סל הקניות של שחר 753

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: מארזי ממתקים לחנוכה – לילדים מכורים, טחינה בטעמים – מעדיפים את הרגילה, בייגלה אמריקאים – השילוב עם המלח והפלפל השחור, ממרח במרקם מיונז – לטבעונים

מארזי חג של עלית מקבוצת שטראוס

מארזי חג של עלית, צילום סטודיו שטראוס
מארזי חג של עלית, צילום סטודיו שטראוס

אם אתם מחפשים פיתרון זול ומהיר (ולא בריא) למתנת חנוכה לילדים, החברה מציעה לכם את האפשרות לרכוש אחד מתוך מספר מארזים צבעוניים, הנבדלים זה מזה בגודל, בתכולה ובצורה. יש בצורת קופסת אוצר, בצורת נר, סביבון, ואפילו מארז מיוחד של חנוכייה מוארת, שבכל יום פותחים חלון של "נר" נוסף ומדליקים את האור באמצעות פנס צבעוני הנמצא בפנים.

התכולה שונה בכמות, אך הבסיס זהה: ממתקי החברה, בהם מקופלת, סוכריות טופי, מרשמלו, סוכריות ג'לי, חטיפי טעמי, כיף כף ופסק זמן (מכיל גלוטן). מ-9.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: לילדים מכורים למתוקים.

 

 

מארזי חג של כרמית

מארזי חג של כרמית
מארזי חג של כרמית

אופציה זולה, מהירה (ולא בריאה) נוספת עבור מי שמחפש מתנת חג לילדים, היא אחד המארזים של החברה, שהמגוון שלהם נע בין הבסיסי – שק המכיל מטבעות שוקולד לבן, חלב ומריר; וכלה בקופסת מטבעות שוקולד חלב או מריר השוקלת קילו. כולם מבוססים על ממתק אחד בלבד: מטבעות שוקולד. 3.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: לילדים מכורים למטבעות שוקולד.

 

טחינה בטעמים של ממלכת החלבה

טחינה בטעמים של ממלכת החלבה
טחינה בטעמים של ממלכת החלבה

הרעיון לשלב זעתר, חרוב או צ'ילי חריף בטחינה גולמית, נשמע מסקרן ומטריד כאחד. מצד אחד, מדובר בשילובי טעמים שלא חשבנו עליהם, ומסקרן לטעום אותם. מצד שני, השאלה 'האם זה באמת יכול להיות טעים' הטרידה אותנו מרגע ששמענו על ההשקה החדשה.

במבחן הטעימה שלנו התוצאות היו מעורבות. הטחינה עם הזעתר הייתה טובה – הרבה זעתר שינה משמעותית את הטעם של הטחינה, ועם כמות נכונה של מים, לימון ומלח, מקבלים טחינה שונה וטובה. את זו עם החרוב – כלומר אבקת חרובים וסילאן תמרים, אפשר לאכול כמות שהיא, ובעיקר עם מאכלים שדורשים מתיקות. למרות החיבה שלנו לעירוב טעמים ותיבולים, לא היינו משלבים אותה עם מאכלים דוגמת בשר. 25 שקלים ל-500 גרם. כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג בחנויות ממלכת החלבה.

בשורה התחתונה: נחמד ככל שזה יהיה, אנחנו עדיין מעדיפים טחינה גולמית "רגילה".

 

סניידרס פרעצל קריספס של SNYDER'S

סניידרס פרעצל קריספס של SNYDER'S
סניידרס פרעצל קריספס של SNYDER'S

השקה נוספת של המותג מביאה לישראל שני מוצרים שלא היו כאן עד כה – גרסה אמריקאית לבייגלה השטוחים שאנו מכירים בישראל. המוצרים נבדלים זה מזה בתיבול: מלח ים ופלפל גרוס באחד, ותערובת תיבול בשני. שניהם מאופיינים במרקם פריך במיוחד, כזה שכיף מאוד לאכול.

השילוב של המלח והפלפל מאוזן ומשדרג מאוד את הטעם (חייבים לאהוב פלפל שחור כדי ליהנות ממנו). המוצר השני, עם תערובת התיבול הלא מזוהה, פחות מוצלח בטעמיו: קצת תפל ולא מזוהה (מכיל גלוטן). 7.9 שקלים ל-85 גרם. כשרות בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק, במרכולים ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אם לנסות, לכו על השילוב עם המלח והפלפל השחור.

 

 

מיוZEN של זן מזון בריא

מיוZEN של זן מזון בריא
מיוZEN של זן מזון בריא, צילום לירן אגסי

בואו נתחיל עם האמת הפשוטה: זה לא מיונז. זה ממרח שאמור להיות במרקם של מיונז, ולהיות כזה ללא ביצים. בנוסף, הוא מגיע בטעמים שמיונז בדרך כלל לא נמכר בהם – ספייסי (עם צ'ילי חריף), וואסבי, פלפל שחור או קלאסי, למרות שביחס למוצר חדש, קשה להבין מה קלאסי בטעם שלו.

חרף דברי הפתיחה חשוב להבין, כי המרקם דומה (יחסית) לזה של מיונז אמיתי, גם אם הטעם של הממרח ה"קלאסי" שונה ממנו יחסית. מבין הטעמים, אהבנו את השילוב עם הצ'ילי, שמשדרג את הממרח והופך אותו לטעים במיוחד. זה עם הפלפל השחור היה חביב, לא יותר מזה; הוואסבי מומלץ רק למי שאוהב ווסאבי. 21.9-22.9 שקלים ל-200 גרם. כשר בהשגחת בד"ץ "בית יוסף" ורבנות מעלה יוסף. להשיג בשופרסל דיל, טיב טעם, יוחננוף, עדן טבע מרקט, טבע קסטל, אניס ובכל חנויות הטבע ומדפי הבריאות.

בשורה התחתונה: הטבעונים יאהבו את זה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר