סל הקניות של שחר 806

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: גבינת ריקוטה למריחה – גיוון טוב, ממרחים מתוקים – לצעירים מכורים, תחליף טונה טבעוני – רק אם חייבים, דגני בוקר בצורות דמויות משפחת סימפסון – חידוש מהנה, מוצרי סויה להכנה ביתית – מומלצים

ריקוטה למריחה של מחלבות גד

צילום סטודיו ניאו גרופ
צילום סטודיו ניאו גרופ

המחלבה השיקה לראשונה את גבינת הריקוטה המפורסמת, בגרסה המיועדת למריחה. הגבינה מכילה 5% שומן, עם מרקם המתאים כהלכה למריחה על פרוסת לחם. הגבינה מגיעה בשלושה טעמים – טבעי, בזיליקום, ופלפל ארבע עונות. אם אתם מחפשים המלצה, אז וותרו מראש על זו בטעם הטבעי. הסיבה היא שלגבינת ריקוטה בכלל, ולזו במיוחד, יש טעם אנמי. רק עם התוספות של הבזיליקום או הפלפל היא מקבלת גוף, והופכת להיות מעניינת בפה. המחיר 9.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: טוב למי שמחפש לגוון את הגבינה שהוא מורח על הלחם.

ממרחי חלב וחצי-חצי של השחר העולה

צילום אסף אמברם
צילום אסף אמברם

שני הממרחים החדשים הושקו לרגל חגיגות 70 שנה למותג. במסגרת זו חזר למדפים ממרח נוגט האגוזים, יחד עם שניים שלא היו קודם ממרח חלב, וממרח חצי חצי שמשלב קרם שוקולד וקרם חלב ביחד. שניהם ללא ספק ממרחים לילדים – מתוקים מאוד וחזקים בטעמיהם. קרם החלב סביר, אם כי טעמנו טעימים ממנו; אך בממרח החצי-חצי נוצר שילוב מוצלח יותר. המחיר עד 13.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: לצעירים המכורים לממרח השוקולד של החברה.

 Vegan Tuna של Sophie's Kitchen

השם אומר הכל – מדובר בתחליף טבעוני לטונה. התחליף ארוז בקופסת שימורים בעלת הצורה המוכרת, עשוי מרכיבים אורגניים בחלקם, טבעוניים כולם, ומגיע בשני טעמים – מלח ים ופלפל שחור. כל זה נשמע מבטיח, אבל במבחן המציאות יש למוצרים הללו מרקם שמזכיר יותר לחם רטוב מאשר טונה, וטעם סביר אבל לא כזה שאפשר להגיד שהוא דומה לטונה. כל זה משתנה אם משתמשים בהם להכנת סלט "טונה", למשל. בשילוב רכיבים נוספים וממרחים, הוא ממלא את ייעודו. המחיר 18.9 שקלים ל-170 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, אניס, עדן טבע מרקט ובחנויות טבע ומעדניות.

בשורה התחתונה: רק אם אתם ממש חייבים משהו שמזכיר לכם טונה.

 קמחים עתיקים של הטחנות הגדולות של א"י

סדרת קמחים עתיקים הנטחנים מזני חיטה הקדומים ביותר שידועים לאדם. צילום מנחם גרייבסקי
צילום מנחם גרייבסקי

רגע לפני פסח, כדאי להכיר את סדרת הקמחים העתיקים של החברה. אלו מבוססים על זני חיטה קדומים – אמר, אינקורן וקמוט, שלא עברו שינויים גנטיים. הזנים משמשים לשלושה קמחים שונים, כל אחד מהם מלא. השקה זו היא בשורה משמחת לכל מי שאוהב לאפות בבית, שכן הקמחים מתנהגים מעט שונה בתהליך האפייה, ובעיקר מאפשרים ליצור מאפים עם טעמים מעט שונים. לטעמנו, קמח הקמוט הוא המוצלח ביניהם. המחיר עד 28 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנו שמחים על החלטת החברה להשיק קמחים אלה.

minis של Arluy

החברה, האחראית על עוגיות השוקולד צ'יפס הפופולאריות 'מרבה', אחראית גם על ליין חדש זה של דגני בוקר. מדובר בדגני בוקר בצורות של דמויות משפחת סימפסון, הנמכרים בשני טעמים – וניל ושוקולד. דגני בוקר אלה הם למעשה עוגיות קטנות, עם טעם לא מתוק מדי. המרקם קשה דיו כדי שישמרו על צורתן גם בקערת חלב או יוגורט. האריזה המיוחדת בצורת קרטון חלב, נוחה לסגירה מחדש, ומתאימה לא רק לבית אלא גם לטיולים. המחיר 12.9 שקלים ל-275 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: חידוש שלא רק הילדים יכולים ליהנות ממנו.

 מוצרי סויה להכנה ביתית של ליב

רצועות סויה ארוכות, רצועות סויה קצרות, ונתחי סויה להכנת שניצל מן הצומח – אלה שלושת המוצרים שהשיקה החברה עבור הטבעונים והצמחונים שבינינו. המוצרים מכילים 66% חלבון מהצומח, ומיועדים להכנה של מגוון תחליפי בשר, משווארמה עד גולש. האריזה נוחה לשימוש, כולל סגירה מחדש כאשר לא משתמשים מידית בכל התכולה. רצועות הסויה עושות היטב את עבודתן – חומר גלם נטול רכיבים מהחי, שעם המתכון המתאים יכול לשמש בהצלחה להכנת ארוחה. המחיר 19.9 שקלים ל-120/150 גרם.

בשורה התחתונה: מומלצים למי שמחפש פתרון נוח לשימוש להכנת תחליפי בשר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר