סל הקניות של שחר 861: שבועות 2019

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות שלנו לשבועות נפתח עם תחליפי גבינות: ממרחים ו"גבינות" טבעוניים של שתי חברות – קל ומהנה יותר להיות טבעונים, פסטות ללא גלוטן – יקרות אבל שוות, פסטה רגילה מצוננת – אופציה ראויה, גבינות מיובאות – יקרות אבל שוות, קרקרים תרד וסלק – לאוהבי ירקות אלה, וגם גבינות מחלבת בוטיק

ממרחים ו"גבינות" טבעוניים של VEGA

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

המוצרים של החברה, המתאימים (גם) לחג המתקרב, מתחלקים לשני קבוצות. האחת כוללת ממרחים בסגנון גבינת שמנת בטעם קלאסי, צ'דר, בתוספת עירית ובתוספת בצל ירוק ופלפל שחור. השנייה כוללת תחליפי גבינה צהובה כולל תחליף פרמז'ן, וכן מוצרים המגיעים פרוסים בטעם קלאסי, מוצרלה, צ'דר, פפרוני/מעושן, ובתוספת זיתים או עשבי תיבול. כמו תמיד, המרקמים והטעמים אינם זהים לאלה של מוצרים מבוססי חלב, אבל הם מפתיעים לטובה. עיקר ההתלהבות נרשמה סביב התחליפים לגבינות צהובות – גם המוצר דמוי הפרמז'ן וגם אלו הפרוסים היו טובים במרקם ובטעם שלהם, ויכולים לספק את מי שמתגעגע לחוויה מבוססת חלבון מן החי. המחיר עד 24.9 שקלים ל-170-200 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: יותר כיף מבעבר להיות טבעוני.

 ממרחים טבעוניים של משומשו

צילום גיא צורף
צילום גיא צורף

סדרת הממרחים החדשה של החברה, מנסה לספק חלופה לגבינות שמנת. כדי לעשות זאת נעשה שימוש בקוקוס המחליף את החלב, כך שבסוף התהליך מתקבלים ממרחים בטעם טבעי, זיתים ושום שמיר עם 9% שומן, וטבעי עם 25%  שומן. הממרחים זכו להצלחה רבה בין הטבעונים בסביבתנו, כמו בקרב אוהבי גבינות. הטעם והמרקם אינם זהים לאלו של גבינת שמנת, כמובן, אבל יש להם מרקם קל למריחה ועם זאת עשיר דיו (במיוחד זה עם 25% שומן). הטעמים השונים גם הם טובים, והתוספות נוכחות בכמות מכובדת. המחיר עד 17.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות מזון ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: טוב למי שרוצה חלופה לגבינת שמנת.

פסטות ללא גלוטן של G-FREE מבית גורי

סדרת מוצרים זו מיועדת, כמובן, לצליאקים ולכל מי שנמנע מגלוטן. אך האמת שהיא מומלצת גם לכל מי שמחפש לגוון את הפסטה שלו. החברה השיקה ארבעה מוצרים חדשים – פנה על בסיס קמח עדשים אדומות, פנה על בסיס קמח אפונה, אטריות סויה שחורות, ופטוצ'יני סויה ותרד ללא גלוטן. ניסינו את שני סוגי הפנה, שנבדלים זה מזה בחומר הגלם ומכאן גם בצבע שלהם ובטעמם. טעמי הבסיס של הפסטה טובים, והם משפיעים במידת מה על הטעם הסופי (בהתחשב בדומיננטיות של הרוטב, כמובן). הם סופגים מידה קטנה מהרוטב ומשתלבים איתו היטב, כך שקל לאכול את המנה הסופית. המחיר עד 11.9 שקלים ל-200-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובבתי טבע.

בשורה התחתונה: המחיר גבוה אבל התמורה מוצלחת.

פסטה מצוננת של Eat Good מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

ההשוואה של המוצרים החדשים למקבילה הביתית שלהם, עושה להם עוול. רביולי וטורטליני שנעשים בבית הם תמיד מוצלחים יותר מאלה של חברת מזון גדולה – אך אין זה אומר שהחברה לא ניסתה. ניסתה והצליחה. מדובר במתכון משופר של המוצרים, שעברו בין השאר הפחתה של כמות המלח, ונעשים ללא חומרים משמרים ומייצבים. ההשקה כוללת טורטליני פטריות, רביולי בטטה, רביולי במילוי גבינות, ורביולי תרד וגבינות. ניסינו אחד משלושת הרביולי, וגילינו כי ישנה כמות מילוי גדולה מבעבר, גם אם הבצק עדיין מעט עבה לטעמנו. המילוי משתלב טוב עם הבצק בטעם ובמרקם, ויחד עם רוטב קליל מתקבלת מנה מספקת (מכיל גלוטן). המחיר עד 21.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: זו אופציה ראויה נוספת לקטגוריה.

גבינות חדשות של הגבינות של נני מבית סיימן

במסגרת המותג הפרטי שלה, השיקה החברה מספר גבינות חדשות לקראת החג. אלה כוללות מוצרלה פנינים ומוצרלה מגורדת; קוביות גבינת טברנה עם עשבי תיבול וקוביות, גבינת טברנה עם זיתים ועשבי תיבול; אולד רוטרדם בקר, אולד רוטרדם עיזים; פרימה דונה; טום אגור חלב בקר, טום אגור חלב עזים; אסואו איראטי אגור; וגבינות מולסון – מולסון, פלור דה אלפס ואשרן. ניסינו כמה מהגבינות החדשות, כולל שני סוגי המוצרלה ואת האולד רוטרדם בקר. אלה ממחישות כי בסיימן ממשיכים להקפיד על בחירה של גבינות איכותיות, בשלות במידה הרצויה, עם מגוון שמספק מענה גם למי שמחפש פתרונות פשוטים לאפייה (המוצרלה), וגם למי שמחפש גבינות מורכבות. המחיר עד 220 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות מובחרות.

בשורה התחתונה: המחירים אמנם גבוהים ביחס למקובל באירופה, אך המבחר לפחות מגוון מוקפד.

לחמית תרד וסלק של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

בחירת החברה לשלב את שני הירקות הללו בתוך הלחמית שלה, הביאה לאחת ההשקות המפתיעות והטובות שנעשו במוצר הזה בשנים האחרונות. להתלהבות שלנו יש שתי סיבות. ראשית – הצבע של הלחמית, שמספק גיוון ועניין לשולחן. שנית – ההשפעה של הירקות על הטעם הסופי, שהופכת את הלחמית החדשה למיוחדת בטעמיה. לשמחתנו, המרקם נותר כשהיה. כל מארז כולל שתי חבילות, כל אחת בטעם אחר (מכיל גלוטן). המחיר עד 11.5 שקלים ל-170 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: מומלץ אם אוהבים תרד וסלק.

בקצרה

צילום נעם פריסמן
צילום נעם פריסמן

המחלבה מבית יצחק עברה תהליך של מיתוג מחדש, במסגרתו הושקו כל מוצרי המחלבה עם אריזות חדשות. מגוון המוצרים כולל גבינות גאודה מבקר ועיזים, וגבינת חלומי, כולן פרוסות; גבינת פרמז'ן; יוגורט כבשים; יוגורט עיזים; ועוד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר