סל הקניות של שחר 846

סל הקניות של שחר 976
לסל שלנו הכנסנו השבוע שימורי אפונה ותירס – מענה טוב, וופל גלילי אגוזים וקוקוס – מהנה, תחליפי חלב אורגניים – כדאי לנסות, חליטות תה – לאוהבי הטעמים, בייגלה דקים – ממכרים

שימורי אפונה ותירס של מאסטר שף

ההשקה החדשה של המותג ממשיכה את הקו המאפיין את כל ההשקות הקודמות – גרסה חדשה של מוצרים מוכרים, עם דגש על הארץ בה הם מיוצרים. התירס במקרה זה מגיע מתאילנד, והאפונה מאיטליה, עובדה שטומנת בחובה הבטחה לטעם ואיכות שונים ממה שאנו מורגלים בהם. בפועל אין הבדל משמעותי כל-כך. לאפונה יש אמנם טעם מעט שונה (עם דגש על מעט) אבל בתירס עצמו לא טעמנו הבדל כזה או אחר. כך או כך, לשניהם יש מרקם שהופך אותם למתאימים גם לאכילה גם ללא הכנה, וטעם מוצלח. כשרות: פרווה, בד"צ אגודת ישראל. המחיר עד 8.9 שקלים ל-410/425 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: גם ללא קשר לארץ הייצור של המוצרים החדשים, הם נותנים מענה טוב למה שאנו צריכים.

 פסק זמן ROLL אגוזים ו-ROLL קוקוס של עלית מקבוצת שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

אנו רגילים לרולים כאשר מדובר בסושי, ועתה צריך להתרגל לרעיון גם בעולם החטיפים. זאת כמובן אם המוצר החדש של החברה יקנה לו מספיק אוהדים: מדובר באותו פסק זמן שאנו מכירים, אלא שהוא מגיע בצורה של רול – ופל מגולגל במילוי של אגוזים וציפוי שוקולד חלב, וופל מגולגל במילוי קוקוס וציפוי שוקולד לבן. שניהם פריכים כמתבקש, הטעמים השונים ברורים, ובסך הכל הם טעימים. המחיר עד 4.9 ל-28 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: החטיף החדש מצליח לספק חוויה אחרת – ומהנה.

תחליפי חלב אורגניים של כרם

צילום יגאל פרדו
צילום יגאל פרדו

הביקוש לתחליפי חלב גובר, ובמקביל נכנסו עוד חברות לקטגוריה. החברה היא שחקן חדש בתחום, ומתחילה עם שני משקאות שמיוצרים ומיובאים מאיטליה: משקה אורז, ומשקה אורז בתוספת שקדים. שניהם  אורגניים, ונמכרים גם ללא תוספת סוכר, עובדה חשובה לא פחות מהיותם אורגניים. עוד כדאי לדעת כי במשקה עם תוספת השקדים יש כמות גדולה יחסית של שקדים בהשוואה למתחרים. במבחן הטעימה יש להם מרקם טוב, לא דליל מדי, וטעמים מעודנים יחסית. כמו כל הדומים להם, גם לטעם שלהם צריך להתרגל; אבל אם אתם כבר מורגלים, תאהבו אותם. המחיר עד 13.6 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: כדאי לנסות אותם.

חליטות תה של קפה לואיז

צילום ענת פרסטאי
צילום ענת פרסטאי

הרשת השיקה שתי חליטות תה חדשות, הנמכרות בבתי הקפה של הרשת. אלו חליטות שניתן לא רק לשתות במקום, אלא לקנות ולקחת להכנה בבית. חליטה אחת משלבת כורכום. ג'ינג'ר, ליקריץ, קליפת לימון ושמן אתרי של תפוז, וחרף הרכיבים הדומיננטיים יש לה טעם מאוזן ויחסית מעודן. החליטה השנייה היא צ'אי מנאלי – תה שחור, קינמון, זנגביל, הל וציפורן – וריאציה מוצלחת של הצ'אי ההודי. החליטות נמכרות בשקיקים השומרים על הרכיבים שלא יתפוררו, והכל מורכב כאן בישראל. המחיר 16 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: רק אם אתם אוהבים את הטעמים הללו ומתכננים להגיע לאחד מבתי הקפה של הרשת.

דקים דקים של בייגל בייגל מבית יוניליוור

סדרה זו אינה חדשה, אבל בחברה משיקים אותה מחדש עם מתכון מעט שונה. הצורה של הבייגלה הללו ריבועית – וכאמור, דקה. יש להם מרקם פריך במיוחד וממכר באותה המידה. גם אם השינוי במתכון אמור לבוא לידי ביטוי בטעם, אנו לא שמנו לב לכך. בסך הכל היה טעים. ההשקה המחודשת כוללת שלושה טעמים: מלח-ים, שומשום, וטעם שמנת ובצל. המחיר עד 14.9 שקלים ל-300 גרם, עד 3.8 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: אחד החטיפים המלוחים הממכרים שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר