סל הקניות של שחר 862: עוגות גבינה לשבועות 2019

בייקרי מציעה לקראת החג 10 עוגות וזכתה לציון 10. צילום עידית בן אוליאל
הצבע הלבן ולצדו צבעים בהירים אחרים עם כתמי צבע של פירות, מאפיינים את עוגות הגבינה שטעמנו לקראת חג השבועות. למרות המכנה המשותף היו עוגות שבלטו בצבעוניות, באיכות, בטעם ובציון שקיבלו. חג שמח וטעים לקוראות ולקוראים

בייקרי

בין עשר העוגות שמציעה הרשת לקראת החג, יש אחת מוכרת ואחת מפתיעה. המוכרת היא עוגת גבינה "קופי בר", על שם המסעדה בה מוגשת עוגה זו כבר שנים ארוכות (הבעלות על המסעדה והבייקרי זהה). זו עוגת גבינה אפויה, גבוהה, דחוסה במידה הנכונה, מתוקה אך לא מתוקה מדי. לשמחתנו מקפידים על אותם חומרי גלם ואותו מתכון, כך שהיא ממשיכה להיות מצוינת כתמיד. עוגה אחרת, עשירה יותר, היא קסטה סיציליאנית מסורתית – עוגת ריקוטה המשלבת מרציפן, שוקולד, תפוז מסוכר, יוזו ופיסטוק שנוכח בעיקר בציפוי שלה. אם אתם אוהבים עוגות עשירות ברכיבים ובמגוון טעמים, זו עוגה בשבילכם. המחיר 68-186 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

ציון: 10

ארקפה

צילום אמיר מנחם
צילום אמיר מנחם

כמדי שנה מציעה הרשת את עוגת הגבינה הקלאסית שלה. זו עוגת גבינה בעלת מרקם עשיר (אך לא דחוס), המשלבת גנאש שוקולד לבן מעל, עם נגיעות לימון. זה שילוב טעמים מוצלח – הלימון מספק איזון למתיקות של הגבינה והשוקולד, כך שקשה להסתפק בפרוסה אחת בלבד. המחיר 129 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

ציון: 10

Tatti bakery

צילום דניאל לילה
צילום דניאל לילה

עוגת גבינה ופירות העונה, היא אחת העוגות שמציעה הרשת לקראת שבועות. המבחר כולל גם טארט ריקוטה ומשמש, עוגת מוס שוקולד לבן ופירות אדומים, עוגת גבינה וקרם שמנת חמוצה, עוגת מוס יוגורט ופיסטוק, בבקה ריקוטה, תפוז וחמוציות, עוגת גבינה ביתית, עוגת גבינה ושוקולד, עוגת ביסקוויטים ועוד. טעמנו שתיים מהעוגות של הרשת. זו עם פירות העונה היא עוגה אפויה, עשירה יחסית במרקם שלה, עם שילוב טעמים מצוין (גם הפירות משתלבים היטב). רק היו כאלה שטענו כי היא מתוקה מדי. השנייה – טארט ריקוטה ומשמש, משלבת תחתית של בצק פריך עם קרם שקדים, גבינת ריקוטה וקונפיטורה משמש. הבצק עשוי היטב, והרכיבים השונים משתלבים ביחד. המחיר 62-135 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

ציון: 9

פיס אוף קייק

צילום רן יסטרוב
צילום רן יסטרוב

הרשת השיקה שתי עוגות חדשות לקראת החג. הראשונה היא עוגת גבינה בוואריה – עוגת גבינה אפויה עם בסיס בצק פריך, קולי פירות יער, ושכבה סוגרת של מוס בוואריה וניל. כל זה מגיע בעיטור קרם פיסטוק, עם דומדמניות ומקרונים בטעם וניל. השנייה טירמיסו בננה – המשלבת בסיס של ביסקוויטים טבולים באספרסו, שכבות של מוס טירמיסו ומוס בננה, עם פירורי עוגיות תמרים, קינמון ואגוזים. העוגה הראשונה היא עוגה מרשימה במראה שלה וגם בשילוב הרכיבים, גם אם לא כולם אוהבים לחבר פיסטוקים עם פירות יער. אהבנו בעיקר את הגרסה המפתיעה של הטירמיסו – הדומיננטיות של הבננה מאפילה על טעם הקפה, כך שקשה לדעת כי זהו טוויסט לטירמיסו הקלאסי. אך המרקם הרך והשילוב של שני המוסים יחד עשה אותה למהנה במיוחד, מעין עוגת ילדים אך למבוגרים. המחיר 59.9-98 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

ציון: 9

 בוטיק סנטרל

צילום טל סיון ציפורין
צילום טל סיון ציפורין

עוגת גבינה אפויה עם פטל ועוגת גבינה בשילוב עוגיות אוריאו – אלה שתי העוגות של הרשת אותן טעמנו השנה, מתוך מבחר גדול של עוגות שגבינה במרכזן. זו עם הפטל בנויה כך שבמרכז העיגול יש מוס פטל, אותו מקיפה העוגה האפויה. זה יוצר הבדל משמעותי בין המרקמים, כך שכמעט תמיד פרוסת העוגה נפרדת לשני חלקיה. מעבר לכך, המרקם הרך של העוגה מצוין, והשילוב עם הפטל מספק איזון בין מתיקות לחמיצות. זו עם האוריאו מומלצת רק למי שאוהב שילוב של שוקולד וגבינה – ואוהב אוריאו, כמובן. הבסיס עשוי עוגיות אוריאו, ויש להן נוכחות רבה בתוך העוגה עצמה. לא כל מי שטעם את העוגה אהב את הדומיננטיות שלהן. המחיר 18-148 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

ציון: 8

קונדיטוריה שני

מתוך המבחר הגדול של העוגות שמציעה הרשת, טעמנו עוגה אחת שקיבלה את השם עוגת גבינה חאלבית. זו גבינה אפויה על סאבלה פיסטוק, ומעליה שערות קדאיף וקרם פיסטוק. הדעות ביחס לעוגה היו חלוקות – הייתה הסכמה על המרקם הדחוס שלה. לא כולם אהבו אותו, אך כולם בירכו על העובדה שיחסית אינה מתוקה, כך שאפשר לאכול בהנאה פרוסה מכובדת ממנה. בנוסף יש בה כמות יפה של פיסטוקים, והשילוב של הקדאיף עם העוגה עובד בהצלחה. המחיר 129 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

ציון: 8

מתוקה

bennygamzo.com צילום בני גם זו לטובה

קולקציית עוגות החג של הרשת טומנת בחובה שתי הפתעות משמעותיות. הראשונה היא עוגת "גבינה" טבעונית עם פטל – עוגה על בסיס פריך עשוי מחמאת קוקוס ומ"גבינה" עם וניל ומוס פטל. שילוב מצוין של טעמים ומרקמים, המומלץ גם למי שבדרך כלל אוכל מוצרים מן החי. למי שנמנע מצריכת סוכר, הרשת מציעה מוס גבינה משמשים, המשלבת בין בסיס טורט שוקולדי, מלית גבינה מעליו, טופ שכבה של משמשים, ועיטור שוקולדי. העובדה שאין סוכר בעוגה לא מורגשת, וכל הרכיבים משתלבים היטב ביחד. רק עיטור השוקולד הוא תוספת מיותרת של שוקולד לטעם. מלבד זאת מציעה הרשת עוגת גבינה עם פחזניות קרמל; עוגת שיש "קאררה" גבינה ודובדבנים; ועוד. המחיר 55-149 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב-1-700-723-723.

ציון: 8

קפה גרג וביגה

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

כאן מדגישים השנה את האפשרות לרכוש מוס גבינה אישי, הנמכר במספר טעמים. הבעלות המשותפת על רשתות גרג וביגה, מבטיחה זמינות קינוחים אלה בשתי הרשתות. מתוכם אנו ממליצים עם מוס גבינה ופטל ללא גלוטן, ומוס גבינה ופסיפלורה ללא גלוטן. אלה משלבים מוס טוב עם ציפוי בטעמים המובטחים. לעומת זאת, זה עם השוקולד לא מוצלח כלל – שכבת השוקולד עבה מדי, הטעם שלה סביר, אך משתלט על טעם המוס.

טועמת אחרת שטעמה בנפרד, כתבה: "עוגת הגבינה האישית של גרג היא למעשה מוס גבינה במארז אישי, שמגיע בקופסת פלסטיק אישית – קצת כמו הלבן של פעם, עם סגירה רב פעמית. היה נחמד ובעיקר נוסטלגי אם היה מוגש בגביע זכוכית. מעל מוס גבינה מוצלח מאוד – עדין, טעים וקצפתי, ולא מתוק מדי, מתנוסס מעין ג'לי, כנראה של פירות יער או תותים, בטקסטורה נוקשה מדי. מתחת למוס שכבת פירורי עוגה דקיקה, שבעיקר לא מפריעה למוס. סך הכל יפה לעין וטעים. אהבתי. הגשה מוצלחת". אבל כששמעה שמחיר צנצנת המכילה 160 גרם הוא 42 שקלים, הצטרפה לציון של חבורת הטועמים.

ציון: 7

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר