סל הקניות של שחר 844

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: פלפל בלי גרעינים – מומלץ, פיצה עם צ'דר – יש טובים יותר, מים מינרליים עתירי מגנזיום – יש רק בקבוק גדול, ופירות יבשים ועוד לט"ו בשבט

פפריטו של ברידאקס

צילום יוסי אלטרמן
צילום יוסי אלטרמן

החברה הישראלית הצליחה לפתח ולגדל את הפלפל הזה, שאין בו גרעינים. זה פלפל מתוק, שבשונה מאלו שגדלים באופן טבעי, הוא כאמור נטול גרעינים. בעבר היה מוצר דומה בשוק, אך זה לא נמכר בשש השנים האחרונות, והחברה הצליחה לאפשר לנו לקנות אותו. למי זה טוב? למי שאוהב פלפלים אבל לא אוהב לנקות אותם מגרעינים. אבל בפועל הוא מומלץ לכולם, וזאת בזכות הטעם המתוק (יותר מפלפלים רגילים) כמו גם העובדה שיש לפלפלים מרקם פריך יותר. המחיר מ-9.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק ואצל ירקנים מובילים.

בשורה התחתונה: מומלץ מאוד לכל מי שאוהב פלפלים.

 צ'יזי גולדן צ'דר של פיצה האט

הפיצה החדשה ממשיכה את הקונספט שמאפיין את ההשקות החדשות של הרשת בשנים האחרונות – שינוי של השוליים, אותו חלק בפיצה שרבים כלל לא טורחים לאכול. ברשת מציגים את התוספת המיוחדת כ"נגיסי גבינת צ'דר". בפועל, מדובר בבצק תפוח אליו הוזרקה גבינת צ'דר. הגבינה נוכחת בחלק מה"נגיסים" בכמות קטנה, ובאחרים לא נמצאת כלל בתוך הבצק אלא רק בחלקו החיצוני. במילים אחרות, זו תוספת של הרבה בצק עם מעט גבינה, שאין לה השפעה משמעותית על טעמה של הפיצה. הפיצה החדשה תהיה זמינה עד סוף חודש מרץ (מכיל גלוטן). המחיר 79.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: יש טובות ממנה.

MAGNESIA של Life Wellness

המים המינרליים החדשים, הנמכרים תחת המותג של רשת סופר-פארם, נבדלים משאר המותגים בזכות כמות המגנזיום שיש בהם באופן טבעי: פי שבעה. כלומר, 127 מ"ג מגנזיום בבקבוק של 750 מ"ל, כמות המהווה 30/39 אחוז מהצריכה היומית המומלצת לנשים/גברים בהתאמה. מינרל זה חיוני לבריאות שלנו, ובמים שאנו שותים – שעיקרם מים מותפלים, המינרל הזה חסר משמעותית. במילים אחרות, אם אתם צורכים מים מינרליים באופן קבוע, אלו יכולים לספק לכם מענה גם לחוסר במגנזיום, מה עוד שהם בסך הכל טעימים. הבעיה העיקרית טמונה בכך כי מדובר במים הנמכרים בבקבוק 750 מ"ל בלבד – מי שרוצה לצרוך כמות מספקת של המים הללו ביום צריך לבזבז הרבה מאוד פלסטיק. המחיר 9.9 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: יש דרכים ידידותיות יותר לסביבה להוסיף מגנזיום לגוף.

בקצרה – ט"ו בשבט

צילום אייל גרניט
צילום אייל גרניט

חברת תבואות מציעה לט"ו בשבט אגוזים ופירות יבשים, כולם אורגניים, אשר עברו תהליך ייבוש טבעי, ללא שימוש בכימיקלים וללא תוספת של סוכר, גופרית, חומרים משמרים או צבעים מלאכותיים. המבחר כולל תאנים, משמשים, צימוקים, חמוציות, מנגו, דובדבן אהבה, תמר מג'הול, אגוזי מלך, אגוזי לוז ואגוזי קשיו. המחיר עד 29.9 שקלים ל- 150 גרם עד קילו. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע וחנויות מובחרות.

רשת חצי חינם שהשיקה מחלקה ייעודית, מציעה לחג מגוון של פירות יבשים ופיצוחים לצד סלסלות שי, כלים ופקעות של פרחים עונתיים. המחלקה מציעה את כל האפשרויות, כולל מוצרים אורגניים ומופחתי סוכר, חלקם נמכרים במשקל ואחרים במארזים. המחירים מגוונים, בהתאםלמוצרים השונים, ולקראת החג מוצעים מבצעים שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר