סל הקניות של שחר 882

סל הקניות של שחר 976
לסל הכנסנו השבוע מהדורת שף של קפסולות תואמות נספרסו – הפתעה והצלחה חלקית, משקאות קלים צלולים – מומלצים, מיץ תפוחי עץ אורגני – מתוק מדי, עוגיות מועשרות בחלבון – יקרות אבל איכותיות, תה ירוק – נסו את זה עם הג'ינג'ר והקינמון

Chef Edition של קפה עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

שיתוף הפעולה בין השף יוסי שיטרית לבין החברה, הביא לשוק סדרה חדשה של קפסולות תואמות נספרסו בטעמים האמורים להזכיר קינוחים. קפה עם הל וקינמון אמור להיות בטעם עוגת תבלינים; קפה עם קוקוס ומי ורדים – בטעם מלבי; וקפה בטעם עוגיית מרציפן עם שקדים ואגוזי מלך. השילוב של הקפה עם ההל וקינמון היה המוצלח מכולם – התבלינים הוסיפו טוויסט מעניין לטעם, ואכן מזכירים טעם של עוגה. השילוב עם השקדים ואגוזי המלך היה סביר – טעם שקדים מובהק עם מעט אגוזי מלך, שלא כל מי שטעם נהנה לשתות. הקפה בטעם מלבי היה הכי פחות מוצלח – אמנם מזכיר מאוד מלבי, אבל אם אתם לא רגילים לאכול מלבי ולשתות קפה ליד, לא תיהנו מהשילוב הזה, כמונו. בשאר ההיבטים, זהו אותו קפה מוכר של החברה. המחיר עד 17 שקלים למארז של עשר קפסולות. להשיג ברשתות השיווק ובאתר.

בשורה התחתונה: בהתחלה קצת אבל בסופו של דבר אהבנו חלק מהתוצאה.

 משקאות צלולים של פריגת

צילום open
צילום open

האם אנחנו בקיץ או בחורף? לא ברור. לכן תמצאו במדור הזה אייטמים על משקאות חמים חדשים, כיאה לעונה הקרה; ובו זמנית אייטמים על משקאות קרים. מרבית ההשקות של משקאות קרים מתרחשת בקיץ, ומה שקורה בחוץ מתאר יותר מכל את הקיץ ולא את החורף. אז במה מדובר? משקאות פריגת צלול בטעם מנגו ובטעם לימונענע. מאחר ומדובר במשקאות צלולים, יש להם מרקם קליל ונקי מחתיכות פרי. הטעמים עצמם טובים, והמתיקות אינה גבוהה במיוחד. המחיר עד 7.9 שקלים ל-1.5 ליטר מנגו, עד 10.6 שקלים לחצי ליטר לימונענע. להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות ונקודות מכירה נוספות.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים מיצים חדשים לנסות, אנו ממליצים על השניים הללו.

מיץ תפוחי עץ אורגני של תבואות

צילום אייל גרניט
צילום אייל גרניט

המיץ החדש של החברה עשוי מתפוחי עץ בלבד, כולם אורגניים. זה אומר שהמיץ מכיל חלק מרכיבי התפוחים, ובהתאם הצבע שלו מעט עכור. מאחר ותפוחים יכולים לעיתים להיות חמצמצים, לא ידענו למה לצפות; אבל המיץ התגלה כמתוק להפליא. המתיקות הגבוהה והטעם העז של התפוחים הופכים אותו לאידיאלי לשימוש אם מוהלים אותו עם קצת מים; אחרת הוא עלול להיות מתוק מדי. המחיר עד 16.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: לפעמים גם טבעי עשוי להיות מתוק מדי.

עוגיות מועשרות בחלבון של דני וגלית

צילום אינה גוטמן
צילום אינה גוטמן

סדרה זו של עוגיות כוללת שלושה מוצרים, הדומים זה לזה גם בצורה המעוגלת שלהם וגם בכמות חלבון גבוהה יחסית. בנוסף, הם אינם מכילים גלוטן או סוכר לבן (הממתיק הוא אגבה), או רכיבים מן החי. בסדרה עוגיות חלבה; עוגיות חמאת בוטנים; ועוגיות חמאת בוטנים ושוקולד. לכל העוגיות יש מרקם דחוס יחסית, ואם אתם מחפשים משהו פריך, לא תמצאו אותו כאן. ההקפדה על שימוש ברכיבים המובטחים מספקת עושר של טעמים, והשילוב של חמאת הבוטנים, השוקולד ופצפוצי האורז הוא הטוב מכולם. המחיר עד 25.9 שקלים ל-180 גרם. להשיג ברשתות טבע, בגרין של שופרסל ומרכולים.

בשורה התחתונה: המוצרים יקרים אבל איכותיים במיוחד.

תה ירוק ג'ינג'ר וקינמון ותה ירוק לימונית ודבש של פומפדור

צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

 

ללא קפאין ותוך שימוש ברכיבים טבעיים, החלה החברה לשווק שתי תערובות תה חדשות אותן יצרה. אחת משלבת תה ירוק, ג'ינג'ר, קינמון, שומר, ליקוריץ, כוסברה והל; והשנייה משלבת תה ירוק, דבש וטעם לימוני. בעוד שהתה הירוק עם הדבש והלימונית הוא מוכר – טוב אבל לא מפתיע; הרי שהתה עם תערובת התבלינים מספק חוויה מיוחדת ועשירה בטעמים. המחיר עד 19.4 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק וחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים תה קצת שונה נסו את זה עם הג'ינג'ר והקינמון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר