סל הקניות של שחר 769

סל הקניות של שחר 976

החומוסיה של מיקי מבית מעדני מיקי

סדרה חדשה של סלטי חומוס, רובם עם תוספות שונות
סדרה חדשה של סלטי חומוס, רובם עם תוספות שונות. צילום תמוז רחמן

סדרה חדשה של סלטי חומוס, רובם נמכרים עם תוספות שונות – חריף, צנובר, פלפל שיפקה, טחינה, מסבחה, ואחד ללא תוספות כלל. מי שמחפש חידוש בתחום לא ימצא אותו כאן, אך אם אתם מחפשים מתחרה למוצרים ותיקים יותר, קיבלתם את מבוקשכם. החומוס הוא אותו חומוס של החברה (לא שונה מהותית מהמתחרים בטעמו או במרקמו), וכמו אצל המתחרים, גם כאן כמות התוספות אינה גדולה, כך שחלק מהסלט ייאכל ללא תוספות או עם מעט מהן. מכל השישה אהבנו מאוד את זה עם תוספת השיפקה, שסיפק לחומוס חריפות של ממש. המחירים, ייאמר לזכותם, אטרקטיביים יותר: 7.9-9.9 שקלים ל-400 גרם.

בשורה התחתונה: כדאי בזכות המחיר, והשיפקה.

בייגלה ישראלי של מאיר בייגל

סדרה של ארבעה בייגלה הנבדלים זה מזה בטעמים
סדרה של ארבעה בייגלה הנבדלים זה מזה בטעמים. צילום מורג ביטן

סדרה זו הושקה לרגל יום העצמאות, למרות שבפועל אין ממש קשר בין מסורת המנגל של החג לבין בייגלה. כך או כך, מדובר בסדרה של ארבעה בייגלה הנבדלים זה מזה בטעמים – פלאפל אסלי, זעתר ושומשום, חריף מזרחי, או בצל על האש. בהתחלה היינו חשדניים ביחס לסדרה הזו ותהינו אם מדובר גימיק. הטעימה של המוצרים הפתיעה אותנו לטובה – ההבטחה לטעמים השונים אכן התממשה, ואפילו במקרה של הבייגלה החריף, הוא היה אכן כזה, כך שאם תאכלו הרבה ממנו, תצאו עם פה בוער (כל עוד אינכם רגילים לאכול סחוג על בסיס קבוע, כמובן). הבעיה היחידה היא עם שמות תואר כמו "אסלי", "מזרחי" ו"על האש" – מיותרים. הפריכות של הבייגלה טובה (מכיל גלוטן). המחיר כ-9.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: הגימיק התגלה כסדרה מוצלחת של בייגלה, שמצליחה לרענן את הקטגוריה.

מהדורה מיוחדת של בירה טובורג

אחוז האלכוהול הגבוה מורגש היטב
אחוז האלכוהול הגבוה מורגש היטב. צילום תמר מצפי

לתתי בוטיק העשויים בעבודת יד, 6.9% אלכוהול ובקבוקים בצבע כחול, אלה המאפיינים של הבירות החדשות של המותג, שהושקו לקראת יום העצמאות. אחוז האלכוהול הגבוה מורגש היטב והופך את הבירה לכזו המתאימה יותר לשעות הערב מאשר לאמצע היום, ליד המנגל, בפארק. מעבר לכך, לא יכולנו להגיד אם השימוש אותם לתתי בוטיק העשויים בעבודת יד, אכן השפיעה על הטעם הסופי (מכיל גלוטן). המחיר 27.9-32.9 שקלים ל-4 בקבוקים של 330 מ"ל כל אחד.

בשורה התחתונה: כדאי רק בזכות אחוז האלכוהול.

בקצרה

 

הבירה מוגשת בכוס גבוהה ייעודית של פאולנר המיוחדת לבירות חיטה
הבירה מוגשת בכוס גבוהה ייעודית של פאולנר המיוחדת לבירות חיטה

טמפו החלה לשווק את בירת החיטה של פאולנר בבקבוקי זכוכית המכילים חצי ליטר. למי שאינו מכיר, מדובר בבירת חיטה מבוואריה, המיוצרת במינכן מאז 1634. המחיר 11-13 שקלים לחצי ליטר. להשיג ברשתות שיווק, חנויות נוחות, חנויות יין ועוד.

סדרת תערובות התבלינים כוללת שבעה מוצרים
סדרת תערובות התבלינים כוללת שבעה מוצרים. צילום חיים כהן

סדרת תערובות התבלינים "על האש" של חברת מיה כוללת שבעה מוצרים – תבלין על האש, תבלין לקציצות, תבלין לסטייק, תבלין לקבב, גריל בשר, גריל דג וגריל עוף. אינם מכילים גלוטן. המחיר 6.9-7.9 שקלים ל-50 גרם. להשיג ברמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

תרסיס המיועד לשימון רשת המנגל
תרסיס המיועד לשימון רשת המנגל. צילום עמית שטראוס

מותג תרסיסי השמן פאם השיק תרסיס על בסיס שמנים לצלייה, המיועד לשימון רשת המנגל. התרסיס מיועד לכל סוגי המנגל. המחיר 16.9-19.9 שקלים ל-141 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר