סל הקניות של שחר 756

סל הקניות של שחר 976
בסל השבוע: פיצות שף – יותר אבל לא הכי טובות, טחינה בטחינה עדינה – אהובה ביותר, חטיפים מופחתי סוכר – אוהבים, קפסולות קפה – בעד המבחר, שוקולד מתוק-מלוח – יש טובים יותר

פיצות חדשות מסדרת Assaf Granit by Domino's Pizza

פיצות של השף אסף גרניט בדומינו'ס פיצה
פיצות של השף אסף גרניט בדומינו'ס פיצה, צילום דן פרץ

שיתוף הפעולה של הרשת עם השף הידוע, מתרחב לשלוש פיצות חדשות. הקונספט לא השתנה, כמובן, רק התכולה של הפיצות: פיצת מלכת השוק משלבת פרחי כרובית אפויים וקונפי ירקות ברוטב אלפרדו ועלי תרד; פלנצ'ה עגבניות היא פיצה עם קונפי עגבניות שרי בצבעים, עגבניות מיובשות וצנוברים; ו- 102 היא פיצה חריפה עם שלושה זני פלפלים חריפים – סודני, מיני שיפקה ופלפל דובדבן חריף, שני סוגי פלפלים קלויים צבעונים, פלפל ירוק טרי וקונפי שום.

טעמנו שתיים משלוש הפיצות החדשות. הראשונה, מלכת השוק, היא פיצה ייחודית ביחס לפיצות תעשייתיות בכלל, ולסדרה זו בפרט. הרוטב משתלב מצוין עם הכרובית, ולמרות שהפיצה כבדה יחסית, היא טעימה ועושה חשק לעוד. השנייה היא הפלנצ'ה – בעוד שהיא נראית כמו פיצה מגוונת הודות לעגבניות השונות בצורותיהן השונות, בטעימה היא לא יותר מאשר פיצת עגבניות טובה, אפילו טובה מאוד (מכיל גלוטן). מ-58 שקלים, בהתאם למבצעים. להשיג ב-1-700-707-070.

בשורה התחתונה: הסדרה ממשיכה להוות אלטרנטיבה הרבה יותר טובה מהפיצות הקלאסיות של הרשת ומתחרותיה, אבל הפיצות נופלות בהשוואה לפיצריות המודרניות והאיכותיות.

 

טחינה בטחינה עדינה של אחוה

טחינה גולמית אחוה בטחינה עדינה
טחינה גולמית אחוה בטחינה עדינה, צילום דרור קליש

טכנולוגיה חדשה שנכנסה למפעל החברה, הפכה את הטחינה הגולמית לבעלת מרקם דק יותר, עובדה שמבטיחה גם השפעה על הטעם. במבחן הטעימה, לא הבחנו בשינוי משמעותי – הטעם נותר כשהיה (ואם ישנו הבדל, הוא מיטשטש לאחר שמוסיפים לימון, מלח ושום), וכדי לזהות הבדל במרקם של הטחינה, צריכים להיות בעלי חך מחודד במיוחד. 8-10/14-16 שקלים ל- 1/2חצי ק"ג/1 ק"ג. כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: גם ללא שינוי זה, מדובר בטחינה האהובה עלינו ביותר.

 

טעמים חדשים של חטיפי צ'ואי מבית Nature valley

נייצ'ר ואלי צ'ואי מופחת סוכר בשני טעמים
נייצ'ר ואלי צ'ואי מופחת סוכר בשני טעמים

ההפחתה שעשתה החברה בכמות הסוכר בחטיפים שלה – כ-30% – בשילוב שני הטעמים החדשים שיצאו בסדרה זו, הם סיבה טובה להמליץ על החטיפים. חשוב, כמובן, לאהוב את המרקם הרך של החטיפים, כפי שהשם שלהם באנגלית אומר. ההפחתה בסוכר מאפשרת ליהנות משאר הטעמים מבלי להרגיש שאוכלים סוכר. ומהם הטעמים? שוקולד מריר מעולה עם ציפוי בטעם שוקולד, או בוטנים בציפוי עם חמאת בוטנים. ניסינו את השני, שמכיל לשמחתנו הרבה בוטנים, הן בתוך החטיף והן בחלקו החיצוני (מכיל גלוטן). 19.9 שקלים למארז של חמש יחידות, 30 גרם ליחידה, לפני מבצעי השקה. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות מזון ובמרכולים.

בשורה התחתונה: כך אנו אוהבים את החטיפים שלנו, עם טעמים ברורים ופחות סוכר.

קפסולות הקפה של Miscela D'oro

קפסולות הקפה של Miscela D'oro
קפסולות הקפה של Miscela D'oro

לתחרות ההולכת וגוברת על שוק הקפסולות התואמות למכשירי נספרסו, הצטרפו כעת הקפסולות של בית קלייה איטלקי זה. רשת חנויות הקפה ספורה מייבאת ומשווקת ארצה שתי תערובות מותאמות לנספרסו: אינטנסו – תערובת חזקה העשויה ערביקה ורובוסטה; וקרמוסו – המבוססת על ערביקה. שתי הקפסולות הפתיעו אותנו לטובה – מצד אחד מחיר מהזולים בארץ, ומצד שני מהקפסולות הטובות יותר שטעמנו. האינטנסו אכן מספקת קפה חזק ומעורר, בעוד השנייה מתאימה כמובטח לקפה עם חלב, תוך שהיא מוסיפה טעם חמצמץ בולט לקפה המריר. 120 שקלים ל-100 קפסולות. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אנו רק מקווים שהמבחר של הטעמים יגדל.

טעמים חדשים של Ritter Sport

4 שוקולדים חדשים של Ritter Sport
4 שוקולדים חדשים של Ritter Sport

סדרת טבלאות השוקולד המרובעות, התרחבה באחרונה עם ארבעה טעמים חדשים – שוקולד חלב עם שברי אגוזי לוז, שוקולד לבן עם שברי אגוזי לוז, שוקולד חלב עם שברי עוגיות ושברי אגוזים, ושוקולד חלב ממולא מוס קרמל ושברי שקדים מומלחים, אותו טעמנו. מילוי הקרמל מוצלח, גם אם המרקם שלו אינו דומה למרקם של מוס. תוספת שברי השקדים המלוחים נעשתה בצמצום, כך שלמרות שהמליחות מורגשת, לאחר מכן נותרים בפה עם טעם של שוקולד וסוכר בלבד. 9.8 שקלים ל-100 גרם. כשרות בהשגחת רבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: טעמנו שילובי מתוק-מלוח טובים יותר בתחום השוקולד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר