלח המתאים למי שאוהב לעבוד במטבח – קצת.
24 ₪ ל-10 יחידות קלתית בצק, 15 ₪ לרוטב, 8.9 ₪ ל-100 גרם פירות יבשים. להשיג ב- SPICES כלים וטעמים. www.spices-center.com

פירות יבשים של מיה
החברה מציעה פירות יבשים שונים במארזים שונים. על המדפים תוכלו למצוא תפוח עץ, פפאיה, מלון, מנגו, תאנים ועוד פירות המתאימים לסדר ט"ו בשבט. הפאפאיה המסוכרת, פרי שבוודאי אינו קשור במסורת של החג אך מתאים לאקלקטיות בה אנו חיים, לא היתה מתוקה מדי, ובכך יתרונה. לעומת זאת היא מכילה דו תחמוצת הגופרית וצבע מאכל אדום אלוורה, רכיבים שלא מסתדרים טוב עם הטבעיות שאנו מצפים לה.
בשורה התחתונה: תמיד כדאי לקרוא את רשימת הרכיבים.
7-12 ₪ ל-150 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

לחם ארטיזל אגוזים וצימוקים של פילסברי
ליין הלחמים של המותג הידוע הולך ומתרחב. החדש הוא לחם ארטיזל, כלומר לחם שאור מחמצת ובו אגוזי מלך וצימוקים. הלחם אינו דחוס מדי אך גם אינו מהאווריריים, ומידת החמיצות שלו אינה דומיננטית מדי, כך שהוא יתחבב על רבים מצרכני הלחם. בייחוד תוספת האגוזים והצימוקים, שהופכת את חווית האכילה למהנה יותר עקב השוני במרקם ובטעם.
בשורה התחתונה: זהו לחם טוב לחג ובכלל.
16 ₪ ל-550 גרם. להשיג במגה ובמרכולים הגדולים.

מוצרי חג של Piece of Cake
הקונדיטוריה המשובחת מיפו מציעה שלל מוצרים המתאימים לרוח החג. מנת הבריאות היא שילוב של גרעיני דגנים קלויים, פירות יבשים וסילאן. מוצר מצוין ליוגורט. יש מיקס של גרעינים, אגוזים, חמוציות ותבלינים לסלט, המסיף מתיקות ומליחות גם יחד, וכמובן, עוגת שטולן – בגרמנית עוגת חג מולד. עוגה כבדה יחסית, עשירה בפירות יבשים ומעט גבינה, טעימה כל כך עד שקשה היה לעמוד בפניה.
בשורה התחתונה: כל דבר שטעמנו, אהבנו. אבל אם צריך לבחור, לכו על השטולן.
12 ₪ ל-150 גרם ערכת גרעינים, 20 ₪ ל-200 גרם מנת בריאות, 35 ₪ לשטולן. להשיג ברח' יהודה הימית 17, יפו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר