סל הקניות של שחר 872

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל שלנו חליטות קרות – כדאי לשתות, ביסלי ממותג – גימיק, פיצת שוקולד – לאוהבי מתוק, שלגון ללא סוכר – ככה, וגם אצבעות שוקולד פרה

FRUIT WATER חליטות של יפאורה

צילום סטודיו יפאורה
צילום סטודיו יפאורה

חליטת לימון נענע וחליטת תפוח למון גראס – אלו הם שני המשקאות החדשים, שמצטרפים לשלושה משקאות ותיקים בסדרה. העובדה כי כמות הסוכר במשקאות הללו נמוכה ביחס למקובל בקטגוריה, הופכת אותם למהנים יותר לשתייה. גם שילובי הטעמים מוצלחים. למרות שאינם פורצי דרך, הם מספקים משקאות מרעננים. המחיר עד 7.5 שקלים ל-1.5 ליטר.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים וריאציה לתה קר, תמצאו כאן משקאות שכדאי לשתות.

 ביסלי מיוחד של Black ואסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

שיתוף הפעולה בין חברת המזון ורשת מסעדות ההמבורגר, מביא למדפים שני סוגים חדשים של ביסלי, בהשראת מנות הכלולות בתפריט הרשת – ביסלי בלאק בורגר T-REX, כלומר ביסלי בצורה של המבורגר; ואח של ביסליCrunchy Stick  – חטיף בצורת צ'יפס, עשוי מתירס וללא גלוטן. הצורות הייחודיות של החטיפים תופסות את העין, אך העיקר טמון במרקם ובטעם – הפריכות זהה למה שאנו מכירים ואוהבים בביסלי, בעוד הטעמים שונים. אהבנו יותר את זה בצורת ההמבורגר, שיש לו טעם חריף. אגב, ברשת מציעים בתקופה זו המבורגר עם שבבי ביסלי וכנפיים מצופות בביסלי (אחד מהם מכיל גלוטן). המחיר עד 6.9 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

 בשורה התחתונה: הגימיק עולה על המציאות, גם אם החטיפים חביבים.

 פיצת שוקולד מוגזמת של דומינו'ס ו-sweetweet

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

ט"ו באב היה התירוץ לשיתוף פעולה זה, שבסופו נכנסה פיצה חדשה לתפריט הרשת. מדובר בפיצה אישית עם שוקולד אגוזים, קרם ריקוטה, פצפוצי שוקולד לבן וסוכריות שוקולד, שתהיה זמינה למשך שלושה חודשים בלבד. טעמנו בעבר פיצות מתוקות, ואף פעם לא התלהבנו מהן במיוחד – אבל זו שונה מכל מה שטעמנו. שילוב הרכיבים עובד טוב, המתיקות גבוהה אבל לא יותר מדי, והבצק מספיק עבה כדי לתת את הניגודיות המתבקשת, ולהפוך את זה לקינוח שנהנינו לאכול אותו (מכיל גלוטן). המחיר 27.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת. ב-1-700-707070 ובאתר.

בשורה התחתונה: אם כבר פיצה מתוקה, אז בחרו בזו.

גלידל וניל עוגיות של הגלידות של פלדמן

צילום סטודיו פלדמן
צילום סטודיו פלדמן

השלגון החדש מצטרף למותג הלייט של החברה. במסגרת זו מוצעים מספר מוצרים, כולם מאושרים על ידי עמותת אי"ל לחולי סכרת, ובהתאם יש גם 50 קלוריות בכל יחידה. השילוב של שני הרכיבים – עוגיות עם גלידת שמנת וניל, עובד טוב. יש כמות מספקת של חתיכות קטנות של עוגיות, והמרקם יציב ומהנה. אך כמו בכל גלידות הלייט, השימוש בממתיקים מלאכותיים משפיע גם על הטעם, ומשאיר טעם לוואי. המחיר עד 29.9 שקלים למארז של שש יחידות, 52 גרם ליחידה. להשיג ברשתות השיווק, מינימרקטים, מכולות וקיוסקים.

בשורה התחתונה: לא מוצלח יותר מאחרים וגם לא פחות מהם.

בקצרה

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

שטראוס השיקה מהדורה חדשה של סדרת אצבעות שוקולד פרה. ההבדל טמון באריזה, שלקוחה מעולם הבזוקה – שורת "הידעת" על כל אצבע במגוון נושאים. זה נכון לשלושה מוצרים – שוקולד חלב במילוי קרם חלב, במילוי קרם חלב ועדשים, ובמילוי קרם חלב וסוכריות קופצות. המחיר עד 7.8 שקלים ל-96 גרם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר