סל הקניות של שחר 755

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: ד"ר שקשוקה בשופרסל – החומוס והטחינה, תה ירוק וחליטות תה – המלצה, מרקים נמסים – אופציה טובה, עוגת חמוציות – מהטובות מסוגה, רולדות מחטיפים מתוקים – לאוהבי הקונספט

 ד"ר שקשוקה בשופרסל

 

הסלטים של דוקטור שקשוקה בשופרסל

שיתוף הפעולה בין שפים ובעלי מסעדות ידועים לבין יצרניות המזון, מגיע גם למותג הפרטי: שופרסל משתפת פעולה עם בינו גבסו, הבעלים של המסעדה הידועה דוקטור שקשוקה, ומשיקה איתו ליין של מוצרים. ההשקה כוללת רוטב שקשוקה, רוטב חריימה, פילפל צ'ומה, ט'ירשי, חומוס צו'קה וטחינה בינו. אהבנו מאוד את החומוס, עם מרקם רך ותיבול נכון; הרבה יותר טוב ממרבית המתחרים שלו. הטחינה מוצלחת גם היא, וכך גם פילפל צ'ומה. רוטב השקשוקה מזכיר אמנם את הרוטב המפורסם של המסעדה, אבל ההתאמה לייצור תעשייתי לקחה ממנו את הטריות, והפכה אותו לפחות מלהיב. גם רוטב החריימה נופל בהשוואה לרוטב ביתי, אבל הוא אופציה טובה עבור מי שממש רוצה, ולא יכול להכין את הרוטב בעצמו. 9.9 שקלים ל-250/400 גרם. להשיג בשופרסל.

בשורה התחתונה: אנו ממליצים יותר מכל על החומוס ועל הטחינה.

תה ירוק וחליטות תה של סופר קופיקס

תה ירוק וחליטות תה של סופר קופיקס
תה ירוק וחליטות תה של סופר קופיקס

רשת הסופרים המוזלת, שהתחילה עם קונספט סניפי הקפה שלה: מכירה של כל מוצר ב- 5 שקלים, ועתה משנה אותו חלקית; השיקה ליין של מוצרי תה שנוצר במיוחד עבור הרשת. מדובר בקופסאות מרובעות המכילות כל אחת עשרה תיונים, הנמכרות ב- 5 שקלים לקופסה – מחיר זול במיוחד בהשוואה למחירי מתחרים, וגם במבחן הטעימה אינם נופלים מהם באיכות. היצרנית של הסדרה היא חברת עדנים, ואפשר לבחור בחליטות תה דוגמת פירות יער או קמומיל, ושילובים של תה ירוק עם לואיזה ולימונית, נענע ועוד. 5 שקלים ל-10 תיונים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אופציה מומלצת לחובבי התה.

 מרקים של קנור מבית יוניליוור

"מרק היום" – מרק קטניות

החברה השיקה מספר מרקים חדשים תחת המותג הידוע, ובשתי סדרות שונות. בסדרת "נמס בכוס" – מרק עדשים חריף, ואילו בסדרת המרקים המשפחתיים "מרק היום" – מרק קטניות ומרק ירקות כתומים.

ניסינו את מרק העדשים, שהיה הפתעה לטובה. אמנם לא משתווה למרק עדשים ביתי, אבל ביחס לקטגוריה הוא טוב, וכמעט ללא טעמי לוואי. מידת החריפות סבירה, כך שגם מי שלא מורגל באוכל חריף, יוכל ליהנות ממנו (אבל מי שמורגל בחריפות עלול להתאכזב). 4.9-6.9 שקלים לשתי מנות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים מרק להכנה מהירה, זו אופציה טובה מאחרות.

 עוגת חמוציות של אחוה

עוגת חמוציות בחושה
עוגת חמוציות בחושה, צילום יעל האן

עם 15% חמוציות, זו אחת ההפתעות הטובות שתמצאו על מדפי העוגות הבחושות והמוכנות שנמכרות בארץ. העוגה לא לחה במיוחד, אבל גם לא יבשה מדי, עם טעמים טובים וללא טעם לוואי המאפיין לא פעם מוצרים תעשייתיים אלו. הכמות של החמוציות גדולה יחסית, כך שבכל פרוסה יש פירות שמספקים את הטעם החמצמץ האופייני. המחיר הנוח של העוגה רק מוסיף לה נקודת זכות. 8-10 שקלים ל-450 גרם. כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה). להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אחת העוגות המוכנות הטובות שתמצאו על המדפים.

 מיני רול-טורטית ומיני רול-טוויסט של שטראוס

מיני רול-טורטית ומיני רול-טוויסט
מיני רול-טורטית ומיני רול-טוויסט, צילום סטודיו שטראוס

עד היום לא טעמנו את הרולדה שהחברה יצרה מהטוויסט ומהטורטית שלה. ההזדמנות נקרתה בפנינו כאשר הושקו שתי הרולדות בגרסה מוקטנת – מאגדת של 4 רולדות אישיות, האחת במילוי קרם בטעם טוויסט מצופות בשוקולד חלב ושברי גביעי גלידה, והשנייה במילוי קרם טורטית מצופות בשוקולד מריר מעולה ושקדים קצוצים.

ייאמר לזכות הרולדות, שהקרמים המובטחים נוכחים בכמות מספיקה כדי שנרגיש את הטעמים של החטיפים המקוריים. עובדה זו מאזנת במעט את ההבדל בצורה ובמרקמים, ומצליחה לחבר בין העוגות האישיות הללו לבין החטיפים המקוריים (מכיל גלוטן). 7.7-9.9 שקלים ל-140 גרם, 4 יחידות במשקל 35 גרם. כשרות רבנות נצרת עלית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: רק אם אהבתם את העוגה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר