סל הקניות של שחר 883

סל הקניות של שחר 976
החורף התחיל אז הכנסנו לסל השבועי בצקים מצוננים – אל דאגה; מומלצים לאוהבי אפייה, עוגות שמרים מוכנות – לא מלהיבות, תירס טרי להכנה במיקרוגל – כשלחוצים בזמן, בוטנים וקורנפלקס מצופים בשוקולד – הנאה מכל ביס, וגם שמרים יבשים אינסטנט לאפייה

בצקים מצוננים מוכנים לאפייה של שמרית

צילום טופ טאץ'
צילום טופ טאץ'

בצק עלים, בצק לפיצה, בצק פילו ובצק פריך, כולם מוכנים לשימוש ומצוננים – כל מה שצריך הוא להוציא אותם מהמקרר ולהכין איתם כל דבר שתרצו. זה בפשטות התיאור של סדרת המוצרים החדשה של החברה, המהווה חידוש בתחום בו מרבית המוצרים נמכרים כשהם קפואים. העובדה שאין צורך בהפשרה מאפשרת מידה רבה יותר של ספונטניות במטבח. אנחנו השתמשנו בבצק פילו ובבצק פריך, ושניהם היו בדיוק מה שאנו צריכים: איכותיים דיים כדי לשמש לאפיה ביתית ללא כל צורך בעיבוד נוסף. בהתאם נהנינו מהבורק שהכנו עם האחד, ומהמאפים המתוקים שהכנו עם השני (מכיל גלוטן). המחיר עד 17 שקלים ל-280-415 גרם. להשיג בשופרסל, יוחננוף, יינות ביתן וחצי חינם ורשתות שיווק נוספות.

בשורה התחתונה: פתרון מומלץ למי שאוהב לאפות בבית.

עוגות שמרים של עלית מקבוצת שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

הכניסה של החברה לקטגוריה החדשה נעשית עם כל הכוח: לא "סתם" עוגות שמרים, אלא עוגות המתחברות למותגים וותיקים של החברה. כך מתקבלות שתי עוגות – קראנץ' שמרים שוקולד פרה, וקראנץ' שמרים פסק זמן. אלה אמורות לפתות צרכנים בזכות החיבור שיש בהן. האם הן שוות את ההתלהבות? לא בהכרח. מצד אחד, לשתיהן יש מרקם רך ולח במידה נכונה, אבל כמות השוקולד בכל אחת מהן אינה גדולה מספיק לטעמנו. השוקולד עצמו – אחד של הפרה והשני עם אגוזי לוז כדי להידמות לפסק זמן – חביב, אבל אינו מיוחד. אם לא היינו יודעים שיש קשר למותגים הוותיקים, לא היינו מזהים זאת בטעם (מכיל גלוטן). המחיר עד 22.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: חביב אבל לא מלהיב במיוחד.

תירס טרי להכנה במיקרוגל של צמח שיווק תוצרת חקלאית

צילום בר רוזנברג
צילום בר רוזנברג

החברה הישראלית החלה לשווק את התירס טרי בצורת מעט שונה: מוכן להכנה במיקרוגל. לשם כך פותחה אריזה מיוחדת המכילה שני קלחים בתוכה. אלו עברו את הטיפול הדרוש כדי להיות מוכנים לשלב ההכנה במיקרוגל, ללא עלים העוטפים אותם. כך, לאחר החימום הדרוש, הם מוכנים לאכילה מיידית. הכנו את המוצר בבית, והוא אכן נעשה במהירות במיקרוגל – פרק זמן הרבה יותר קצר בהשוואה לבישול בסיר. אלא שהטעם מעט שונה, ומי שטעם אמר שהתירס בבישול בסיר יותר מוצלח. המחיר עד 12.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: למרות ההבדל יכול לשמש בהצלחה בימים לחוצים במיוחד.

ענני שוקולד של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל
צילום סטודיו שופרסל

ההשקה החדשה היא דוגמה טובה לאופן בו אפשר גם לתת מענה למה שצרכנים מכירים וגם להביא חידוש. מצד אחד סדרת המוצרים החדשה כוללת מוצרים מוכרים – בוטנים מצופים בשוקולד חלב או בשוקולד מריר. מצד שני הסדרה כוללת גם מוצר פחות מוכר, כמו שוקולד חלב עם קורנפלקס ושקדים, שוקולד חלב עם תירס וקורנפלקס, ושוקולד חלב עם שבבי קוקוס וקורנפלקס. בעוד הבוטנים מוצלחים אבל לא חדשניים, השילוב של השוקולד עם התירס והקוקוס גם מפתיע וגם מצוין – "עננים" דחוסים של כל הרכיבים, עם כמות מספקת של שבבי קוקוס בכל אחד מהם. העובדה כי המוצרים מיוצרים על ידי חברת Baronie הבלגית, מסבירה גם את איכות השוקולד. המחיר 10 שקלים ל-150 גרם.

בשורה התחתונה: אתם תיהנו מכל ביס. כדאי.

בקצרה

חברת מיה תעשיות מזון החלה לשווק שמרים יבשים אינסטנט לאפייה. המוצר נמכר באריזת וואקום, והוא מגיע במשקל של 125 או 500 גרם. המחיר עד 14.9 שקלים. להשיג ברמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר