סל הקניות של שחר 881

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל קבנוס – לזוכרים לטובה ביקור באיטליה או מקסיקו, חטיף מלוח עם ציפוי מתוק – לכו על שוקולד לבן, גבינה לבנה בטעמים מתוק או חריף – נהנים אחרי שמתרגלים, פסטה אורגנית ללא גלוטן – השקה משמחת, בייקון הודו כשר – ללכת בלי ולהרגיש עם

קבנוס סטיקס ריינהולד'ס של זוגלובק

צילום סטודיו זוגלובק
צילום סטודיו זוגלובק

סדרת מוצרים זו אינה חדשה, אך החברה הרחיבה אותה באחרונה עם שני מוצרים חדשים. הכוונה היא לשני טעמים – מקסיקני וסיציליאני. הראשון משלב פלפל חלפיניו ופלפל צ'ילי חריף בתוך הנקניק; ואילו השני משלב עגבניות מיובשות, רוזמרין ושום. מדובר ברכיבים שנותנים מענה למה שרובנו מגדירים בתור טעם מקסיקני או איטלקי, והשילוב שלהם בנקניקים נעשה בצורה נכונה. הכמות גדולה דיה כדי שהטעמים יהיו מורגשים, ובה בעת הם משתלבים טוב עם טעם הנקניק. המחיר עד 9.9 שקלים ל-50 גרם.

בשורה התחתונה: אם אתם זוכרים לטובה את הביקור שלכם באיטליה או מקסיקו, תמצאו מעט ממנו במוצרים אלה.

 אפרופו מצופה שוקולד מריר ושוקולד לבן של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

שלוש שנים מאז השיקה החברה את החטיף המלוח בציפוי שוקולד חלב, מגיעות שתי גרסאות נוספות של הקונספט – אחת עם שוקולד לבן, והשנייה עם שוקולד מריר. היחס בין כמות השוקולד לבין כל יחידה של חטיף מדויק, כך שיש מספיק מכל אחד מהם. עם זאת, הם נבדלים זה מזה בחוויה: השילוב של אפרופו עם שוקולד לבן מוצלח באופן מפתיע. בניגוד אליו, השוקולד המריר אינו איכותי, והשילוב שלו עם החטיף לא מלהיב בשום צורה. המחיר עד 5 שקלים ל-50 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: לוותר על המריר וללכת ישר לשילוב עם השוקולד הלבן.

Sweet & Spicy של סימפוניה מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

ההשקה החדשה של החברה נעשית במסגרת ממותג סימפוניה, אם כי מדובר בשני מוצרים די שונים מהגבינות המוכרות של המותג. האחת, המתוקה, משלבת גבינת שמנת 5% עם מחית תות, ואילו השנייה, החריפה, משלבת מעט צ'יפוטלה מעושן בתוך אותה גבינה. זהו צעד מפתיע, במיוחד עבור מי שרגיל לגבינה עם טעם בסיסי יחסית, שיכול להתאים לכל כריך. הגבינה המתקתקה מוצלחת יותר – טעם התות נוכח במידה סבירה, כך שהכל ביחד מהנה. זו החריפה אינה ממש חריפה, ואם נרצה כריך חריף עם גבינה, יש דרכים יותר יעילות ליצור אותו. המחיר עד 12.9 שקלים ל-200 גרם.

בשורה התחתונה: אפשר ליהנות, אחרי שתתרגלו אליהן.

פסטה אורגנית ללא גלוטן של Green מבית שופרסל

צילום דני לרנר
צילום דני לרנר

המותג הפרטי של הרשת מתרחב, והפעם המהלך ישמח את הצרכנים האורגניים ואת מי שנמנע מצריכה של גלוטן. מדובר בסדרה של מוצרי פסטה עשויים מקטניות אורגניות – והם ללא גלוטן, כאמור. חומרי הגלם כאן הם אפונה, חומוס ועדשים אדומות, המשמשים בסיס למוצרים השונים שמיוצרים באיטליה. ניסינו את המוצר המבוסס על אפונה ירוקה, ואהבנו את התוצאה – הפסטה נעשית טוב כאשר עובדים לפי ההנחיות. היא ספגה מידה מספקת של הרוטב שהכנו, והטעם שלה נותן למנה טוויסט מיוחד. המחיר עד 15.9 שקלים לשתי יחידות, 250 גרם ליחידה. להשיג בסופרסל.

בשורה התחתונה: זו השקה שאנו ממש שמחים בה.

מנות עם בייקון ההודו הכשר של ברגר קינג

הבייקון הכשר הוא שעטנז ישראלי מובהק – מצד אחד רוצים להרגיש כמו הגויים, מצד שני לא רוצים להיות כמוהם. אז לוקחים את הבייקון, כלומר נתח בשר חזיר מומלח ומעושן, ויוצרים לו גרסה כשרה העשויה מבשר הודו. הקשר בין הודו לחזיר קלוש, למעט העובדה ששניהם בעלי חיים, אבל הרשת הצליחה ליצור מוצר דומה לבייקון האמיתי. הדמיון ניכר בעיקר בצורה ובמרקם, שמזכיר את זה של בייקון שנעשה על מחבת. הטעם של הבייקון הכשר מעושן מאוד, ובכך הוא שונה מהבייקון האמיתי – גם הוא לרוב מוגש מעושן, אבל בגרסה הכשרה הטעם המעושן משתלט על הכל. ככל הנראה כדי לטשטש את העובדה כי בסופו של דבר אנו אוכלים הודו. כל זה הוא כמובן רק התוספת, וזו לא מוגשת עם המנות הוותיקות של הרשת, אלא כחלק ממנות חדשות: בייקון קינג – המבורגר עם בייקון כשר, או דאבל בייקון קינג; ושניצל בייקון קינג – אותה מנה רק עם שניצל. המנות מוגשות גם בתוך לחמניית תירס – לא ברורה לנו הבחירה בלחמנייה זו, שיש לה טעם נבדל ומרקם שונה, ובאופן כללי פחות אטרקטיבית למראה ולמגע. היינו שמחים לאפשרות להזמין את כל זה בלחמנייה רגילה. המחיר עד 56.9 שקלים לארוחה. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אם אתם רוצים להרגיש שאתם באמריקה או אירופה, ועדיין להיות יהודים כשרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר