סל הקניות של שחר 759

סל הקניות של שחר 976
לסל שלנו הכנסנו מעדני שוקולד – עדיף המוס, מי קוקוס – למי שאוהב, גרנולה אורגנית – חשובה, חטיפי שוקולד אישיים – לא זולים, מסטיק בבקבוק גדול – ללועסים קבוע

מעדני ספלנדיד של שטראוס

מוס תעשייתי אך עדיין מוצלח
מוס תעשייתי אך עדיין מוצלח, צילום שלומי ארביב

זו הפעם הראשונה שהחברה משיקה סדרה של מעדנים תחת מותג זה, שלאורך השנים כלל טבלאות שוקולד איכותיות יותר בהשוואה לשוקולד פרה של החברה. גולת הכותרת מבחינתנו, הוא מעדן ספלנדיד מוס בטעמי שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד תפוז – זה אמנם מוס תעשייתי אך עדיין מוצלח, עם מרקם קל יחסית וטעמי שוקולד מוצלחים. יש גם ספלנדיד פודינג בטעמי שוקולד חלב, שוקולד מריר, ושוקולד לבן, וספלנדיד בר חצוי – שוקולד חלב עם שברי וופל ושוקולד חלב עם פצפוצים מצופים מריר. אלה היו טובים, גם אם יש להם מתחרים ראויים בקרב המוצרים הקיימים בשוק. המחיר 7.3-10.5 שקלים ל-200 גרם. כשרות שארית ישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אנחנו מעדיפים את מעדני המוס.

 

מי קוקוס של UFC

ללא תוספות של סוכר או צבעי מאכל
ללא תוספות של סוכר או צבעי מאכל

אם אתם נמנים על חובבי משקאות המבוססים על מי קוקוס, תשמחו לדעת שעוד חברה שולחת את המשקה שלה לארץ הקודש. המקור של המשקאות הללו הוא בחברה תאילנדית, והם עשויים 100% מי קוקוס. אין כאן תוספות בכלל, לא של סוכר ולא של צבעי מאכל, והמשקה מגיע בבקבוק נוח לשימוש עם פקק לסגירה חוזרת. כיאה למי קוקוס, מדובר במשקה מרווה ומרענן, וזה הספציפי טעים במיוחד.  המחיר 11/22 שקלים ל-500/1,000 מ"ל. כשר פרווה בהשגחת ה-U ובאישור הרה"ר לישראל. להשיג ברשתות המזון, בחנויות טבע, במעדניות וברשת חנויות מזרח ומערב.

בשורה התחתונה: כדאי אם אתם אוהבים מי קוקוס.

גרנולה אורגנית של רפאל'ס

שלוש גרנולות שונות הנבדלות זו מזו בתכולה ובטעמים
שלוש גרנולות שונות הנבדלות זו מזו בתכולה ובטעמים, צילום שירה נחום

החברה השיקה סדרה חדשה של גרנולה, שכולה אורגנית. מדובר בסדרה של שלוש גרנולות שונות, הנבדלות זו מזו בתכולה שלהן, כמו גם בטעמים: גרנולה אורגנית עם אגוזים, זרעים ופירות; גרנולה אורגנית עם חלוה, תמרים ושקדים; וגרנולה אורגנית ללא סוכר, עם אגוזים ופירות. כל אחת מהן נמכרת בשתי אריזות שונות בגודלן.

ניסינו שתי גרנולות, האחת ללא סוכר והשנייה עם החלוה והתמרים. בשתיהן יש כמות מספקת של התוספות המובטחות, הגרנולה קלויה היטב, ושילובי הרכיבים יוצרים מנה מגוונת וטעימה. הגרנולה ללא סוכר שימחה אותנו מאוד, לאור הצורך במאכלים נטולי סוכר עבור מי שנמנע מכך. המחיר 19.9/29.9 שקלים ל-300/800 גרם. להשיג בשופרסל, רשתות המזון ובתי טבע.

בשורה התחתונה: השקה חשובה לכל מי שאוהב גרנולה ומקפיד על תזונה אורגנית.

 

חטיפי שוקולד אישיים של לואקר

סדרת חטיפי השוקולד האישיים
סדרת חטיפי השוקולד האישיים

השקה נוספת של המותג בתחום השוקולד, והפעם עם חמש טבלאות שוקולד אישיות (54-55 גרם כל אחת). ההבדל ביניהן הוא בטעמים – שוקולד חלב במילוי קרם חלב וופל פריך, שוקולד חלב במילוי קרם קקאו וופל פריך, שוקולד מריר במילוי קרם קקאו וופל פריך, שוקולד לבן במילוי קרם חלב וופל פריך, ושוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז וופל פריך ואגוזי לוז קצוצים.

טעמנו חלק ממוצרי הסדרה, וכולם התאפיינו בשוקולד איכותי, מהסוג שקל למצוא בשוקולד שמגיע מחו"ל וקשה למצוא בשוקולד שמיוצר בארץ. השילוב עם הוופל ואגוזי הלוז היה מוצלח מאוד, ואפילו השוקולד הלבן הפתיע אותנו לטובה, בעיקר הודות לשילוב של הוופל בפנים. המחיר 6.9 שקלים ל-54-55 גרם. כשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), ללא חשש חדש, אפיית ישראל. בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק, אצל קמעונאים ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: לא זול אבל כדאי.

מסטיק מנטוס White Big של מנטוס

תכולה של 70 מסטיקים

תכולה של 70 מסטיקים, צילום אפרת אשלהשקה זו היא בדיוק מה שהיינו צריכים – בקבוק גדול דיו, שקל להשתמש בו באופן שוטף, ללא צורך להטות את הבקבוק בוזוית כלשהי כדי להוציא ממנו מסטיקים. זה קורה הודות לתכולה הרבה שלו – 70 מסטיקים, לא פחות. ההשקה כוללת מספר אפשרויות – פירות מנטה, מנטה מתוקה או מנטה עדינה, כולם טעמים מוכרים ופופולאריים. המחיר 17 שקלים ל-70 יחידות. להשיג ברשתות השיווק, מרכולים, נקודות מכירה פרטיות ודראגסטורים.

בשורה התחתונה: מומלץ לכל מי שצורך את המסטיקים הללו באופן קבוע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר