סל הקניות של שחר 757

סל הקניות של שחר 976
לסל הכנסנו חטיף שוקולד שברי מרנג ועוגיות שוקולד – רק נחמד, ממרח תמצית שמרים – למי שאוהב, מארזי פירות יבשים ואגוזים – אופציה טובה, תפוח קראנצ'י – טעים, בייבי פפאיה ללא זרעים – למי שחייב

פרה קראנצ' נשיקות של עלית מבית שטראוס

שברי מרנג (נשיקות) ושברי עוגיות שוקולד, הם התוספת שנכנסה לתוך חטיף השוקולד הזה, שאינו מכיל וופל כמו הקודמים לו בסדרה. התוצאה היא מרקם קראנצ'י למדי, אם כי בכל הקשור לטעם אמנם מרגישים לכמה רגעים את טעם המרנג, אבל בסופו של דבר נשאר בפה טעם השוקולד (שלא לומר טעם הסוכר). 4.4-6 שקלים ל-98 גרם. כשרות רבנות נצרת עלית. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: תוספת נחמדה לסדרה, לא יותר מזה.

ממרח תמצית שמרים של Marmite

יום ההולדת ה-115 לממרח זה, הוא הסיבה מדוע ניסינו את המוצר. לשאלה מדוע זו הייתה הפעם הראשונה בה טעמנו אותו, אין תשובה טובה. אבל גם אחרי כמה פעמים של ניסיון, היה לנו קשה להתרגל לטעם הייחודי של הממרח. אולי זה קשור במוצא שלנו: רחוק מאוד מהאנגלים ושאר מדינות חבר העמים הבריטי, שם הוא פופולארי במיוחד. הממרח, אגב, עשוי מהשמרים שנותרים לאחר הכנת בירה, והטעם הייחודי שלו יכול להתחבב עליכם מאוד (או שלא). 20.9-49.9 שקלים ל-70-250 גרם. להשיג בטיב טעם, עדן טבע מרקט, סטופ מרקט, לגעת באוכל, מעדניות, חנויות טבע וחנויות מזון.

בשורה התחתונה:  כמו כוסברה – יש שאוהבים ויש שלא אוהבים.

מארזי פירות יבשים ואגוזים של אגוז הכפר

אופציה טובה וקלה לאירוח בט"ו בשבט ובכלל
אופציה טובה וקלה לאירוח בט"ו בשבט ובכלל, צילום ארתור ארונוב

מותג חדש בתחום, אותו משיקה חברת ההפצה אביקם זינגר שיווק וסחר. ההשקה כוללת מעל 20 סוגי פירות יבשים שונים, החל מפירות טרופיים עד לפירות הדר, הנמכרים באריזות בודדות ובאריזות המשלבות מספר פירות/אגוזים. ניסינו מארז הכולל ארבעה סוגי אגוזים מסוכרים, כולל פקאן, קשיו, בוטנים ושקדים. המארז נעים לעין, ואפשר להגישו אותו כפי שהוא לשולחן. כל האגוזים היו לא רק מסוכרים כהלכה, אלא גם טריים. 33-44 שקלים, בהתאם למספר סוגי הפירות/אגוזים שהמארז מכיל. להשיג בחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: אופציה טובה וקלה לאירוח בט"ו בשבט ובכלל.

תפוח קראנצ'י של פריfree

טעים, אבל עדיף לאכול תפוח (וגם יותר זול)
טעים, אבל עדיף לאכול תפוח (וגם יותר זול)

זה מוצר נוסף שיוצא לשוק לקראת ט"ו בשבט, הפעם תוספת לסדרת מוצרים וותיקה יחסית. למי שאינו מכיר, מדובר בסדרה של פירות שעברו ייבוש בהקפאה. התוצאה: פירות מיובשים ללא כל תוספות, עם מרקם פריך שכיף לאכול אותו. באריזת המוצר חתיכות של תפוח ירוק, שכמובטח מגיעות במרקם קראנצ'י ועם טעם עז של התפוח. גם המתיקות של הפרי גבוהה, אך לשמחתנו, מספר הקלוריות אינו גדול (ומצוין בפירוט על האריזה). 9.9 שקלים ל-20 גרם. כשר בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר בני ברק. להשיג בשופרסל דיל, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, אניס, סופר פארם, ספייסס, לגעת באוכל, בתי טבע ובתי מרקחת.

בשורה התחתונה: טעים, אבל עדיף לאכול תפוח (וגם יותר זול).

בייבי פפאיה ללא זרעים של חוות תקוע

רק למי שממש חייב לאכול פפאיה
רק למי שממש חייב לאכול פפאיה, צילום קבוצת סיון

אנו רגילים לפפאיה מהביקורים במזרח הרחוק ובמרכז ודרום אמריקה, אבל הבייבי פפאיה היא זן שפותח בכלל בישראל. שם הזן: אורורה, והוא מאופיין בטעם מתוק במיוחד, במרקם יציב שהופך את האכילה שלו לקלה יותר, ובהעדרם של זרעים. עם ערכים תזונתיים גבוהים, זו תוספת נחמדה להיצע הפירות הישראליים. לצערנו, המחירים של הבייבי פפאיה תואמים את המחירים הגבוהים מדי של הפירות בישראל. 14-15.5 שקלים למגש של שתי יחידות, 400 גרם לפחות. להשיג בסטופ מרקט, טיב טעם, מגה, חנויות פרטיות ובשווקים פתוחים.

בשורה התחתונה: רק למי שממש חייב לאכול פפאיה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר