סל הקניות של שחר 859

השבוע בסל משקאות אנרגיה מופחתי סוכר – נסו אותם, פסק זמן בטעמי קינוחים – חידוש מוצלח אך למה במהדורה מוגבלת, לחמניות פשתן – אופציה טובה, טעמים חדשים לקרקרים אפויים – נסו את הסלק, וגם סוכריות על מקל

SCHWEPPES ENERGY של יפאורה

צילום סטודיו יפאורה
צילום סטודיו יפאורה

ההשקה החדשה של החברה מביאה למדפים סדרת משקאות אנרגיה, בהם הופחתה כמות הסוכר לחצי מהמקובל, בשילוב מיץ פרי, קפאין טבעי, ויטמינים ומינרלים. זו ההשקה הראשונה של החברה בקטגוריה זו, והיא כוללת שלושה משקאות – אסאי, אפרסק, וגווארנה – Blue Thunder, Yellow Sunrise ו-Pink Explosion.  הופתענו לטובה מהטעמים של שלושת המשקאות – לא מתוקים מדי, טעמי הפירות בולטים, וגם אם זה לא מגיע לצלילות הטעם של מיץ רגיל, הם מהטובים שניסינו בקטגוריה. המחיר עד 3.9 שקלים ל-330 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים לגוון את משקאות האנרגיה שאתם שותים, נסו את אלו.

 פסק זמן בטעמי קינוחים של עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

פסק זמן בטעם אלפחורס ופסק זמן בטעם טראפלס, אלה שני המוצרים החדשים שהשיקה החברה. המשך להשקה דומה שהייתה בשנה שעברה, אך בשונה מהקודמת, זו יותר מוצלחת. אמנם הקשר בין הקינוח לבין התוצאה אינו חד-משמעי – מה ההבדל בין שוקולד לבין טראפלס, למשל; אבל השניים בכל זאת נבדלים מחטיפים אחרים. לזה בטעם טראפלס יש טעם עשיר של שוקולד, ואילו לזה בטעם אלפחורס יש טעם המזכיר את העוגייה הידועה (מכיל גלוטן). המחיר עד 6.6 שקלים ל-45 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: לשמחתנו זה חידוש מוצלח. לצערנו כמו הקודמים לו הוא מושק במהדורה מוגבלת.

לחמניות פשתן של ביכורים מזון ומאפה

צילום אייל קרן
צילום אייל קרן

אחרי ההשקה של לחם פשתן, משיקה החברה לחמניות המבוססות על אותו קמח. השימוש בפשתן כחלק מהתערובת מאפשר ליצור  לחמניות עם כמות גדולה יחסית של חלבון ואומגה 3, וכמות קטנה יחסית של פחמימות. בנוסף אין בהן סוכר או ממתיקים מלאכותיים. אם אתם כבר מכירים את הלחם, אז דעו כי יש להן טעם דומה – יש כאלו שיצטרכו להתרגל אליו, אם כי הוא חביב בסך הכל. בנוסף, הן מחזיקות היטב את התכולה שלהן, מבלי להתפרק (מכיל גלוטן). המחיר עד 22 שקלים ל-250 גרם, חמש יחידות. להשיג ברשתות שיווק ובבתי טבע.

בשורה התחתונה: אופציה טובה למי שמחפש חלופה ללחמניות רגילות.

טעמים חדשים בסדרת Panini של כרמית

צילום סטודיו כרמית
צילום סטודיו כרמית

ההשקה החדשה של החברה מרחיבה סדרת מוצרים חדשה יחסית.  מדובר בסדרה של קרקרים אפויים, עשויים משילוב של ירקות עם קמח, שחלקו הקטן קמח שיפון מלא. מדובר בשלושה טעמים חדשים – סלק, גזר, וקייל, אשר באופן טבעי משפיעים גם על הצבע של הקרקרים. ניגשנו לטעימה עם מעט חשש – קייל וסלק הם ירקות בעלי טעמים בולטים, שלא כולם אוהבים. השילוב עובד בקרקרים עם הסלק, שמוסיף טעם מיוחד ומעט מתיקות. טעם הקייל אינו חביב עלינו במיוחד, גם לא במקרה זה. המחיר עד 7.9 שקלים ל-130 גרם. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: נסו את הקרקרים עם הסלק. אם אתם אוהבים את הירק, כמובן.

 בקצרה

סידס השיקה את הסוכריות על מקל של המותג בייבי דול באריזה מוגדלת. זו כוללת 50 סוכריות בטעמי ענבים-אבטיח ותות-תפוז. 10 שקלים ל-450 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר