סל הקניות של שחר 781

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: אטריות סויה אורגניות – לא לכולם, שוקולד עם אגוזים – טעים, סיידר בטעמים – כדי לא להשתעמם, חטיף פופקורן בטעם קרמל מלוח – למי שחייב, שוקולד בטעם שלגונים – למי שחיפש

אטריות סויה אורגניות של המעדניה

השימוש בסויה מספק למוצר אחוז גבוה של חלבון (מעל 40%) וסיבים תזונתיים (מעל 20%)
השימוש בסויה מספק למוצר אחוז גבוה של חלבון (מעל 40%) וסיבים תזונתיים (מעל 20%)

המותג הישראלי השיק סדרה של אטריות מבוססות על פולי סויה. ההבדל בין המוצרים שבסדרה טמון בחומר הגלם – אטריות פטוצ'יני מפולי סויה ירוקה, אטריות פטוצ'יני מפולי סויה צהובה, ואטריות נודלס מפולי סויה צהובה. השימוש בסויה מספק למוצר אחוז גבוה של חלבון (מעל 40%) וסיבים תזונתיים (מעל 20%), אין בהן גלוטן, והכל, כאמור, אורגני. הטעמים של האטריות כמובן שונים עד מאוד. צריך להסתגל אליהם, כי הטעם שלהן עשוי להישאר דומיננטי גם לאחר שמוסיפים רוטב. המחיר 17 שקלים ל-200 גרם. להשיג בחנויות מזון וב-www.the-deli.co.il.

בשורה התחתונה: לא מתאימות לכל אחד.

Nut selection של Ritter Sport

סדרת האגוזים השלמים כוללת ארבעה טעמים
סדרת האגוזים השלמים כוללת ארבעה טעמים

אחד השילובים האהובים עלינו ביותר, הוא בין אגוזים לבין שוקולד. האופן בו מותג זה משלב בין השניים, הוא מהמוצלחים שטעמנו – אגוזים שלמים בתוך כל טבלת שוקולד. ההשקה כוללת ארבעה מוצרים – שוקולד חלב, מריר או לבן עם אגוזי לוז שלמים, ושוקולד חלב עם שקדים שלמים. הם יענגו כל אחד שאוהב את השילוב הזה בכלל, ואת השוקולדים של המותג בפרט. המחיר 10.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: נהנינו מכל ביס.

סיידר Strongbow בתוספת דבש או פירות יער של היינקן

המשקאות, שאינם מכילים גלוטן, מבוססים על רכיבים טבעיים, ובשני המקרים מדובר בשילובים טובים
המשקאות, שאינם מכילים גלוטן, מבוססים על רכיבים טבעיים, ובשני המקרים מדובר בשילובים טובים

הצלחת המותג בישראל מאז שהושק לפני כשנתיים, הביאה למדפים עוד שני טעמים חדשים. הבסיס הוא אותו סיידר תפוחים המכיל 4.5% אלכוהול, עם תוספת של דבש באחד ופירות יער בשני. המשקאות, שאינם מכילים גלוטן, מבוססים על רכיבים טבעיים, ובשני המקרים מדובר בשילובים טובים – טעמי הדבש ופירות היער מורגשים, ושניהם משתלבים היטב עם טעם התפוח. המחיר 7 שקלים ל-330 מ"ל, 29 שקלים לרביעייה. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ועוד.

בשורה התחתונה: טוב למי שהתחיל להשתעמם מהטעם המקורי.

חטיף פופקורן בטעם קרמל מלוח של Nature Valley

הציפוי הפעם הוא בטעם קרמל מלוח - טעם טרנדי למדי בתחום המזון כעת
הציפוי הפעם הוא בטעם קרמל מלוח – טעם טרנדי למדי בתחום המזון כעת

השקה נוספת של מוצר ותיק עם טעם חדש, הפעם בקטגוריית חטיפי הדגנים. הבסיס הוא זה של המוצר הוותיק יותר – שיבולת שועל מלאה, פופקורן, שקדים ובייגלה, כאשר הציפוי הפעם הוא בטעם קרמל מלוח – טעם טרנדי למדי בתחום המזון כעת. לשמחתנו, טעם הקרמל הורגש במידה הנכונה, כך שהחטיף המתקתק קיבל טוויסט של מליחות, והמרקם מגוון וכיפי לאכילה. המחיר 19.9 שקלים ל- 5 חטיפים, 20 גרם לחטיף. להשיג ברשתות השיווק, חנויות מזון ומרכולים.

בשורה התחתונה: למי שחייב את הקרמל המלוח, זה החטיף שלו.

שוקולד מגנום של יוניליוור

שלושה מוצרים: מריר, חלב או לבן – שהאיכות שלהם נמצאת במקום טוב באמצע
שלושה מוצרים: מריר, חלב או לבן – שהאיכות שלהם נמצאת במקום טוב באמצע

טבלאות השוקולד שהשיקה החברה תחת מותג השלגונים הידוע, תואמות באיכותן לזו של השלגונים המדוברים. מדובר בשלושה מוצרים: מריר, חלב או לבן – שהאיכות שלהם נמצאת במקום טוב באמצע. כלומר, שיפור משמעותי לעומת שוקולד פרה, אך לא באיכות זהה לשוקולד של לינדט; בדיוק כמו השלגונים עצמם. המחירים בהתאם. המחיר עד 12.9 שקלים ל-90 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אידיאלי למי שחיפש שוקולד הנמצא באיכות ובמחיר בין הפרה לבין לינדט.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר