סל הקניות של שחר 831

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: משקה מוגז ליים דיאט – אופציה חביבה, קצפת צמחית במתיקות מעודנת של יטבתה – עונה על הציפיות, קפסולות קפה שמקורו בקולומביה – אהבנו, קפסולות קפה מאזורים נבחרים במספר ארצות – מוצלחות, וגם מבחר בירות יבוא חדשות

 LIME DIET של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל
צילום סטודיו שופרסל

המותג הפרטי של הרשת ממשיך להרחיב את נוכחותו בקטגוריית המשקאות הקלים. הפעם מדובר במשקה מעט שונה מאלו שאנו רגילים לראות – זהו משקה דיאט, מוגז, בטעם ליים. צריך היכרות טובה עם ליים כדי להבחין בהבדל בין טעמו של משקה זה לטעמו של משקה לימון, אבל כך או הטעם טוב. ישנו טעם לוואי קל, שלא כולם זיהו אותו, והגיזוז שלו דומיננטי במידה הנכונה. המחיר 4.3 שקלים לליטר וחצי. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אופציה חביבה המתאימה למי שמחפש לגוון את המשקאות שהוא צורך.

קצפת צמחית במתיקות מעודנת של יטבתה

צילום שלומי ארביב
צילום שלומי ארביב

מוצר זה מתאים, כמתבקש, למי שמקפיד על אוכל כשר, כמו גם לטבעונים שנמנעים מצריכת מזון שמקורו מן החי. מדובר במוצר חדש המאפשר ליצור רטבים, כמו גם קצפת, והכל ללא שימוש בחלב. למוצר זה יש, כפי שמובטח, מתיקות מעודנת – זה טוב למי שרגיל בכל מקרה להמתיק את הקצפת שהוא מכין, אם כי מידת המתיקות נקבעת כאן מראש. באופן טבעי, המוצר לא יתאים למי שנמנע מהמתקה בכלל, וגם פחות יתאים לרוטב. מעבר לכך המוצר מספק מרקם קצפתי מוצק יחסית. חשוב לציין כי יש בו 21% שומן, לעומת 25% בגרסה הוותיקה יותר. המחיר עד 9 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: המוצר עונה על הציפיות שהיו לנו ממנו.

 קפסולות קולומביה של קפה עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

כחלק מסדרת ארצות הקפה, הכוללת סוגים שונים של קפסולות, כשכל סוג מבוסס על קפה ממקור אחד, השיקה החברה מוצר חדש. שם המוצר אומר הכל – מדובר בפולי קפה שגדלו בקולומביה, והתוצאה היא קפה בדרגת חוזק 08, המתאים כמובן למכונות נספרסו. הקפה עשוי מזן ערביקה, וחדי החך עשויים להבחין בו בטעמים של שוקולד חלב ואפרסק. אנחנו לא הצלחנו לזהות טעמים מעודנים אלו, אבל נהנינו מקפה מעודן יחסית במידת החמיצות שלו, עם מרירות מודגשת במידה, וקרמה טובה. המחיר עד 17 שקלים למארז של 10 קפסולות. להשיג בנקודות המכירה ובאתר.

בשורה התחתונה: אהבנו תוספת זו למגוון המוצרים של החברה.

Master Origin של נספרסו

גם חברת האם של הקפסולות השיקה סדרה חדשה, שמקור הקפה בהן – כמו גם תהליכי העיבוד שהוא עבר, מארצות שונות: אתיופיה, קולומביה, אינדונזיה, ניקרגואה והודו. בחברה מסבירים כי התערובות נוצרו באזורים נבחרים בכל אחת מהמדינות, בתהליכי עיבוד אופייניים לאותו אזור, עם חקלאי הקפה המקומיים. למשל, תערובת הקפה מאתיופיה מורכבת מפולי קפה שנגרפו ידנית מדי שעה כדי להבטיח ייבוש אחיד. בסומטרה, אינדונזיה, השתמשו החקלאים בשיטת עיבוד רטוב הנחשבת לשיטת עיבוד מסורתית של האזור. בניקרגואה נבחרה שיטת העיבוד BLACK HONEY, כלומר ייבוש הפולים עם ציפת הפרי הטבעית שלהם, כך שהם סופגים בתהליך הייבוש את הסוכרים הטבעיים.  התוצאה הן חמש תערובות בדרגות חוזק שנעות בין 04 ל-11, ארבע מהן על בסיס זן הערביקה ואחת, ההודית, על בסיס זן רובוסטה מונסון. התערובות שטעמנו הפתיעו אותנו לטובה בעושר הטעמים ובמורכבות שלהם, כמו גם בהבדלים הניכרים בין כל מוצר ומוצר בתוצאה הסופית – בטעמים כמו גם במרקם. המחיר עד 24.4 שקלים למארז של 10 קפסולות. להשיג בסניפי הרשת, ב-*2500 ובאתר.

בשורה התחתונה: אחת ההשקות המוצלחות של החברה בשנים האחרונות.

 בקצרה

טמפו החלה לייבא ולשווק ארבעה מותגי בירות חדשים: DESPERADOS – בירה לאגר זהובה עם טוויסט של טקילה ומתיקות לימונית; RED STRIPE – מותג הבירה הלאומי של ג'מייקה; BIRRA MORETTI – בירה איטלקית; ו-AFFLIGEM – בירת מנזרים בלגית מסוג אייל. עד 9 שקלים ל-300-330 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר