סל הקניות של שחר 88

השבוע בסל שלנו: גלידות פרימיום, שוקו מוקה חדש וקפה נמס בטעם מוקה, קוטג' עם יותר שומן, נקניק פרוס דק, תחליף גבינה צהובה, זרעים אורגניים

גלידות Joya של גלידות נסטלה
החברה עושה צעד מעניין, ונכנסת לקטגוריית גלידות הפרימיום. בתחרות ישירה מול מותגים דוגמת בן אנד ג'ריס והאגן דאז, היא מציעה סדרה של גלידות המגיעות במארזים עגולים. הסדרה כוללת 7 טעמים, המגיעים כל אחד במארז גדול יחסית למקובל בקטגוריה, של 700 מ"ל. שני טעמים ניסינו – מייפל פקאן, הכולל גלידת וניל עם אגוזי פקאן וריפל מייפל; ושוקולד אגוז, הכולל גלידת שוקולד עם אגוזי לוז וריפל שוקולד.
שתיהן עשירות ברכיבים האמורים, והשילובים טובים. גלידת השוקולד היתה קצת יותר סטנדרטית משום שהטעמים התערבבו זה בזה יתר על המידה. גלידת הווניל היתה מיוחדת יותר, הודות לשילוב הרכיבים המיוחד והעובדה כי טעמו של כל אחד מהם היה ברור. הגלידות עצמן טובות, עם מרקם עשיר. רק דבר אחד חסר ברשימת הרכיבים – שמנת. האם בגלידות המצהירות על עצמן כגלידות שמנת יהיה זה מוגזם למצוא את הרכיב האמור ברשימה?
בשורה התחתונה: תמורה טובה מאוד למחיר הגבוה. רק עניין השמנת מפריע.
27.9 ₪ ל-700 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

SHOCK מוקה של תנובה
לקראת הקיץ השיקה החברה טעם חדש למותג השוקו שלה. המוצר מגיע בבקבוקים אישיים ומשפחתיים, והוא מצטרף לסדרת מוצרים הכוללת 3 מוצרים ותיקים יותר. זה החדש מתגלה כבעל מרקם סמיך וטוב, עם טעם הנע בין קרמל לבין מוקה, טעם מוצלח במיוחד.
בשורה התחתונה: מוצר מוצלח לחובבי שוקו בטעם מוקה.
5.6 ש"ח ל-340 מ"ל, 10.9 ש"ח ל-1 ליטר. כשרות ועדת מהדרין. להשיג בנקודות המכירה.

קוטג' 12% של תנובה
ההשקה החדשה בקטגוריית הקוטג', היא אחת המבורכות שקרו בשנים האחרונות בקטגוריה זו בפרט, ובענף האוכל בפרט. היא מהווה סימן חשוב לכך שאנו יוצאים מההיסטריה סביב אחוזי השומן באוכל, שהניעה אנשים לאכול מאכלים נטולי שומן כמעט בכלל. יותר ויותר אנשים מבינים כי אנו זקוקים למידה של שומן באוכל כדי שגופנו יהיה בריא, וההשקות בהתאם.
הקוטג' החדש, כיאה לאחוזי השומן שבו, הוא בעל מרקם סמיך ועשיר. בשילוב הטעם המוכר של הקוטג', זהו סיפור הצלחה.
בשורה התחתונה: השקה חשובה ומוצלחת.
6.1 ש"ח ל-200 גרם. כשרות ועדת מהדרין. להשיג ברשתות השיווק .

דקניקים של טירת צבי
במאמץ לחדש בקטגוריית הנקניקים והפסטרמות, משיקה החברה סדרה של מוצרים, אשר ההבדל ביניהם לבין המוצרים הוותיקים יותר טמון בעובי. כפי שאפשר להבין משם הסדרה, מדובר בנקניקים ופסטרמות פרוסים דק במיוחד. הסדרה כוללת סלסולי כתף בקר מעושן, סלסולי פסטרמה הודו וסלסולי סלמי איטלקי משובח. הסיבה לשם היא הצורה המסולסלת שקיבלו המוצרים בעת אריזתם. הדקיקות שלהם אמורה לאפשר גיוון באופן ההגשה שלהם, אם כי אנו פשוט הכנסנו אותם לכריך, כמו תמיד.
בשורה התחתונה: רק למי שחייב את הנקניק שלו דק.
13.9 ש"ח ל-120 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים.


קפה נמס עלית בטעם מוקה של שטראוס
הקפה הנמס של עלית, שלמרות איכותו הבינונית זוכה לפופולאריות רבה בארצנו, מגיע לקראת הקיץ בטעם חדש, והוא טעם המוקה. מדובר באותו קפה נמס כמו שאנו מכירים, אלא שעתה יוצר משקה עם טעם בולט וברור של מוקה, הנשאר ברובו בפה לאחר השתייה.
בשורה התחתונה: לחובבי המותג וטעם המוקה גם יחד.
26.5 ₪ ל-200 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

טבע טוסט של טבע דלי
המוצר החדש מיועד לחובבי הגבינות בכלל והגבינה הצהובה בפרט, אשר אינם צורכים חלב מבעלי חיים. מדובר במוצר המבוסס על חלב סויה וטופו, המגיע פרוס לפרוסות הנראות ממש כמו פרוסות של גבינה צהובה. הסדרה כוללת שלושה סוגים – הולנדי, שוויצרי ומוצרלה – מתוכם ניסינו את הטעם השוויצרי. לא ברור מה הקשר לשוויץ, אך המוצר חביב. יש לו כמובן טעם שונה מזה של גבינה צהובה, אך בטוסט הוא אכן מתנהג כמוה. לטובת המקפידים, דעו כי יש במוצר מחצית מכמות השומן שבמוצר הרגיל.
בשורה התחתונה: תחליף סביר למכורי הגבינה הצהובה.
17 ש"ח ל-200 גרם. כשר חלבי. להשיג ברשתות וחנויות הטבע וברשת חצי חינם.

זרעי צ'יה אורגניים של תבואות
עוד מוצר חדש מגיע למדפים בארצנו, לאחר שהוא כבר פופולארי במיוחד במקומות אחרים בעולם. זרעים אלו מכונים 'זרעי פלא' בדרום אמריקה, מסבירים בחברה המייבאת, וזאת הודות לערכים תזונתיים מרשימים, כולל אחוז גבוה יחסית של אומגה 3 ו- 6, סיבים תזונתיים, מגנזיום, סידן, זרחן, אשלגן, ברזל, אבץ ועוד.
הזרעים הם אורגניים, ומאחר והטעם שלהם כמעט בלתי מורגש, ניתן להוסיף אותם למאכלים שונים.
ניסינו. זה אכן משתלב טוב במאכלים דוגמת סלט ירקות, דגני בוקר ואפילו בגלידה, אם כי לזה היינו צריכים להתרגל.
בשורה התחתונה: תוספת קולינרית עם ערך בריאותי גבוה יחסית. מומלץ לחובבי האוכל הבריא, אם כי כדאי לוודא כי יש לכם צורך בערכים שבזרעים אלו.
39.9 ש"ח ל-350 גרם. כשר למהדרין בד"צ בעל"ז. להשיג בבתי טבע ובחנויות מובחרות. www.tvuot.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר