סל הקניות של שחר 869

סל הקניות של שחר 976
לסל הקניות הכנסנו השבוע חטיפי במבה חדשים – אחד כן אחד לא, תה קר עם רויבוש – אהבנו, סלט צבר פיקנטי – מתרגלים ונהנים, קרחון אורגני בטעמים – אהבנו, פריכיות – חידוש משמעותי

חטיפי במבה חדשים של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

במסגרת ההשקות החדשות של החברה לקיץ זה, היא השיקה שתי מהדורות חדשות של במבה, שונות האחת מהאחרת. הראשונה היא במבה במבובים – כלומר במבה בצורה של עיגולים גדולים, שמזכיר למי שרוצה אבוב (ולאחרים הוא עשוי להזכיר בייגלה). אנחנו אוהבים כשהבמבה שלנו גדולה, לכן זו התחבבה עלינו מאוד. לגבי המהדורה השנייה – במבה במילוי קרם בטעם אייסשייק תות, הדעות היו פחות נלהבות. ההמלצה לאכול את הבמבה קפואה התגלתה כנכונה, וטעם התות משתלב עם טעם הבמבה, אלא שכל זה מתוק מאוד, והקשר בין זה לאייסשייק בלתי קיים. המחיר עד 7.9 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות הישווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: הראשון מומלץ, על השני אפשר לוותר.

תה קר עם רויבוש אורגני של BOS

מותג חדש של תה קר הגיע לישראל מדרום אפריקה. מדובר בשלושה משקאות שונים עם מכנה משותף – תמצית של צמח הרויבוש בגרסה אורגנית שלו, אליה מוסיפים תמציות טעם שונות. מבטיחים לנו נוגדי חמצון ושאר רכיבים חשובים במינון גבוה ביחס למוכר מתה ירוק, למשל, אבל אנחנו כאן בעיקר בשביל הטעם. מה מציעים? לימון, אפרסק או אוכמניות, וכולם ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים וחומרים משמרים. השניים שניסינו – לימון ואפרסק, פתיעו אותנו לטובה. לרויבוש יש טעם ייחודי, שאינו דומה לתה שאנו רגילים אליו בארץ, ויחד עם תוספות הלימון והאפרסק מתקבל משקה מרענן שכיף לשתות אותו. המחיר עד 9.5 שקלים ליחידה. להשיג בטבע מרקט, אניס, Buy the way, במעדניות, חנויות מזון מתמחות ובבתי טבע.

בשורה התחתונה: אהבנו את התוספת החדשה הזו למדף התה הקר.

 סלט צבר אורגני פיקנטי של חוות צברי אורלי

צילום שירה רז
צילום שירה רז

המוצר החדש הוא חלק מליין של מוצרים ייחודיים, המבוססים על עלי צמח הצבר. אלו גדלים ומעובדים בחווה השוכנת בנגב, ומתמחה בגידול זני סברס ייחודיים. כל מוצרי הסדרה החדשים עשויים בעיקר מענפי הצבר, הגדל בגידול אורגני, ואומרים שבצורתו הטבעית יש לו טעם נייטרלי של ירק. הסלט הזה מכיל 72% ענפי צבר, והטעם שלו במידה מסוימת פיקנטי. בעוד שהמרקם שלו מזכיר חצילים בטחינה, אי אפשר להשוות את הטעם שלו למאכלים אחרים. המחיר 25 שקלים, להשיג באתר.

בשורה התחתונה: אחרי שמתרגלים מגלים סלט שכיף לאכול.

 פינגווינים אורגניים של השדה

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

המוצר הזה הוא למעשה קרחון בטעמים. ליתר דיוק, הגרסה האורגנית של קרחון בטעמים. כל מארז מכיל קרחונים בשלושה טעמים – תות, לימון ותפוז, ובין הרכיבים תמצאו סוכר קנים אורגני, מיץ אורגני מרוכז, ותמציות טעם טבעיות. ההקפדה על חומרי גלם איכותיים ניכרת בטעם של המוצר – יש לו טעמים ברורים, והוא מרגיש טבעי יותר ופחות מתועש בהשוואה למוצרים רגילים. המחיר עד 14.9 שקלים למארז של 10 יחידות, לפני מבצעים. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה: אפילו המבוגרים אצלנו אהבו אותו.

 פריכיות של פתית מבית יוניליוור

השקה זו של פריכיות מצטרפת לגל השקות בתחום בחודשים האחרונים. לשמחתנו, אלו החדשות מוצלחות יותר מהמוצר הוותיק של המותג – הן עשויות מתירס או כוסמת יחד עם דגנים נוספים, ומגיעות בטעמי קינואה ובזיליקום, צ'יה ואורגנו, כוסמת וצ'יה, ותירס בתוספת תירס מלא. אהבנו את השילובים הייחודיים, שמצליחים להפוך את המוצרים לבולטים ביחס לשאר. הבחירה, חשוב להדגיש, מוצלחת – השילובים עם הבזיליקום והאורגנו עובדים טוב, והפכו פריכיות אלה למועדפות עלינו. המחיר עד 4.9 שקלים ל-25 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אנחנו שמחים לחידושים משמעותיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר