סל הקניות של שחר 824

סל הקניות של שחר 976
כל כך חם בחוץ, אז לסל השבועי שלנו הכנסנו משקאות שמקורם בסין ומיוצרים בפורטוגל – להתרגל לטעם, מעדן חלב בטעמי גלידה – מוצלח, גביעי טילון לגלידה בבית – למי שאוהבים, ובאוכל: המבורגר גדול – לרעבים, עוגות גבינה – מוצלחות, ובירה לרוויה

משקאות של Captain Kombucha

צילום Capitan Kombucha
צילום Captain Kombucha

מקורו של משקה הקמבוצ'ה בסין. מדובר בסוג של פטריה, אותה נהוג לגדל בתה ירוק או שחור, ואז לשתות את התה. מדוע? כי כך מקבלים לגוף שלל חומרים אנטי דלקתיים, אנזימים, חומצות אמינו, פוליפנולים, ויטמין C, ויטמין B ונוגדי חמצון, כמו גם חיידקים פרוביוטיים. משקה זה זוכה לפופולריות בשנים האחרונות, ומותג זה, שהוא חדש בישראל, מביא אותו גם אלינו. מדובר במשקאות אורגניים, טבעוניים, המיוצרים בפורטוגל. אין בהם גלוטן, חומרי טעם וריח או חומרי שימור, והוא משווק בארבעה טעמים – תה ירוק, פטל, ג'ינג'ר-לימון, ואננס-אפרסק. הבקבוק הכהה אמור למנוע מהמשקה לבוא במגע עם קרני השמש, העלולות לפגוע ברכיביו. מה בדיוק ההשפעה של המשקה הזה על הגוף? אין לנו דרך לדעת, לכן נתמקד בטעמים שלו: מבין הארבעה, ניסינו את התה הירוק ואת זה עם תוספת של פטל. שניהם, יש לציין, עם גיזוז עדין. המשקה עם התה הירוק מאופיין בטעם ייחודי, שלא לומר מוזר. טעמו של המשקה עם תוספת הפטל היה מוצלח יותר, והוא עשוי להתחבב יותר בקלות על הצרכנים, המחפשים לצרוך את המשקה. המחיר עד 22.9 שקלים ל-400 מ"ל. להשיג בטיב טעם, ניצת הדובדבן, עדן טבע, סטופמרקט, אניס, במעדניות, חנויות מזון מתמחות ובבתי טבע.

בשורה התחתונה: לא יתאים לכל אחד אבל יתחבב על מי שמוכן להתרגל לטעם.

טעמי גלידה של מילקי מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

בהתחלה היינו סקפטיים: האם השילוב בין גלידת בננה או גלידת מוקה לבין מילקי יצליח? אחרי הכל, היו שילובים מצוינים שיצרה החברה, בעבר בצד אחרים שלא כל כך הצליחו. הפעם זו הצלחה: מדובר בשני מוצרים, מילקי בננה ומילקי מוקה, שניהם מגיעים עם תוספת של שברי גביע גלידה. יש להם טעם דומה במיוחד לטעם של הגלידות האמורות, ובאופן שהפתיע ושימח אותנו, הטעמים החדשים עם הקצפת ושברי הגביע, יצרו מעדן כייפי במיוחד (מכיל גלוטן). המחיר עד 5.3 שקלים ל-138 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה, נשמח אם מהדורה זו תישאר איתנו גם לחורף.

גביעי טילון של עלמה מבית גילרו

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

אם הגביעים הללו נראים לכם מוכרים, אתם לא טועים: בדרך קבע הם מהווים את בית הקיבול לגלידה שאתם רוכשים בגלידריות שונות, כגון אייסברג, והם גם משמשים יצרניות כגון גלידות נסטלה, גלידות שטראוס ובן אנד ג'ריס. המארז הביתי כולל 24 יחידות של הגביעים, שהם יציבים ועמידים מספיק כדי להכיל את הגלידה הנמסה, עד שמסיימים לאכול אותה. הגביע, כדאי לדעת, אינו מכיל סוכר. המחיר עד 10.9 שקלים ל-24 יחידות. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: טוב למי שאוהב לאכול גם את הגלידה בבית בתוך גביע.

ראנץ' בגדול של בורגראנץ'

צילום רונן מנגן
צילום רונן מנגן

החברה השיקה שתי מנות חדשות, המבוססות על גודל. ראנץ' בגדול – מנה הכוללת 180 גרם המבורגר; וראנץ' בגדול בגדול – הכוללת לא פחות מ-250 גרם המבורגר. מנות אלו הן תוספת חדשה וקבועה לתפריט, ומהוות אלטרנטיבה טובה לקונספט של המבורגר כפול או משולש. קל יותר לאכול את ההמבורגר הגדול, המורכב מקציצה אחת, מאשר המבורגר קטן יותר ובו שתיים או שלוש קציצות. הבשר הוא אותו בשר וכך גם כל התוספות, והלחמניה כמובן גדולה, אך מלבד זאת אינה שונה מהקטנות. רק כדאי לקחת בחשבון שמשקל הקציצה הוא לפני הצלייה שלה (מכיל גלוטן). המחיר 33/39 שקלים ל-180-250 גרם למנה בודדת, מ-52.9 שקלים במסגרת ארוחה. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: מתאים לאוהבי ההמבורגר של הרשת, במצב רעב במיוחד.

עוגות של The Cheesecake Factory

צילום The Cheesecake Factory
צילום The Cheesecake Factory

הרשת השיקה שש עוגות חדשות, והפעם עיקר הקונספט הוא בשילוב עם מותגים אחרים, ידועים לא פחות, בעולם המתוקים. ליתר דיוק מציעה הרשת ארבע עוגות חדשות, כל אחת משלבת בתוכה מוצר אחר – אוריאו, הרשיז, סניקרס וגודייבה. זאת בצד עוגת גבינה עם דלעת, ועוגת טעימות עם ארבעה סוגי עוגות בתוכה. העוגה המשלבת את השוקולד של גודייבה הייתה המנצחת – המרקם העשיר של עוגת הגבינה של הרשת, בשילוב הרבה שוקולד, יוצר  אחת מעוגות הגבינה-שוקולד הטובות שאכלנו. עוגת הסניקרס טובה גם היא, וזאת בזכות השילוב של הגבינה והבסיס השוקולדי עם הנוגט, הבוטנים והקרמל של החטיף. עוגת האוריאו חביבה, אך משהו בחיבור בינה לבין העוגיות לא הלהיב אותנו. ומה לגבי העוגה המחולקת? היא טובה אם אתם יודעים שמגיעים אליכם אורחים, בזכות המגוון שהיא מציעה: עוגת גבינה-וניל עם מרקם חמאתי מושלם וטעם ונילי בולט; את עוגת הגבינה-גודייבה שתיארנו קודם; עוגת ריבת חלב, שהייתה האכזבה היחידה כי טעם ריבת החלב קצת מיטשטש; ועוגת גבינה עם פירות יער ושוקולד לבן, תוספות שמספקות לעוגה צבע וטעם פירותי חמצמץ ומוצלח (מכיל גלוטן בחלק מהמוצרים). המחיר 30 שקלים לפרוסה, 100-220 שקלים לעוגות שלמות בקוטר 18-25 ס"מ, לפני הנחות לרגל ההשקה. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אחד משילובי העולמות המוצלחים ביותר שטעמנו.

בקצרה

לדברי טמפו ההצעה שלה היא הכי משתלמת מבחינת מחיר בירה לליטר
צילום טמפו

טמפו השיקה מארז של שישיית גולדסטאר UNFILTERED. מדובר באריזת סל המכילה שישה בקבוקים, כל אחד מהם בנפח של חצי ליטר. בחברה מדגישים את ההחזר הכספי שמקבלים על החזרת הבקבוקים – 1.2 שקלים לכל בקבוק. המחיר 45 שקלים לשישייה, חצי ליטר לכל יחידה. להשיג ברשתות ובחנויות יין נבחרות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר