סל הקניות של שחר 795

סל הקניות של שחר 976
לסל הכנסנו השבוע לחמית בטעמים חדשים – גיוון משמח, קינוחים במנטה – שדרוג ההיצע, שוקולד עם שברי עוגיות – ממכר, שוקולד מריר 78% – מהטובים, מקלות פיצה עם שוקולד – להתרגל לקונספט

לחמית זיתים ולחמית עשבי תיבול של אסם

דפנה ברנר מאסם-נסטלה: "לחמית מהווה פתרון טעים, מזין ומשביע כארוחה קלה בפני עצמה עם תוספת גבינה או בלי". צילום סטודיו אסם
שני שילובים חדשים. צילום סטודיו אסם

כאן מרחיבים סדרה קיימת עם טעמים חדשים. מותג לחמית, מציע לציבור הלקוחות שני שילובים חדשים – לחמית זיתים ודגנים מלאים, ולחמית עשבי תיבול עם חיטה מלאה. בשני המקרים מדובר באותו מרקם פריך, שלטעמנו הוא הסיבה העיקרית להצלחת המותג. הראשון משלב כמעט 25% זיתים משני סוגים, שמתמזגים יפה עם הטעם המעט ייחודי של הדגנים. השני משלב בזיליקום, רוזמרין, אורגנו וטימין, בין שלל עשבי תיבול שנותנים למוצר טעם מתובל עדין וטוב, שמצליח לאזן את טעם החיטה המלאה (מכיל גלוטן). המחיר עד 10.3 שקלים ל-230 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אנחנו שמחים על הרחבת מגוון הטעמים של המותג.

קינוחי השף של ג'ו במנטה מקבוצת דלק

ייאמר לזכות הסדרה שטעם הסוכר לא משתלט על שאר הטעמים
ייאמר לזכות הסדרה שטעם הסוכר לא משתלט על שאר הטעמים

שיתוף הפעולה בין קפה ג'ו לבין הקונדיטוריה הידועה ביסקוטי, הביא לחנויות הנוחות של הקבוצה שישה קינוחים חדשים. אלה נמכרים בצנצנת זכוכית, והמגוון כולל עוגת גבינה פירורים, וניל תפוחים, סופלה שוקולד, פאי לימון, עוגת גבינה פירורים ללא תוספת סוכר, ומוס שוקולד בלגי ללא תוספת סוכר. יש כאן שימוש נרחב בג'לטין, כמתבקש מקינוח מתועש, אבל ייאמר לזכות הסדרה שטעם הסוכר לא משתלט על שאר הטעמים, כך שמתקבל טעם מאוזן במרבית המקרים. בולט לרעה סופלה השוקולד, הדורש חימום טרם האכילה – כל עוד לא מחממים אותו בחנות עצמה, זה לא קינוח שתוכלו לקחת איתכם לטיול. הוא גם רחוק ביותר מהטעם והעושר של סופלה שוקולד ביתי. עוגת הווניל תפוחים טובה בזכות כמות יפה של הפרי ושל הווניל, ועוגת הגבינה פירורים סבירה בטעמה, בעוד הגרסה ללא סוכר הפתיעה לטובה, בהיעדר טעם לוואי בולט. פאי הלימון מצוין, וכך גם מוס השוקולד הבלגי. האפשרות לעשות שימוש חוזר בצנצנות היא נקודת זכות נוספת. המחיר 18 שקלים. להשיג במנטה.

בשורה התחתונה: גם אם הרמה לא אחידה, זהו עדיין בבחינת שדרוג של הצע הקינוחים המאפיינים חנויות נוחות ופיצוציות בארץ.

שוקולד פרה קראנצ' עם שברי עוגיות של עלית מבית שטראוס

כמות יפה של שברי עוגיות בקרם שהופכים את המרקם למעניין יותר. צילום סטודיו שטראוס
כמות יפה של שברי עוגיות בקרם שהופכים את המרקם למעניין יותר. צילום סטודיו שטראוס

החברה הרחיבה את סדרת חטיפי השוקולד עם מוצר חדש – שוקולד במילוי קרם חלב עם שברי עוגיות בטעם שוקולד, המצטרף לשלושת המוצרים הוותיקים של הסדרה. אחרי מבחן הטעימה שלנו, אנו יכולים לומר כי יש לחטיף טעם ברור של שוקולד, ולא פחות מזה – טעם מתוק במיוחד. למרות שיש טעימים ממנו, חלק לא מבוטל מהאנשים ייהנו ממנו, במיוחד לאור כמות יפה של שברי עוגיות בקרם, שהופכים את המרקם למעניין יותר (מכיל גלוטן). המחיר עד 5.9 שקלים ל-98 גרם. להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות ונקודות מכירה נוספות.

בשורה התחתונה: אפשר להתמכר אליו, לא בטוח שממש כדאי.

Lindt Excellence 78% של Lindt

האחוז הגבוה של מוצקי הקקאו מאפשר ליהנות משוקולד שיש בו הרבה פחות סוכר
האחוז הגבוה של מוצקי הקקאו מאפשר ליהנות משוקולד שיש בו הרבה פחות סוכר

סדרת טבלאות השוקולד של המותג, התרחבה עם מוצר חדש – שוקולד מריר עם 78% מוצקי קקאו. לחדי החך מבטיחה החברה את האפשרות לזהות בשוקולד "נגיעות קרמל כהה וניחוחות פרחוניים עשירים". אנחנו יכולנו לזהות שוקולד איכותי, שהאחוז הגבוה של מוצקי הקקאו בו מאפשר ליהנות משוקולד שיש בו הרבה פחות סוכר, אבל במידה ששומרת עליו טעים. המחיר עד 15 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

בשורה התחתונה: אחת מטבלאות השוקולד הטובות של המותג.

מקלות השחר העולה של פיצה האט

פיצה עגולה חתוכה לרצועות שעליהן יש ממרח השחר העולה, שברי שוקולד לבן ושברי שוקולד חלב. צילום נמרוד סונדרס
פיצה עגולה חתוכה לרצועות שעליהן יש ממרח השחר העולה, שברי שוקולד לבן ושברי שוקולד חלב. צילום נמרוד סונדרס

הקונספט של פיצה מתוקה אינו חדש לנו, גם אם מעולם לא ממש התרגלנו אליו. עכשיו הייתה לנו הזדמנות נוספת לבחון זאת, לאור שיתוף הפעולה של הרשת עם "השחר העולה". מדובר בפיצה עגולה החתוכה לרצועות, שעליהן יש ממרח השחר העולה, שברי שוקולד לבן ושברי שוקולד חלב. השילוב של שברי השוקולד – שאינם קשורים בממרח השחר העולה (שאינו למעשה שוקולד של ממש) – הוא רעיון מצוין, שהופך את המרקם למהנה יותר ומעשיר את הטעם. הבצק דק דיו כדי לא להכביד, והכמות של כל התוספות מכובדת (מכיל גלוטן). המחיר 21.5/31.9 שקלים למנה אישית/משפחתית. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: טעים, אבל עדיין לא התרגלנו לקונספט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר