סל הקניות של שחר 792

סל הקניות של שחר 976
הפעם בסל מוצרים לחנוכה וליומיום: סירופ מייפל אורגני- לכל השנה, חטיפי קראנצ'וס – מומלצים, בייגלה מצופה שוקולד – למכורים, עוגיות שוקולד צ'יפס – יש טובות יותר

סירופ מייפל אורגני טהור של תבואות

מהטובים שטעמנו בקטגוריה, אורגני או לא. צילום איל קרן
מהטובים שטעמנו בקטגוריה, אורגני או לא. צילום איל קרן

אם היינו צריכים לענות על השאלה, האם יש הבדל בטעם של מוצר אורגני לבין הטעם של המקבילה הלא אורגנית שלו, על בסיס מוצר זה, התשובה היתה לא. אי אפשר להבחין שהמוצר הזה מגיע ממקור אורגני. עם זאת, זה סירופ מייפל טהור, ללא תוספים, והוא מהטובים שטעמנו בקטגוריה, אורגני או לא. אז אם אתם אוהבים, הוא יכול להשתלב (גם) עם הסופגניות של החג. המחיר 25.9 שקלים ל-235 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע וחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אנחנו מאמצים את הסירופ הזה גם לשאר ימות השנה.

חטיפי קראנצ'וס של שסטוביץ

עומדים בתקנות המתוכננות של משרד הבריאות לסימון מוצרי מזון. צילום שסטוביץ
עומדים בתקנות המתוכננות של משרד הבריאות לסימון מוצרי מזון. צילום שסטוביץ

החברה השיקה את הסדרה הזו של חטיפים, תוך שהם עומדים בתקנות המתוכננות של משרד הבריאות לסימון מוצרי מזון. בהתאם לתקנות אלו (שעדיין לא נכנסו לפועל), המוצרים מכילים 40% פחות נתרן ו-60% פחות שומן רווי בהשוואה למתחרים ה"רגילים". הטעם שלהם, יש לציין, לא שונה מהותית, ורוב הילדים (והמבוגרים) שניסו אותם אהבו אותם, במיוחד את חטיף הגריל והבצל (יש גם טעמי ברביקיו, פלאפל ופיצה). המחיר כ-3 שקלים ל-70 גרם.

בשורה התחתונה: דוגמא לכך שאם חברות רוצות הן יכולות לספק מוצרים פחות מזיקים מבלי לפגוע בטעם או במרקם באופן משמעותי.

בייגלה שמיניות מצופה שוקולד חלב של אסם

שילוב בין הטעמים המנוגדים מתוק ומלוח. צילום סטודיו אסם
שילוב בין הטעמים המנוגדים מתוק ומלוח. צילום סטודיו אסם

החברה עשתה את המתבקש, ושילבה בין שוקולד חלב מתוק לבין הבייגלה המתוק שלה. זה שילוב לא חדש בשוק, אבל הראשון שהחברה עושה; והוא משתלב היטב בטרנד הנוכחי, של שילוב בין הטעמים המנוגדים, מתוק ומלוח. והתוצאה? הבייגלה שומר על הפריכות שלו, השוקולד בכמות מספיקה כדי לספק ניגוד למליחות של הבייגלה מבלי להאפיל עליו, ולמרות שהשוקולד אינו איכותי במיוחד, זה חטיף ממכר למדי. המחיר 4.5-5 שקלים ל-40 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שמכור לשילוב של בייגלה עם שוקולד.

עוגיות שוקולד צ'יפס של עלית מקבוצת שטראוס

השוקולד אינו מהטובים כך שהטעם הכולל הוא של יותר מדי סוכר. צילום סטודיו שטראוס
השוקולד אינו מהטובים כך שהטעם הכולל הוא של יותר מדי סוכר. צילום סטודיו שטראוס

החברה נכנסה גם לקטגוריה זו של עוגיות, עם ההשקה של שלוש עוגיות שונות. המשותף לכולן הוא השימוש ב"צ'יפס" של שוקולד עלית 40% מוצרי קקאו, וההבדל הוא בשילובים: עוגיות שוקולד צ'יפס עם תחתית שוקולד חלב, עוגיות שוקולד צ'יפס עם תחתית שוקולד לבן, ועוגיות שוקו-צ'יפס עם תחתית שוקולד לבן (כלומר, הרבה קקאו בעוגיות). התוצאה היתה מאכזבת – יש אמנם כמות יפה של השוקולד על כל צורותיו, והמרקם של העוגיות רך דיו, אבל השוקולד אינו מהטובים כך שהטעם הכולל הוא של יותר מדי סוכר. המחיר עד 8.9 שקלים ל-180 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: למתחרים יש אלטרנטיבות מוצלחות יותר.

לביבות של קיטון

לביבות ביתיות מהז'אנר המוכר היטב למרבית יוצאי מזרח אירופה. צילום מירי ביטון
לביבות ביתיות מהז'אנר המוכר היטב למרבית יוצאי מזרח אירופה. צילום מירי ביטון

גדולות, שמנוניות, עם הרבה בצל וכמות גדולה יותר של תפוחי אדמה, כך אפשר לתאר את הלביבות של המסעדה התל אביבית הוותיקה. לאוהבי הז'אנר – לביבות ביתיות, מהז'אנר המוכר היטב למרבית יוצאי מזרח אירופה – זו ללא ספק אחת ההצעות הטובות ביותר שתמצאו. רק אל תשכחו להספיג אותן קצת לפני האכילה, למעט הדיאטה. המחיר 5 שקלים ליחידה בטייק אווי או משלוח. להשיג במסעדה או בטל. 03-5233679.

בשורה התחתונה: קונטרה מבורכת ללביבות המסוגננות של העידן הנוכחי.

בקצרה

צילום עמית שטראוס(
צילום עמית שטראוס

ליימן שליסל השיקה מארז שי בצורת סביבון, המכיל סביבון למשחק יחד עם פיקניק אוסקר – מקלות גריסיני בליווי ממרח שוקולד אגוזים; יוגטה – מרשמלו ממולא בתות; פרוט ביי דה פוט – חטיפים ארוכים בטעם תות; גאשרס תות – סוכריות גומי במילוי בטעם תות; צ'ופה צ'ופס מיני – 3 סוכריות על מקל במבחר טעמי פירות; ומיני מנטוס – 2 סוכריות לעיסה בטעמי פירות. המחיר עד 16 שקלים. להשיג בקיוסקים, בפיצוציות ובחנויות פרטיות.

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

מותג השוקולד טופיפי יצא עם מוצר מיוחד לחג – אריזה המכילה 125 גרם של השוקולד הידוע, שהאריזה עצמה משלבת משחק "איקס-עיגול". 10.9 שקלים, להשיג ברשתות השיווק, בחנויות פרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר