סל הקניות של שחר 733

בסל שלנו השבוע: תערובת קפה חדשה – מומלצת, שוקו עם המתקה כבקשתך – להוציא סוכר בכלל, תירס מתוק מתוק – שדרוג, מעדני עגבניות מיובשות – תביאו עוד, דגני בוקר עם קשיו ושקדים – לוותר, מים מינרלים 1 ליטר – טוב, אבל

בסל שלנו השבוע: תערובת קפה חדשה – מומלצת, שוקו עם המתקה כבקשתך – להוציא סוכר בכלל, תירס מתוק מתוק – שדרוג, מעדני עגבניות מיובשות – תביאו עוד, דגני בוקר עם קשיו ושקדים – לוותר, מים מינרלים 1 ליטר – טוב, אבל


Envivo Lungo של Nespresso

חברת הקפה השיקה תערובת קפה חדשה, התערובת מספר 24 שלה. בסולם החוזק של החברה, זו מדורגת 9 מתוך 12 (כאשר ה-12 הוא הכי חזק). פולי ערביקה מהודו ופולי רובוסטה ממקסיקו שולבו כאן יחד, כך שאתם עשויים להרגיש ניחוחות קלייה, עצים ועוגיית ג'ינג'ר.
אנחנו לא מזהים ניואנסים כאלה בטעם, אבל תערובת זו התחבבה עלינו במהרה. היא חזקה יחסית, כך שהיא טובה לשעות הקשות של היום; והטעם ארומטי ומורכב – ומשתלב היטב עם חלב, כפי שתכננה החברה, מבלי שטעמי הקפה נפגעים מכך.
בשורה התחתונה: אחת התערובות המומלצות של נספרסו.
23.3 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג בסניפי הרשת.

השוקו שלי של יטבתה
החברה עשתה מהלך מבורך, והוציאה את הסוכר ותחליפיו מהשוקו שלה. זה כמובן לא קורה בכל משקאות השוקו הקלאסיים, אלא במוצר החדש אותו השיקה. הרעיון הוא שכל אחד יוסיף את כמות הממתיק הרצויה לו, אם כי לא פשוט להוסיף סוכר למשקה קר, שכן הוא לא מתפרק כל כך בקלות.
לטעמנו, זו הפעם הראשונה שכיף לשתות את משקה השוקו הזה, שכן יש לו מתיקות עדינה מהחלב, ולא מתיקות מוגזמת בגלל סוכר. מי שאוהב את המשקאות שלו מתוקים, יצטרך להתרגל למשקה זה, אבל בהיבטים בריאותיים, אנו ממליצים על כך.
בשורה התחתונה: הגיע הזמן להוציא את הסוכר כליל.
11-11.8 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.
צילום שלומי ארביב

Super Sweet Corn של חוות תקוע
אם בנושא השוקו שמחנו על הוצאת הסוכר, אז כאן אנו שמחים על קיומו. מדובר בזן תירס שהגיע עכשיו לשווקים, המאופיין ברמת מתיקות גבוהה מהרגיל – פי שלושה בהשוואה לתירס רגיל.
ההמלצה היא לאכול אותו לא מבושל, ולזה צריך להתרגל בהתחלה, אבל אז מגלים תירס עסיסי, פריך, ואכן מתוק למדי. אנחנו בכל מקרה העדפנו לבשל אותו במים רותחים עם תוספת של מלח לאחר הבישול, שמספק איזון חשוב לתירס. המחיר, יש לציין, אינו זול.
בשורה התחתונה: טוב למי שרוצה לשדרג את התירס שהוא אוכל.
13.9 שקלים ל-3 יחידות. להשיג בפוליצר, חנויות פרטיות ובשווקים.
צילום ראובן אילת

מעדני עגבניות מיובשות חדשים של תומר
שני מוצרים חדשים השיקה החברה, המצטרפים לסדרת מוצרי העגבניות המיובשות שההיא משווקת. מדובר בשילוב של עגבניות מיובשות עם זיתים ירוקים ועשבי תיבול, ועגבניות לחות מתובלות בעשבי תיבול.
אנחנו אהבנו מאוד את השילוב הראשון – כמות הזיתים לא גדולה אך מספיקה, העגבניות מתובלות נכון, וביחד הם שדרגו פלאים את סלט הפסטה הקר שהכנו.
בשורה התחתונה: אנחנו רוצים עוד כאלה.
9.9 שקלים ל-250 גרם. כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק.
צילום עידו קימלוב


דליקשיו בתוספת אגוזי קשיו ושקדים של תלמה מבית יוניליוור

דגני הבוקר החדשים הללו מבוססים על פתיתים העשויים משישה דגנים. אלה מצופים בדבש, וביניהם יש אגוזי קשיו ושקדים.
אהבנו את העובדה שבכל מנה של 30 גרם יש ככפית וחצי סוכר, עובדה המצויינת על האריזה בהתאם למהלך החדש של החברה. הבעיה שלנו היתה עם המוצר עצמו – הפתיתים דקים יחסית והמרקם שלהם אינו כיפי במיוחד לאכילה, הטעם שלהם אינו מהמוצלחים, וגם התוספות אינן נוכחות בכמות מספקת (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אפשר לוותר על דגני בוקר אלה.
19.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

מים מינרלים בנפח 1 ליטר של מי עדן
השקת הבקבוק החדש היא מהלך מבורך. בניגוד לקוקה קולה, שהשיקה לפנימ ספר חודשים את המשקה שלה בבקבוק בנפח זהה, האפשרות לשתות מים מינרלים בנפח של ליטר אחד, הרבה יותר מומלצת. מה עוד שהבקבוק נוח לאחיזה, כך שאפשר לקחת אותו אתכם בתיק ולשתות ישירות ממנו.
בשורה התחתונה: השקה מבורכת, רק חבל שהמוצר נמכר במארז של רביעייה בלבד.
10 שקלים לרביעייה. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר