סל הקניות של שחר 738

ודם כל ציננו את הקיץ עם מיץ קרטיב מעורר שאלה. המשכנו עם ממרח טחינה עם סילאן – ממכר, סלסת עגבניות – מוצלחת, חטיף עם צבעי מאכל טבעיים – עדיף, מטחנות מלח ותבלינים – השמרים מקלקלים

קודם כל ציננו את הקיץ עם מיץ קרטיב מעורר שאלה. המשכנו עם ממרח טחינה עם סילאן – ממכר, סלסת עגבניות – מוצלחת, חטיף עם צבעי מאכל טבעיים – עדיף, מטחנות מלח ותבלינים – השמרים מקלקלים. 

קרטיב לימון וקרטיב אננס של פריגת
בשבוע שעבר כתבנו על גלידה בטעם מילקשייק, והפעם מגיע תורו של מיץ בטעם קרטיב. הקריאייטיב של המוצר מדהים אותנו, ולא במובן הטוב של המילה: האם החברה באמת לקחה מיץ, הקפיאה אותו לכדי קרטיבים, ואז המיסה אותם לכדי מיץ, ואת הנוזל הסופי הכניסה לבקבוקים? יש להניח שלא. אם כך, מדוע לקרוא למיץ על שם הגרסה הקפואה שלו עצמו?
אנחנו מתקשים להבין את זה, מה עוד שבשונה מקרטיב אננס, למיץ הזה אין צבע לבן אלא צהוב, והוא מכיל 10% אננס, לעומת הקרטיב שאין בו אף לא חתיכת פרי אחת. אניני חך יטענו בוודאות, שלמיץ יש טעם המזכיר את טעמו של הקרטיב – כלומר, הכניסו למיץ חומרים שיצרו את הטעם המלאכותי של קרטיב אננס – אבל אותנו זה לא סיפק. 

בשורה התחתונה: יש מיצים שלא מרגיזים אותנו.

5.9-6.5 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

ממרח טחינה עם סילאן של אחוה
החברה ערבבה יחד שני מוצרים הנחשבים כבריאים – טחינה משומשום מלא, וסילאן. יש פה כמובן גם סוכר, שפוגם במנת הבריאות, אבל לא באופן מהותי. השילוב בין שני המוצרים יוצר ממרח מצוין, עם מרקם קל למריחה וטעם שונה, בו מרגישים את הטחינה והסילאן, שיוצרים ביחד טעם שלישי, עשיר ומהנה.
בשורה התחתונה: היזהרו לא להתמכר אליו.
10.9-12.9 שקלים ל-400 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות השיווק.
צילום יעל האן


סלסה של SNTDER'S

אם אתם מחפשים סלסת עגבניות להגיש עם הנאצ'וס, החברה עשתה את המהלך המתבקש והשיקה את הגרסה שלה למטבל הידוע, המצטרף לחטיפי הנאצ'וס הוותיקים של החברה.
המוצר מגיע בשתי גרסאות: חריף, וחריף עדין – והוא הפתיע אותנו לטובה. יש לו מרקם מצוין, כזה שקל לקחת ממנו עם הנאצ'וס, והחריפות העדינה של המטבל שטעמנו אכן הייתה כפי שהובטח. לא הבחנו בטעמי לוואי כלשהם, התיבול היה טוב, ובסך הכל זה משתלב היטב בערב של בירה וחטיפי תירס.
בשורה התחתונה: תוספת מוצלחת לחובבי האירוח המקסיקני.
15-16 שקלים ל-439 גרם. כשרות בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק, במרכולים ובחנויות פרטיות.

Trix של נסטלה
ההשקה המחודשת של מוצר הדגנים בצורת כדורים, לימדה אותנו פרט לא נעים כלל: רק עכשיו, לאחר שנתיים של עבודה, הצליחה החברה להחליף את צבעי המאכל המלאכותיים המשמשים ליצירת המוצר, בצבעי מאכל ממקור צמחי: רכזי פירות וירקות כגון אוכמניות, גזר שחור וצנון, או כורכום, הם אלו שנכנסים מעתה לכדורים העגולים במוצר המיועד, איך לא, לילדים.
ההבדל בחומרי הגלם לא משפיע על הטעם או על המרקם, והילדים שאהבו אותו קודם, אוהבים אותו גם עכשיו (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אם כבר, אז עדיף בגרסה זו.
24.9 שקלים ל-480 גרם. כשרות פרווה, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג את טריקס החדש ברשתות השיווק.

מטחנות מלח ותבלינים של מלח הארץ
לאחרונה הושקה סדרה חדשה של תבלינים במטחנה, והפעם של חברה זו הידועה במוצרי המלח שלה. מדובר בסדרה של חמישה מוצרים, אשר כולם מגיעים במטחנות גבוהות ומרשימות: מלח טבעי, מלח הימלאיה, גריל, איטלקי, ועשבי תיבול. האחרון, לדוגמא, משלב מלח ים עם נענע, כוסברה, טימין, טרגון וקצח, כמו גם תמצית לימון ותמצית שמרים, רכיב שנוכחותו הפתיעה אותנו וגרמה לנו לתהות מדוע, בעצם, יש בו צורך.
כך או כך, המטחנות עובדות מצוין, והתערובת עם עשבי התיבול מצליחה לגוון את הטעם, אבל במידה קטנה, שכן אי אפשר לשים כמות גדולה מהתערובת במאכל.
בשורה התחתונה: רק השמרים קצת קלקלו לנו את החוויה הטובה.
12.9 שקלים ל-250 גרם מלח טבעי, 15.9 שקלים ל-250-300 גרם שאר המוצרים. כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות השיווק והמזון.
צילום אלון צ'פלסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר