סל הקניות של שחר 734

בסל שלנו השבוע: חזה עוף צלוי – רכיבים טבעיים זה טוב, מים בטעם משמש – הרבה פחות סוכר, שוקולד בטעם מילקשייק – אין פרה כזאת, יוגורטים חדשים – בעד הגבינה פירורים, גרנולות דבש ושוקולד – מספקות, חטיפי חלבון ללא גלוטן – מומלצים, מטבעות שוקולד לאפייה – מוצלחים

בסל שלנו השבוע: חזה עוף צלוי – רכיבים טבעיים זה טוב, מים בטעם משמש – הרבה פחות סוכר, שוקולד בטעם מילקשייק – אין פרה כזאת, יוגורטים חדשים – בעד הגבינה פירורים, גרנולות דבש ושוקולד – מספקות, חטיפי חלבון ללא גלוטן – מומלצים, מטבעות שוקולד לאפייה – מוצלחים

חזה עוף צלוי מרכיבים טבעיים של עוף טוב
החברה ממשיכה להפוך את המוצרים שלה לטבעיים יותר, והפעם מדובר בחזה עוף צלוי בתיבול ברביקיו 3% שומן. זהו עוף שגדל ללא שימוש באנטיביוטיקה או הורמונים, ובמוצר אין מייצבים, תוספים, חומרים משמרים, פוספטים או צבעי מאכל. כל זה נעשה לטובת קהל הצרכנים, החושש – ובצדק, מהמוצרים המתועשים שאנו אוכלים.
המוצר עצמו טעים למדי – התיבול אמנם לא משתווה לתיבול ביתי, אבל יוצר מוצר מספק, שאפשר לרכוש לטובת הימים בהם אין כוח להכין אוכל.
בשורה התחתונה: טוב למי שמצפה למוצרים בריאים יותר.
כ-39.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

Fruit Water בטעם משמש של יפאורה
אהבנו את המשקה החדש שהוציאה החברה. הוא קליל, מרענן, וטעם המשמש – שמושג הודות לפרי שיש בו, נוכח בצורה מושלמת, שילוב של מתיקות עם חמצמצות מעודנת.
נכון שיש במשקה סוכר, אבל הרבה פחות מהמקובל בתחום המשקאות הקלים, כך שבפועל יש בו חצי מכמות הקלוריות שתמצאו במשקאות כמו קולה, לדוגמא.
בשורה התחתונה: מומלץ למי שמחפש מיץ, אבל לא רוצה להעמיס על הגוף הרבה סוכר או ממתיקים מלאכותיים.
5-8 שקלים ל-0.5-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום סטודיו יפאורה

טבלאות שוקולד פרה בטעמי מילקשייק של שטראוס
תות וניל, שוקו בננה או שוקו וניל; אלו הם שלושת הטעמים של טבלאות השוקולד החדשות של המותג. זה למעשה שוקולד ממולא, כאשר המילוי נעשה בשתי שכבות קרם עם מרקמים שונים, והכל עטוף בשוקולד.
הרעיון היה ליצור חוויה כאילו השוקולד מלא במילקשייק, אבל לא מצאנו כל קשר בין המשקה מבוסס הגלידה, לבין שוקולד זה. אז אם לא מצפים לתת ביס במילקשייק, אפשר ליהנות בעיקר מהשילוב של שוקו בננה, שהזכיר לנו יותר מכל את הארטיק שוקו-בננה מהילדות.
בשורה התחתונה: התוצאה חביבה, אבל לא באמת קשורה למה שכתוב על האריזה.
4.7-6.8 שקלים ל-95 גרם. כשר חלבי, חלב ישראל בהשגחת הרבנות נצרת עילית ו-OU. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום סטודיו שטראוס


יוגורטים חדשים של יופלה מבית תנובה

שני מוצרים חדשים השיקה החברה באחרונה, במה שנועד ליצור חידוש במגוון המוצרים שלה לקראת הקיץ – עוגת גבינה פירורים וסיידר תפוחים. מבין השניים אהבנו מאוד את הראשון – פירורי הבצק מפוזרים באופן אחיד בתוך היוגורט העשיר, והתוצאה אמנם לא זהה לעוגת גבינה אבל דומה לה במרקם, וגם הטעם מזכיר זאת. השני היה פחות מלהיב אבל חביב, עם טעמים של תפוח וקינמון שיוצרים את הטעם המבוקש. המרקם העשיר של שני המוצרים נוצר הודות ל-4-4.1 אחוזי שומן (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אהבנו מאוד את טעם הגבינה פירורים.
3.7-5 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום ברוך נאה

גרנולה של Fitness מבית אסם-נסטלה
קטגוריית הגרנולה עוברת התחדשות הודות לשחקנים חדשים שנכנסים לתחום באחרונה. הראשונה שעשתה זאת היא אסם, שהשיקה שתי גרנולות חדשות בשני טעמים חדשים – דבש ושוקולד. הבסיס הוא כמובן שיבולת שועל, כאשר הטעמים של שני המוצרים נוכחים באופן בולט. אנו העדפנו את טעם השוקולד – הוא הרגיש טבעי יותר ומשתלב טוב עבור מי שרוצה ארוחה בריאה (יחסית) ומפנקת (יחסית). בגרנולה עם הדבש הרגשנו שמדובר במוצר יותר תעשייתי; אם אנו רוצים דבש בגרנולה שלנו, עדיף להוסיף אותו לבד (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: יש טובות מהן, אבל גם אלו יכולות לספק את מי שרוצה להמיר את דגני הבוקר בגרנולה.
11.9-12.3 שקלים ל-300 גרם. כשר חלבי, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום סטודיו אסם

חטיפי חלבון ללא גלוטן של Nature Valley
הצרכנים שנמנעים מלאכול גלוטן, ישמחו מאוד על השקה זו. מדובר בחטיפים חדשים שאינם מכילים גלוטן, בה בעת שהם מכילים 10 גרם חלבונים ליחידה. החטיפים מגיעים בשני טעמים – בוטנים ושוקולד או קרמל מלוח, והם מגיעים במארז הכולל ארבע יחידות.
אנו טעמנו את השילוב של בוטנים עם שוקולד, והוא היה מוצלח מאוד – פריך יחסית, מתוק אבל לא במידה רבה, והשילוב של הבוטנים והשוקולד עושה טוב לבלוטות הטעם.
בשורה התחתונה: אופציה מומלצת למי שזקוק לחלבונים ולא רוצה לצרוך גלוטן.
19.9 שקלים ל-4 יחידות בתקופה ההשקה, 24.9 שקלים לאחר מכן. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.


מטבעות שוקולד לאפייה של מאסטר שף

המותג השיק סדרת מוצרים חדשה, הפעם מטבעות שוקולד לאפייה. מדובר בארבעה מוצרים שונים, שכל אחד מהם עשוי מחומר גלם שונה – שוקולד לבן, שוקולד חלב, שוקולד מריר עם 60% מוצקי קקאו, ושוקולד מריר עם 70% מוצקי קקאו.
ייאמר לזכות החברה, שההבטחה לחומר גלם איכותי עמדה במבחן המציאות – השוקולד נמס בקלות, הפך לגנאש שרצינו שהוא יהפוך ללא כל בעיה, והתגלה במבחן הטעם כטעים למדי, מה שגרם לנו לנשנש חלק ממנו כפי שהוא.
בשורה התחתונה: המוצרים מוצלחים, והעובדה שהם נמכרים ברשתות השיווק מוסיפה להם נקודת זכות.
17.9-18.9 שקלים ל-300 גרם. כשר פרווה/כשר חלבי – חלב ישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר