סל הקניות של שחר 863

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו חטיף תפוח אדמה אפוי בתנור – רוצים עוד, משקאות שמשלבים פירות וירקות – התחלה טובה, בצק שמרים – אופציה ראויה, לאפה ללא גלוטן – טעונה שיפור, וגם סוכריות בצבע לבן לחודש הגאווה

תפוצ'יפס אפוי של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

שמם של שני המוצרים החדשים של החברה אומר הכל. למעשה, כמעט הכל – את הטעמים אי אפשר להבין מהכותרת. מדובר בשני סוגי חטיף תפוח אדמה אפוי בתנור – האחד בטעם עשבי תיבול, והשני בטעם יוגורט שום שמיר. העובדה כי החטיף הזה אפוי ולא מטוגן, משפיעה לטובה על הטעם, בעיקר על התחושה השמנונית בידיים המוכרת לאחר שאוכלים תפוצ'יפס, שלא קיימת כאן. שני הטעמים נבדלים זה מזה, וכל אחד מוצלח בדרכו (אפילו טעם היוגורט מקבל ביטוי, גם אם קטן). המחיר עד 4.1 שקלים ל-45 גרם.

בשורה התחתונה: הביאו לנו עוד חטיפי תפוח אדמה אפויים.

FRUIT & VEG של יפאורה תבורי

צילום סטודיו יפאורה
צילום סטודיו יפאורה

יותר ויותר אנשים משלבים פירות וירקות במיצים ובשייקים שלהם, והחברה מנסה לתת לכך מענה מהכיוון שלה. היא עושה זאת עם מותג חדש, המציע מספר משקאות שמשלבים פירות וירקות עם מים ותמציות טעם. זאת ללא תוספת סוכר, ממתיקים מלאכותיים, או צבעי מאכל. בשלב ראשון הושקו שלושה משקאות: אננס תפוח וגזר, תפוח סלק ורימון, ובננה מלון ונענע. האתגר עם משקאות כאלה – וכל מי שניסה להכין אחד בבית ללא מתכון מכיר זאת היטב, הוא המינונים. סלק, למשל, וגם גזר, הם ירקות בעלי טעם דומיננטי, שבקלות יכול להשתלט על הטעם הסופי. החברה התמודדה עם האתגר הזה בהצלחה, כך שכל הרכיבים מורגשים בטעם שלהם, וביחד יוצרים שילוב מרענן שכיף לשתות אותו. המחיר עד 7.2 שקלים ל-350 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: זו התחלה טובה. אנו מחכים לשילובים מאתגרים כמו סלרי, תפוח, נענע ופטרוזיליה.

בצק שמרים של בונז'ור

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

המוצר החדש של החברה בא לתת מענה למי שמחפש בצק שמרים מוכן לעבודה. כלומר, כל מה שצריך לעשות הוא להפשיר אותו, ואז להשתמש בו בהתאם למתכון. החברה השיקה למעשה שני מוצרים, הנבדלים זה מזה בחומר הגלם – האחד בצק שמרים, והשני בצק שמרים עם קמח כוסמין. שניהם דומים באופן בו הם נמכרים – בכל מארז יש למעשה שלושה כדורי בצק, כך שאם רוצים, אפשר להשתמש בכל פעם רק באחד מהם. אנו השתמשנו בבצק כדי להכין חלת שוקולד. שמחנו לגלות שהבצק עשוי טוב, ומתנהג באפייה בדיוק כמו בצק שמרים שהכנו בעצמנו (מכיל גלוטן). המחיר עד 23.9 שקלים ל-530 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אופציה ראויה  למי שמחפש לקצר את הליך האפייה.

לאפה ללא גלוטן של גרין לייט

צילום אביתר ניסן
צילום אביתר ניסן

לאפה היא אחד המוצרים מבוססי קמח, אותם צליאקים אינם יכולים לאכול. אבל בישראל מדובר במוצר מבוקש, עובדה שהניעה את החברה ליצור גרסה נטולת גלוטן של לאפה. מדובר במארז של שלוש לאפות, המגיעות נפרדות זו מזו באופן שקל להשתמש רק באחת ולהשאיר את שתי האחרות באריזה. ללאפה יש מרקם גמיש יחסית, עובדה שעוזרה לה להתגלגל טוב ולהחזיק בתוכה את התוספות השונות. הבעיה היא שמדובר בלאפה מעט דקה – אם תשימו בפנים רכיב שיש בו מעט רוטב-נוזל, הוא יביא מהר יחסית להתפרקות של הלאפה. מעבר לכך, יש לה טעם טוב (אם כי חבל שיש בה סוכר, גם אם מעט ממנו). המחיר 16.9 שקלים ל-240 גרם, 3 יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: יש עוד מה לשפר במוצר.

בקצרה

סוכריות סקיטלס יצאו במהדורה מוגבלת חדשה – ללא צבעים בכלל. השקה זו נעשתה לרגל חודש הגאווה, כחלק ממהלך גלובלי של המותג לתמיכה בקהילה הגאה. האריזה והסוכריות עצמן בצבע לבן, הסוכריות כולן בטעם פירות, והמסר – רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה, והיא הקשת של דגל הגאווה. להשיג בסופר יודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר