סל הקניות של שחר 868

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו מוצרי מזון מיפן – נותנים את מלוא החוויה, המבורגר טבעוני – הפתעה לטובה, קפסולות קפה קר בטעם קרם שקדים – באמת הטעם, פיצה בסגנון ניו יורק – יש מעניינות ממנה, כעכים – תחרות חדשה בקטגוריה

מוצרים יפניים של Horaiya

צילום ליאת אמסילי מדף הפייסבוק
צילום ליאת אמסילי מדף הפייסבוק

חברת ימה וקדמה החלה לייבא ארצה קו מוצרי מזון מיפן, אותם מייצרת Horaiya. החברה קיימת כבר 113 שנים, ומייצרת מגוון מוצרים המבוססים על קוג'י – אורז עטוף בעובש מיוחד, שהינו הבסיס לייצור של סאקה, מיסו ואמאזקה. ליין המוצרים כולל סויה קוג'י, נאן דשי מיסו לבן, קוג'י סאן מיסו, מיסו Kojiyasan ועוד. מבין המוצרים אהבנו במיוחד את המיסו הלבן, מהאיכותיים ביותר שטעמנו עד היום, שונה מאוד ממה שמקובל למצוא בארץ; בסיס מצוין להכנה של מרק מיסו, למשל. גם הסויה קוג'י נבדלת במורכבות הטעמים שלה מאותה סויה שאנו רגילים להשתמש בה. המחיר 12-150 שקלים למוצרים השונים. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: אם כבר לאכול אוכל יפני בישראל, אז כדאי להשתמש במוצרים שנותנים את מלוא החוויה.

ראנץ' טבעוני של בורגראנץ'

צילום עירד נצר
צילום עירד נצר

בואו נתחיל עם אמת לא כל כך נעימה: אנחנו לא חובבים את ההמבורגר של הרשת הזו, כמו גם את של המתחרה שלה. הוא יבש, לא איכותי, וטבול ביותר מדי רטבים מתועשים מכדי שנבחר לאכול אותו על פני גרסאות טובות יותר שלו. אבל אז הגיע אלינו הראנץ' הטבעוני, שגרם לנו להבין שיש סיכוי שבפעם הבאה שנגיע לאחד מסניפי הרשת, ניכנס להזמין אותו. ולא, לא מפני שאנחנו טבעוניים, אלא בגלל שלא תמיד אנו מחפשים לאכול מנה בשרית, ואילו הראנץ' הטבעוני הוא טעים. מה עושה אותו כזה? שילוב של פטריות שמפיניון, חלבוני סויה וחלבוני חיטה, שיוצרים ביחד קציצה ששמחנו לאכול. שאר מרכיבי המנה אינם שונים – קחו בחשבון שרוטב הברביקיו מוסיף מעט פיקנטיות למנה, וזו מטשטשת קצת את טעם הקציצה, וחבל. וותרו מראש על הרוטב הזה, ותוכלו ליהנות יותר מהמנה החדשה (מכיל גלוטן). המחיר 28 שקלים, 44.9 שקלים כחלק מארוחה. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אנחנו שמחים להיות מופתעים לטובה.

 קפסולות ICE בטעם קרם שקדים של קפה עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

בתחילה היינו סקפטיים: למה לקרוא לטעם 'קרם שקדים' ולא פשוט 'שקדים'? זה נראה לנו כמו טריק שיווקי שלא ממש קשור לטעם של המוצר. נאמנים לתפקידנו שמנו את הסקפטיות בצד, הכנו לעצמנו כוס קפה קר עם הקפסולה, טעמנו, והופתענו: יש לקפה הזה טעם שקדים כל כך מרוכז, שהוא באמת מזכיר קרם שקדים או מרציפן איכותי. וכן, כדאי לשתות אותו קר; ניסינו חם, והטעמים משתלבים פחות טוב בטמפרטורה גבוהה. המחיר 17 שקלים למארז של 10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובאתר.

בשורה התחתונה: אם טעם השקדים אהוב עליכם, אתם תהנו מהשילוב שלו בקפה.

New York Pizza של דומינו'ס פיצה

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

כמדי קיץ משיקה הרשת פיצה מיוחדת במהדורה מוגבלת. הפעם מדובר בפיצה שאמורה להזכיר את ניו יורק – בצק דק, משולשים גדולים במיוחד, ומיקס גבינות המשלב קשקבל, פרמז'ן ומוצרלה. והיא מגיעה עם תוספת אחת במתנה. אז מה אנחנו אומרים? הפיצה באמת חתוכה למשולשים גדולים (6 במקום 8), והבצק מזכיר בעובי שלו את הפיצה הדקה הרגילה. העובדה כי יש בה מספר גבינות מורגשת בטעם הסופי, אך כדאי לקחת בחשבון כי התוספות שתבחרו לפיצה עשויות להשפיע על מידת הדומיננטיות של הגבינות (מכיל גלוטן). המחיר עד 81.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: פיצה חביבה, אבל היו מעניינות יותר ממנה.

 כעכים מסדרת Panini של כרמית

צילום סטודיו כרמית
צילום סטודיו כרמית

כל מי שראה אצלנו את הכעכים החדשים, אמר מיד 'עבאדי', ולא במקרה: הצורה של שני המוצרים זהה כמעט לחלוטין, מה עוד שאלו של עבאדי וותיקים ופופולאריים. אבל מהר מאוד הפכו הכעכים הללו למבוקשים אצלנו, כך שלא נשארו לזמן רב. הפריכות שלהם טובה – דחוסים אבל לא יותר מדי; ויש מספיק טעמים כדי לספק את כולם – טבעי, שום-בצל, ומלח גס (מכיל גלוטן). המחיר עד 11.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: אהבנו את התחרות החדשה בקטגוריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר