סל הקניות של שחר 894

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: צ'יפס תפוחי עץ – זה עם הקינמון, מיצי הדרים צלולים – כיף לשתות, דגני בוקר – חצי ממתק. להתמכר, קטשופ פיצה – לילדים, וגם מארז רביעיות טונה

צ'יפס תפוחי עץ של כרם טבע

צילום יגאל פרדו
צילום יגאל פרדו

אנו מכירים כבר שנים רבות חטיפים של תפוח עץ מיובש – חטיף חביב שבכל מקרה יהיה יקר יותר מתפוח עץ טרי. כעת יש שחקן נוסף בקטגוריה עם שני מוצרים, אחד רגיל והשני מתובל בקינמון. המרקם של החטיף מספיק פריך כדי שאפשר יהיה ליהנות ממנו; והתוספת של התבלין נותנת לחטיף טוויסט חביב והופכת אותו, לראשונה, לחטיף שיש לו הצדקה ממשית. החטיף, יש לציין, נעשה ללא סוכר, שומן או צבעי מאכל. המחיר עד 5 שקלים ל-22 גרם. להשיג בחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אם בכלל אז בחרו בזה עם הקינמון.

צלול הדרים של פריגת

צילום Open
צילום Open

האביב כבר איתנו, וכך גם הגשם ופירות ההדר. גרסה של האחרונים תמצאו בשני המשקאות החדשים של החברה: מיץ תפוזים ומיץ אשכוליות, שניהם צלולים כמתבקש משמם. אין בהם חתיכות פרי כלל וכלל – 6% של רכז מיץ משמשים להכנת המיצים יחד עם מים, מיץ תפוחים, סוכר, סוכר פירות ורכיבים נוספים. בהתאם לכך מושפע הטעם, שיש לו נוכחות עדינה של הפרי. המתיקות מעודנת יחסית עדינים והמשקה באופן כללי קליל. המחיר עד 7.5 שקלים לליטר וחצי. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מקבלים גרסה כיפית של מיצי הדרים.

כריות BLACK של תלמה מבית יוניליוור

דגני בוקר אלה הם חצי ממתק, כמו כל מוצרי מותג כריות. מדובר בדגני בוקר שצבעם שחור ובתוכם מילוי בטעם שוקולד וניל. הם מתוקים במיוחד, מתרככים מהר יחסית לאחר שמוזגים את החלב (ולכן מתאימים כל כך לילדים), וממכרים גם את המבוגרים שניסו אותם. כמו עם המוצרים הקודמים, גם אלה כיפיים לאכילה ללא כל תוספת. המחיר עד 28.9 שקלים ל-686 קלוריות. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים דגני בוקר אחרים להתמכר אליהם.

קטשופ פיצה של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

בחברה לקחו את הקטשופ שלהם ותיבלו אותו באופן שונה מהרגיל, וזאת כדי להפוך אותו לרוטב מתאים לפיצה. הוא עושה את העבודה, במיוחד אם אתם מכינים פיתה-פיצה בסיסית. אבל אם אתם רוצים להכין פיצה בבית, ובימי הסגר יש מספיק זמן כדי לעשות את זה, אז כדאי שתשקיעו ברוטב איכותי יותר, שהטעמים שלו יהיו יותר בולטים ומאוזנים.המחיר  עד 16.9 שקלים ל-710 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: טוב להורים לילדים בלבד.

בקצרה

צילום ניר עצמון
צילום ניר עצמון

טונה StarKist השיקה טונה בשמן זית במארז רביעיות. כמו במוצרים אחרים, גם כאן יש טונה ושמן בלבד. המחיר עד 27.9 שקלים לרביעייה, 140 גרם בכל יחידה. להשיג רשתות שיווק ובנקודות מכירה פרטיות.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר