סל הקניות של שחר 776

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: משקאות חלב ללא סוכר – עושים חשק, משקאות שקדים וקשיו – ???.., טחינה גולמית – יש טובות יותר, נשנושי שוקולד – למסיבות, מסטיק מנטה אקליפטוס – ריענון בטעם

משקאות ללא סוכר של יטבתה

החברה ממשיכה להרחיב את קו המוצרים נטולי הסוכר והממתיקים המלאכותיים שלה
החברה ממשיכה להרחיב את קו המוצרים נטולי הסוכר והממתיקים המלאכותיים שלה. צילום שלומי ארביב

לשמחתנו, החברה ממשיכה להרחיב את קו המוצרים נטולי הסוכר והממתיקים המלאכותיים שלה. כלומר, משקאות שהמתיקות שלהם מגיעה מהחלב בלבד, המספק מתיקות עדינה ומוצלחת. מוצר ראשון הוא "השוקו הראשון שלי" – המשך למשקה השוקו שאינו מכיל סוכר, הפעם בבקבוק המתאים לאחיזה של פעוטות; והשני הוא "אייס קפה שלי". הראשון הוא בדיוק אותו שוקו ללא סוכר כמו של המבוגרים, והבקבוק נוח לשימוש בידי פעוטות; ואילו השני, שפונה לצעירים ולמבוגרים, לא רק טעים, אלא גם מספק הוכחה נוספת לכך שלא חייבים להוסיף סוכר למאכלים. המחיר 12.5 שקלים לשישייה של השוקו הראשון שלי, 150 מ"ל ביחידה; 6.2 שקלים ל-350 מ"ל של אייס הקפה שלי. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: המוצרים לא רק טעימים, אלא עושים חשק להשקות נוספות של מוצרים ללא סוכר.

משקאות שקדים וקשיו של אלפרו

פחות מ-2% אגוזי קשיו
פחות מ-2% אגוזי קשיו

שני משקאות חדשים הושקו באחרונה, המצטרפים לסדרת המשקאות המוכרת של החברה. הראשון והמבורך הוא משקה שקדים לא קלויים, ומולבנים, שאינו מכיל סוכר; אידיאלי למי שרוצה גם להימנע מהסוכר המיותר, שלרוב משקאות אלו מכילים. השני הוא משקה קשיו, שיש לו כמתבקש טעם של אגוזי קשיו. לצערנו, אלו נוכחים בכמות מזערית במשקה עצמו – פחות מ-2%, כך שמה ששותים אלה בעיקר מים, סוכר, ועוד רכיבים שתורמים למרקם ולטעם. המחיר עד 15.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

בשורה התחתונה: המשקאות טעימים עד שמסתכלים על רשימת הרכיבים.

טחינה גולמית של מאסטר שף

טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה מ-100% שומשום טהור
טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה מ-100% שומשום טהור. צילום אפרת אשל

המותג מתרחב גם לקטגוריית הטחינה, ומשיק שני מוצרים חדשים – טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה, שניהם עשויים 100% שומשום טהור. הבסיס הוא זן ה- Whitesteps, שגדל בעיקר באתיופיה ובסודן, הידוע לדברי החברה בטעמו המתוק והעשיר. בפועל, הטחינה המלאה שטעמנו הייתה יותר מרירה ותפלה ממוצרים מקבילים הנמכרים בארץ, וגם הטחינה הרגילה לא הצליחה להלהיב אותנו. ושימו לב לכמות.  המחיר 14.9 שקלים ל-470 גרם. להשיג בחנויות מובחרות וברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יש טחינות טובות יותר.

נשנושים של עלית מבית שטראוס

שלושה חטיפי שוקולד פופולאריים – פסק זמן, טוויסט וטורטית, הפכו לנשנושים. צילום סטודיו שטראוס
שלושה חטיפי שוקולד פופולאריים – פסק זמן, טוויסט וטורטית, הפכו לנשנושים. צילום סטודיו שטראוס

החברה לקחה שלושה חטיפי שוקולד פופולאריים – פסק זמן, טוויסט וטורטית,  ויצרה מהם נשנושים. אלה הם חטיפי וופל קטנים עם שוקולד, הזהים זה לזה בצורתם וגם במרקם הפריך שלהם. ההבדל הוא כמובן בחומרי הגלם – אגוזי לוז בפסק זמן, שקדים בטורטית, ומכאן גם בטעמים הזהים לאלה של החטיפים בצורתם המקורית. הכל בסדר, למעט המדבקה לסגירה חוזרת, שקשה להפריד אותה מהעטיפה של המוצר (מכיל גלוטן). המחיר עד 10 שקלים ל-130 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: מצוין למסיבות של צעירים.

 

Mentos Pure Fresh בטעם מנטה אקליפטוס של מנטוס

מסטיק מאוזן בטעמיו ומרענן במיוחד
מסטיק מאוזן בטעמיו ומרענן במיוחד

השילוב של שני הטעמים הללו – אקליפטוס ומנטה, עשוי להישמע מרתיע בתחילה, במיוחד למי שאינו מכיר את הריח הנעים והמרענן של האקליפטוס. לאחר שעוברים את הרתיעה ומנסים אותו, מגלים מסטיק מאוזן בטעמיו ומרענן במיוחד. המחיר 9.9/12.9 שקלים ל-30/45 יחידות. להשיג ברשתות השיווק, מרכולים, נקודות מכירה פרטיות ודראגסטורים.

בשורה התחתונה: טוב אם אתם רוצים לרענן את טעם המסטיק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר