סל הקניות של שחר 850

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו קפסולות אספרסו עוצמתיות – למי שצריך חזק, פרי-הג'ק אורגני – כדאי לאמץ, לחם פשתן – מומלץ, ביסקוויט ללא גלוטן מצופה שוקולד – יעשה לכם טוב, שמן פרג – מדי פעם

קפסולות אספרסו בעוצמה 14 של עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

המוצר החדש של החברה מיועד לכל מי שזקוק לקפה חזק במיוחד. המספר 14 אומר כמעט את כל שצריך לדעת על המוצר, שרמת החוזק שלו היא מהגבוהות שתמצאו. התערובת המשמשת ליצירת המוצר היא של זני ערביקה ורובוסטה ממרכז אמריקה ומאסיה. באופן טבעי יש לתערובת זו טעם חזק במיוחד – בעיקר מריר, עם חמיצות עדינה יחסית; ויש לו קרמה גבוהה יחסית ויציבה. בעלי חך מעודן אמורים לזהות גם טעמים של תבלינים וקקאו. ייאמר לזכות המוצר, שהמים זורמים דרך הקפסולה בעוצמה וללא בעיה. זאת משום שבמקרים רבים, כדי ליצור קפה חזק יוצרים קפסולה דחוסה מאוד בקפה, שהמים זורמים דרכה בקושי. המחיר עד 17 שקלים ל-10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובאתר.

בשורה התחתונה: אם אתם זקוקים לקפה ממש חזק, נסו את זה.

פרי-הג'ק אורגני של מרום אורגניקס

צילום דפנה בר שדה
צילום דפנה בר שדה

מי שטייל במזרח הרחוק מכיר את הפרי הזה, שזוכה לפופולאריות רבה במדינות כמו בנגלדש והודו. בארץ, מסבירים בחברה שהחלה לייבא אותו בקופסאות שימורים, הוא זוכה לביקוש כאלטרנטיבה טבעונית למי שתזונתו מבוססת בעיקר על פירות. כיצד זה מסתדר? יש לו מרקם בשרני מוצלח והוא סופח טעמים, בצד העובדה שיש לו טעם ייחודי עדין. יש מי שמשתמשים בו בתבשילים, סלטים, ואף כחלופה לשניצלים ומנות בשריות. אנחנו עשינו בו שימוש בעיקר בסלט ירקות וגם בסלט פירות קטן, ובשני המקרים הוא הוסיף טוויסט מפתיע למנות. המוצר, כאמור, אורגני. המחיר 14.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, אניס, זמורה אורגני, קסם הטבע, במעדניות, חנויות מזון מתמחות ובתי טבע.

בשורה התחתונה: כדאי לאמץ את המוצר גם אם אינכם טבעוניים.

לחם פשתן של ביכורים מזון ומאפה

צילום אייל קרן

הוא מכיל אומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, ודל יחסית בפחמימות. זה חלק ממה שמאפיין את הלחם החדש של החברה, המכיל, בין השאר, קמח פשתן (יש גם קמח שיפון וגלוטן חיטה), והוא מגיע באריזה השומרת על טריות. הלחם עצמו מעט אוורירי, יש לו טעם עדין, והוא ממלא יותר בהשוואה ללחם רגיל (באופן דומה ללחם שיפון, אם כי מעט פחות ממנו). אמור להיות אטרקטיבי למי שמחפש לחם עם כמות קטנה יחסית של פחמימות (מכיל גלוטן). המחיר עד 26 שקלים ל-450 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע ובאתר.

בשורה התחתונה: מומלץ גם למי שמחפש לגיוון את הלחם שהוא אוכל.

Chocolix של Schär

הבעיה עם מוצרים ללא גלוטן, המהווים חלופה למוצרים עם גלוטן, שהם לרוב נחותים מאלו אותם הם מבקשים להחליפם. המוצר החדש של החברה שונה מהנורמה – מדובר בביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל, מצופה בשוקולד חלב. לחטיף יש מרקם פריך מעולה, כמות יפה של קרם קרמל, וציפוי טעים של שוקולד חלב. כל הטעמים השונים משתלבים היטב ביחד, ובנוסף לכל זה, הוא גם אינו מתוק במיוחד. המחיר עד 25.9 שקלים ל-110 גרם או חמש יחידות. להשיג בטיב-טעם, אניס, סטופ מרקט, PM:AM, מרכז מזון ובחנויות טבע פרטיות.

בשורה התחתונה: גם אם אין לכם בעיה לצרוך גלוטן, החטיף הזה יעשה לכם טוב.

שמן פרג של GREENY

צילום יונתן גלעד
צילום יהונתן גלעד

נתחיל ונודה בעובדה פשוטה – אנו אוהבים את הגיוון ההולך וגדל של שמנים שניתן להשיג בישראל. לכן העובדה שהתווספה האפשרות לצרוך שמן פרג, חיובית בעינינו. השמן, כדאי לדעת, מופק בכבישה קרה, ויש לו טעם עדין של הפרח המפורסם. אהבנו להוסיף אותו לסלטים, והוא עשוי להתאים גם למאפים ולעוגות, אם אתם מבקשים להוסיף להם טעם מעודן של פרג. עם זאת, חשוב להבין כי שמן זה אינו מיועד לטיגון. המחיר עד 89.9 שקלים ל-250 מ"ל לפני מבצעים. להשיג בשקדיה, נקודת טבע, שוק העיר, יוחננוף ובחנויות טבע מובחרות.

בשורה התחתונה: זה אינו שמן לצריכה יום-יומית, אבל מדי פעם הוא יכול לשדרג מנה כזו או אחרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר