סל הקניות של שחר 811

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: טבלאות שוקולד אישיות – הגבלה לטובה, תה אורגני – ברוך הבא, משקה שיבולת שועל–שקדים – אין חידוש, דגני בוקר ללא גלוטן – אופציה טובה, עוגיות ללא גלוטן וסוכר – להשקיע יותר

טבלאות שוקולד אישיות של Lindt

בתחילה לא הבנו מדוע יש צורך בטבלת שוקולד במשקל 35 גרם, שמתהדרת בהגדרה של טבלה אישית. אבל אז הבנו: יותר קל לשאת אותה בתיק, ולמי שמנסה איכשהו להגביל את זלילת השוקולד שלו, המשקל הנמוך של המוצר עוזר במשימה (כל עוד מסתפקים באחת, כמובן). מעבר לסוגיית המשקל, התכולה אינה חדשה. המוצר מגיע בשתי גרסאות: אקסלנס 70% מוצקי קקאו, ואקסלנס שוקולד-תפוז. מחיר טבלה קטנה זו, אגב, מדגיש את המחיר הגבוה של כלל מוצרי הסדרה. לשמחתנו, הפרמיה הגבוהה גם באה עם איכות טובה מהמקובל בשוקולד הישראלי. המחיר 5.9 שקלים ל-35 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: המוצר החדש טוב למי שחייב לקחת איתו "קצת" שוקולד.

תה אורגני של Clipper

קצת מוזר להשיק מותג חדש של תה בדיוק כשמתחיל להתחמם, אבל בהתחשב בעובדה שמדובר בתה אנגלי – ובהיסטוריה של המנדט הבריטי, אנו מקבלים את העובדה כי לחלק מהישראלים, תה הוא משקה ששותים כל השנה. מותג זה מיוחד במספר דברים: הוא מבוסס על חומרי גלם אורגניים, השקיקים לא עברו הלבנה, והאריזה מתכלה. המבחר כולל תה ג'ינג'ר ולימון (מיין סקוויז), תה לבן עם פטל (רד ווייט אנד יו), צ'אי אורגני (צ'אי פייב), ארוחת בוקר אנגלית (ביג בן), תות וסמבוק (סטרוברי פילדס), ליים וג'ינג'ר (קווין אוף גרינס), ומנטה וזרעי שומר (אפטר דינר מינטס). הצ'אי שניסינו הוא ללא ספק מתערובות התה הטובות שטעמנו. בניגוד לצ'אי המוכר, אין בו תה שחור אלא תערובות של צמחים ותבלינים המאפיינות את הצ'אי, ותוספת התפוז מוסיפה לתה טעם וניחוח מרעננים. המחיר 17.9 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג בניצת הדובדבן, אניס, רשתות מזון, חנויות טבע וחנויות מזון.

בשורה התחתונה: גם אם עכשיו סוף אפריל, אנו מברכים על בואו של התה החדש לישראל.

משקה שיבולת שועל–שקדים של Alpro

השילוב של שיבולת השועל במשקה השקדים, מהווה תוספת חדשה לסדרת המשקאות המבוססת ברובה על שקדים, אך התוספת החדשה אינה משפיעה באופן חד משמעי על הטעם. למשקה יש בעיקר טעם של שקדים, ורק חדי החך הצליחו לזהות את ההשפעה של אותה שיבולת שועל מובטחת. מעבר לכך, המשקה מספק קרמיות טובה, למי שזקוק לכך בכוס הקפה הטבעוני שלו. המחיר עד 16.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

בשורה התחתונה: לא בטוח שתזהו את החידוש במשקה זה.

דגני בוקר ללא גלוטן של Refresh

בכל הקשור למוצרי מזון ללא גלוטן, אנו מברכים על כל מוצר חדש שיוצא לשוק. הפעם מדובר בהשקה חשובה במיוחד, שכן מדף דגני הבוקר ללא גלוטן הוא מצומצם מאוד. מדובר בדגנים העשויים מקמח אורז וקמח תירס, המגיעים בשתי וריאציות – האחת במילוי קרם שוקולד, השנייה במילוי קרם נוגט. לשמחתנו, יש להם את המרקם הפריך המדויק, כמות לא גדולה אך מספקת של מילוי, ושילוב טעמים שעובד טוב ביחד. המחיר 17.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: ביחס לדגני בוקר, זו אופציה טובה.

 עוגיות ללא גלוטן או סוכר של פנינה רוזנבלום

עוד השקה מבורכת בקטגוריה של מוצרי מזון ללא גלוטן או סוכר, והפעם מדובר בשלושה מוצרים מקטגוריית העוגיות: עוגיות מזרחיות ללא גלוטן, עוגיות מרוקאיות ללא גלוטן, ומקלות מלוחים ללא גלוטן וללא סוכר. אנו שמחים על הרחבת האפשרויות, אבל העוגיות המרוקאיות והמקלות המלוחים, הגם שיש להם טעמים מאוזנים, היו שניהם יבשים יחסית, וחבל. המחיר 19.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג במגה, שופרסל, סופר-פארם, חצי חינם, רמי לוי, יוחננוף וחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: נכון שהתחרות בקטגוריה זו מצומצמת, אבל אפשר להשקיע יותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר