סל הקניות של שחר 873

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו קרקרים דקים ופריכים – מהטובים, פריכיות חיטה מלאה פלוס – טוויסט בעלילה, סוכריות ללעיסה – לאוהבי הסגנון, וגם קפה טורקי וחרדלי דיז'ון לחיצים

קרקרים THIN של Fitness מבית אסם-נסטלה

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

יש הרבה דברים טובים לציין ביחס לקרקרים החדשים – הם דקים ופריכים במיוחד, שילוב שעושה אותם מהנים מאוד לאכילה. הם גם עמידים מספיק אם רוצים לטבול אותם או למרוח עליהם ממרח כלשהו. ויש טעמים – כפרי המכיל קינואה אדומה, שומשום וקצח; ורוזמרין המכיל רוזמרין כמובן, כמו גם שום. שילובי הרכיבים והטעמים תורמים גם הם להצלחה ולהנאה שלנו. רק חבל שמצאנו סוכר ברשימת הרכיבים (מכיל גלוטן). המחיר עד 13.9 שקלים ל-140 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: מהקרקרים הטובים שהושקו באחרונה.

פריכיות PRO+ של מאנה

צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

דרך ארוכה עברו הפריכיות. הן יצאו בתחילת הדרך כחלופה לפרוסת לחם, כשהן עשויות מאורז תפוח ולא מעט אוויר, שתי עובדות שאפשרו להן להיות דלות יחסית בקלוריות. עבור לא מעט אנשים שרצו לרדת במשקל, הן היוו ברירת מחדל לא מוצלחת אך הכרחית. בשנים האחרונות, ובתקופה האחרונה בפרט, יצאו לשוק עוד ועוד סוגים שונים של פריכיות עשויות מחומרי גלם אחרים. סדרה זו מצטרפת למגמה החדשה, ויש בכך יתרון – אם כבר לאכול פריכיות, למה להתחייב לאורז? אבל למה בעצם לבחור בפריכיות עשויות חיטה, כפי שמציע לנו המותג החדש? אם כבר חיטה, וחרף הקלוריות, אנחנו נבחר בפרוסת לחם. אם בכל זאת, אז דעו כי ההשקה כוללת פריכיות חיטה מלאה ועדשים שחורות, פריכיות חיטה מלאה וחומוס, פריכיות 100% חיטה מלאה, פריכיות שלושה דגנים (חיטה מלאה, כוסמין ושיפון), וכמובן פריכיות אורז. ניסינו את האפשרויות – השילוב עם החומוס היה הפתעה לטובה בכל הקשור לטעם, וכך גם השילוב עם העדשים השחורות. המרקם לא השתנה מהותית. כל זה, ראוי לציין, ללא עמילנים, סוכרים ומתחלבים (מכיל גלוטן בחלק מהמוצרים). המחיר עד 9.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: טוויסט מפתיע וקצת מוזר בעלילה.

פרוטיז של לני מבית כרמית

צילום סטודיו כרמית
צילום סטודיו כרמית

הדעות ביחס לסוכריות החדשות היו חלוקות. היו שטענו שהן מזכירות את סקיטלס בצורה ובעיקר בטעם, ויש בכך מהצדק – גם הן בטעם פירותי כללי, גם הן משלבות מתיקות עם חמיצות, וגם הן רכות, כך שמיועדות ללעיסה. אך המראה הטעה חלק מהטועמים, שהיו בטוחים כי מדובר בסוכריות שוקולד של m&m, למרות שהדמיון בצורה של שני המוצרים אינו מובהק. אנחנו מבינים את הבלבול, אבל בעיקר מבינים כי מדובר בחלופה דומה למדי – וטעימה, של הסוכריות הוותיקות. המחיר עד 6.9 שקלים ל-15-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שאוהב את סגנון הזה של סוכריות.

 בקצרה

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

שטראוס השיקה מוצר חדש בסדרת קפה טורקי לדרך – קפה טורקי עם הל לדרך. במארז יש 24 יחידות נפרדות, כל אחת מכילה תערובת קפה בכמות המספיקה לכוס אחת. המחיר עד 21.9 שקלים ל-168 גרם, 7 גרם ליחידה. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

חברת מאיי הטביעה את המושג חרדל דיז'ון. כיום החברה והמותג בבעלות תאגיד UNILIVER

סיימן השיקה גרסה חדשה של חרדל הדיז'ון וחרדל הדיז'ון עם גרגירים של Maille – שניהם נמכרים מעתה גם בבקבוק לחיץ. המחיר עד 12.9 שקלים ל-235 מ"ל. להשיג ברשתות מזון ובחנויות פרטיות.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר