סל הקניות של שחר 777

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: יוגורטים עם תוספות – לכו על הפקאן, חטיפי בריאות – מוצלחים, מיצים ירוקים – מוצלחים, מסטיק סורבה – גימיק שיווקי, סוכריות תה ירוק – הטעמים לא ברורים

Muller Natural + של Muller מבית מחלבת טרה

 שני יוגורטים חדשים הנמכרים עם תוספת אותה יש לערבב אל תוך היוגורט
שני יוגורטים חדשים הנמכרים עם תוספת אותה יש לערבב אל תוך היוגורט. צילום קונספטיקה

החברה השיקה שני יוגורטים חדשים הנמכרים עם תוספת אותה יש לערבב אל תוך היוגורט – האחד עם תוספת של גרנולה וחמוציות, והשני עם תוספת של פקאן, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת וחמוציות. הראשון היה בנאלי לטעמנו – גרנולה פריכה ולא מיוחדת, עם מעט מדי חמוציות. השני היה יותר מיוחד, הודות לשילוב של הרכיבים בתוספת שהפכו את היוגורט ליותר מגוון, גם אם במקרה זה הכמות אינה גדולה. מעבר לתוספות, מדובר באותו יוגורט מוכר של המותג. המחיר עד 5.9 שקלים ל-170 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אם אתם באמת רוצים לנסות, אז בחרו ביוגורט עם התוספת של הפקאן, החמוציות והגרעינים.

חטיפים של RooBar

הבסיס הם תמרים, ואליהם מתווספים 2-3 רכיבים בלבד
הבסיס הם תמרים, ואליהם מתווספים 2-3 רכיבים בלבד

מותג חדש ומסקרן של חטיפי בריאות הגיע לאחרונה ארצה. הוא מסקרן בזכות הקונספט הפשוט יחסית – הבסיס הם תמרים, ואליהם מתווספים 2-3 רכיבים בלבד. המבחר כולל חטיפי קוקוס וצ'יה, גוג'י ברי, קקאו ושקדים, אינקה ברי ותות עץ ווניל אמיתי, כאשר כולם אורגניים ואינם מכילים תוספת של סוכר. ניסינו מספר חטיפים, והופתענו לטובה – הטעמים המובטחים אכן נוכחים, הודות לחומרי הגלם הטבעיים; המתיקות של המוצרים – הטבעית כאמור, אינה גבוהה; והמרקם אינו קשה וגם אינו רך מדי, כך שהוא מהנה לאכילה. המחיר עד 8 שקלים ל-30 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, חנויות טבע ותבלינים ובחנויות מזון.

בשורה התחתונה: אחד ממותגי החטיפים המוצלחים שתמצאו על המדפים. מומלץ.

מיצים ירוקים של פריניב

מענה לטרנד של השייקים הירוקים והבריאים
מענה לטרנד של השייקים הירוקים והבריאים. צילום ענבל הלפרין

החברה החליטה לתת מענה לטרנד של השייקים הירוקים והבריאים, והוציאה סדרה של מיצים המבוססים על רכיבים ירוקים. הסדרה כוללת מיץ ירוק נבטים הכולל מיץ תפוחים, עלי תרד, נבטי ברוקולי, נבטי אלפלפא, נבטי חמנייה, לימון, נענע  וספירולינה; מיץ ירוק המשלב מיץ תפוחים, עלי תרד, קייל, עלי בייבי, בזיליקום, לימון וספירולינה; ומיץ ירוק עשב חיטה המשלב מיץ תפוחים, לימון, עשב חיטה וספירולינה. שלושתם אמנם לא מכילים סוכר, אבל הם מבוססים בעיקר על מיץ תפוחים, כך שהמיצים מכילים לא מעט קלוריות וגם מידה של סוכר. שמחנו שהתוספות השונות אכן נוכחות בכמות המשפיעה על הטעם, והופכת כל מיץ לייחודי ושונה. הטעמים בסך הכל מאוזנים, והמיצים עשויים להתחבב על מי שרוצה מיץ טבעי ומחפש גרסה יותר בריאה ועשירה. המחיר, לצערנו, בהתאם: עד 15.5 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: זו השקה חשובה ומוצלחת, ובאותה המידה גם יקרה.

MUST סורבה של עלית מקבוצת שטראוס

שני מסטיקים חדשים שנוצרו בהשראת גלידת סורבה
שני מסטיקים חדשים שנוצרו בהשראת גלידת סורבה

החברה השיקה שני מסטיקים חדשים שנוצרו בהשראת גלידת סורבה, כלומר גלידה על בסיס מים וסוכר, ללא מוצרי חלב. הביטוי לגלידה במסטיקים החדשים – הנמכרים בטעמי לימון, מנגו או פטל – נמצא בצורה הכדורית והגדולה יחסית של המסטיק, שמזכיר במידת מה את צורת כדור הגלידה. מעבר לכך אין משהו מיוחד – מסטיק הלימון שלעסנו היה, אחרי שצורתו נלעסה היטב, למסטיק לימון רגיל. המחיר עד 4.3 שקלים ל-82 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: לא יותר מגימיק שיווקי.

סוכריות תה ירוק של ויסוצקי

תמצית של תה ירוק המשולבת בסוכריה עצמה
תמצית של תה ירוק המשולבת בסוכריה עצמה

החברה נכנסת לראשונה לתחום הסוכריות, והיא עושה זאת עם השקה של שלושה מוצרים המבוססים על תה ירוק. יותר נכון, על תמצית של תה ירוק המשולבת בסוכריה עצמה. המבחר כולל סוכריות תה ירוק לימונית ולואיזה; תה ירוק ונענע; ותה ירוק תפוז וסמבוק. הסוכריות, יש לציין, קטנות ביחס למקובל, ואינן מכילות סוכר. השילוב של התה הירוק עם הלימונית והלואיזה היה אמורפי מדי, והטעמים לא ממש ברורים. השילוב עם הנענע היה מוצלח יותר, מאחר וטעם הנענע ברור ובולט, אבל הוא השתלט על טעם התה הירוק. כך גם השילוב עם התפוז והסמבוק. המחיר עד 9.9 שקלים ל-70 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: הטעמים אמנם לא שגרתיים, אבל לא מספיק ברורים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר