סל הקניות של שחר 810

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו הפעם פיצת פלאפל – מאכזבת, ופיצת שווארמה – חביבה, ירקות טריים ארוזים – פתרון נוח מאוד, קפסולות קפה – לא זולות אך משובחות, חטיף תמרים ואגוזי לוז – מענה למתוק וטבעי, גלידות בשת"פ עם קרין גורן – אכזבה כוללת

פיצת פלאפל ופיצת שווארמה של דומינו'ס פיצה

צילום דניאל לילה
צילום דניאל לילה

לרגל חגיגות 70 השנה למדינה השיקה הרשת שתי פיצות, המשלבות את המאכל האיטלקי עם שני מאכלים ישראליים ידועים. פיצת הפלאפל מבוססת על רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה, ועליה חתיכות של כדורי פלאפל, בצל סגול, עגבניות, טחינה ופטרוזיליה טרייה; ופיצת השווארמה משלבת טחינה, שווארמה, בצל קונפי בסומק, צנוברים קלויים, קונפי עגבניות שרי ופטרוזיליה טרייה. אחרי שטעמנו את שתי הפיצות, הנה המסקנות: שתיהן הגיעו ללא פטרוזיליה, וחבל, גם כי הבטיחו וגם כי זו יכולה להיות תוספת טובה. זו עם השווארמה חביבה, בזכות כמות יפה של בשר ותיבול נכון, וגם כמות סבירה של צנוברים שהוסיפה עניין; ואילו פיצת הפלאפל מאכזבת, בגלל הטעם התפל של הפלאפל עצמו, והפער בין הצבעוניות והעושר של מנת פלאפל לבין פיצה זו. המחיר 70 שקלים לפיצה משפחתית. להשיג ב-1700-707-707 ובאתר.

בשורה התחתונה: טוב שמדובר במהדורה מוגבלת עד אמצע חודש מאי.

 מוצרי ירקות טריים של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

החברה הרחיבה את סל המוצרים שלה המשווקים תחת המותג "טעם הטבע", עם שלושה מוצרים חדשים. כחלק מסדרת "דק דק" היא השיקה טבעות כרישה טריות, שטופות וחתוכות; וכחלק מסדרת "סו שף" הושקו קוביות דלעת וכן קוביות בטטה קלופות, חתוכות, מבושלות ומוכנות לאכילה. המוצרים השונים הם בדיוק מה שמבטיחה החברה – כל הירקות חתוכים, מוכנים לשימוש או לאכילה, ושימשו אותנו בהצלחה להכנה של פשטידות ביתיות. המחיר עד 9.9 שקלים ל-200 גרם כרישה, עד 16.9 שקלים ל-350 גרם בטטה או דלעת. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: פתרון נוח מאוד למי שרוצה להכין ארוחה ואין לו רצון, זמן ו/או כוח להכין בעצמו את הירקות.

קפסולות קפה לנדוור

באיחור מה, גם חברת קפה לנדוור נכמסה לשוק הקפסולות המיועדות למכונות של נספרסו, וזאת לאחר הליך פיתוח שארך כשנתיים. קו הקפסולות של החברה מתחלק לארבעה מוצרים הנבדלים זה מזה בזנים, כמו גם בדרגות חוזק:  Balanced (דרגת חוזק שש), המשלב זני ערביקה ורובסטה; Ristretto (חוזק שמונה), המורכב מפולי ערביקה מאפריקה ומרכז אמריקה; Classic (חוזק תשע), המשלב זני ערביקה מדרום אמריקה עם פולי רובסטה הודיים; ו-Supremo (חוזק עשר), המשלב ערביקה מדרום אמריקה עם שני זני רובסטה. ההבדלים בין הקפסולות ניכרים היטב במידת המרירות וברמת החוזק, וכל אחד מהסוגים נתן קפה עם קרמה טובה וטעמים מוצלחים. המחיר 19.5 שקלים ל-10 יחידות. להשיג בחנות הקפה של לנדוור ברמת החי"ל, במספר סניפים של הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: זו אופציה לא זולה אבל משובחת.

חטיף תמרים ואגוזי לוז של Free

צילום המערכת
צילום המערכת

העובדה שאפשר למצוא בשוק יותר ויותר חטיפים טבעיים, יחסית, ובעיקר נטולי סוכר ושאר תוספות מטרידות, היא מבורכת מאוד. מוצר חדש זה מחזק אותה מגמה – הוא משלב רק 70% תמרים ו-30% אגוזי לוז בלבד, ללא תוספות של סוכר, גלוטן, חומרים משמרים או צבעי מאכל. לחטיף יש מרקם קשה למחצה, והמינון של התמרים עם אגוזי הלוז טוב, כך שמרגישים את המרקם ואת הטעם את האגוזים; אם כי מה שנשאר בסופו של דבר בפה זו המתיקות של התמרים. המחיר עד 18 שקלים לחמש יחידות, 26 גרם כל אחת. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: גם אם יש טובים ממנו, עדיין הוא יכול לתת מענה לצורך שלנו במשהו מתוק וטבעי.

 גלידות של קרין גורן עם גלידות שטראוס

שיתוף הפעולה בין השפית קונדיטורית הידועה לבין החברה הידועה לא פחות, הביא למדפי הגלידות שלוש גלידות משפחתיות חדשות תחת מותג קרמיסימו. שלוש הגלידות נוצרו, כך מספרים בחברה, בהשראת קינוחים ידועים של גורן:  עוגת גבינה ולוטוס – גלידה בטעם עוגת גבינה עם שברי עוגיות לוטוס; אלפחורס שוקולד לבן – גלידה בטעם שוקולד לבן עם ריפל קרמל, שברי עוגיות וקוקוס; בראוניז בלונדיז – משלבת גלידת וניל עם שברי עוגיות בראוניז וגלידת שוקולד עם שברי עוגיות וניל. הפער בין הציפייה לבין המציאות היה גדול מאוד, וכך גם האכזבה הכוללת. מבין השלוש, גלידת עוגת גבינה לוטוס הייתה טעימה, בעיקר בזכות העובדה שיש בה הרבה מעוגיות הלוטוס הידועות; וגלידת השוקולד שמהווה מחצית מהבראוניז בלונדיז הייתה טובה בזכות העובדה שיש בה, בין השאר, שוקולד של ממש. מעבר לכך, כל התוספות והשילובים לא מצליחים לטשטש את התעשייתיות של הגלידות ואת הבסיסיות שלהן. המחיר עד 21.9 שקלים ל-500 גרם.

בשורה התחתונה: עם כל אהבתנו לגורן, זה לא מספיק כדי לקנות את הגלידות הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר