סל הקניות של שחר 895

סל הקניות של שחר 976
חוזרים לשגרה? מקווים. השבוע בסל שלנו: רוטבי עגבניות – כדאי, מיני פריכיות – אפשר לנסות, שילוב קטשופ ומיונז – מומלץ למכורים, בירה ללא אלכוהול – רק אם חייבים, מיצים אורגניים – תוספת מרווה למדף

רוטבי עגבניות של יד מרדכי מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

סדרת המוצרים החדשה של החברה הושקה עוד לפני החג, והיא תשמש אותנו לאורך כל השנה. יש לזה סיבה אחת ברורה: החברה מצליחה לתת מענה טוב לצרכי הבישול הביתי, ומספקת תמורה המתעלה על מרבית המתחרים שלה. מדובר בסדרה של חמישה מוצרים: פומודורו – רוטב עגבניות לפסטה; בזיליקום – רוטב עגבניות לפסטה; פיצה – רוטב עגבניות לפיצה; ארביאטה – רוטב עגבניות פיקנטי לפסטה; ופסאטה – מחית עגבניות חלקה. כולם אינם מכילים תוספת שמן או סוכר, למרבה השמחה, ולרוטבים אותם ניסינו היה טעם מצוין, מרקם טוב, והם סיפקו בסיס מצוין למאכלים אותם הכנו. המחיר עד 13.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק ונקודות מכירה.

בשורה התחתונה: כדאי להכניס אותם למטבח.

מיני פריכיות של כרם

צילום יגאל פרדן

ארבעת המוצרים החדשים שהשיקה החברה, לוקחים את הפריכית הוותיקה ונותנים לה טוויסט משמעותי. האחד משלב כוסמין (וגם גלוטן, בהתאם); אחר משלבת תפוחי אדמה עם סלק; שלישי משלבת עדשים שחורות וצהובות עם תפוחי אדמה; והרביעי מוסיף לתפוחי אדמה גם קמח חומוס. צריך לקחת בחשבון כי למוצרים הללו יש טעם מובחן, ולא בטוח שיתחבבו עליכם. טעמנו את הפריכית המשלבת תפוחי אדמה עם סלק. ייאמר לזכות החברה כי טעם שני הירקות ברור ומובחן, והיינו צריכים כמה ביסים כדי שיתחבבו עלינו. המחיר עד 12.9 שקלים ל-80 גרם. להשיג בחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: אפשר לנסות אם אתם מחפשים גיוון.

MayoChup של היינץ

השילוב של קטשופ ומיונז בתור רוטב לצ'יפס או לבשר, אינו חדש כלל וכלל. אם אתם נמנים על חובבי השילוב הזה, המוצר החדש של המותג הוא בדיוק בשבילכם. בדומה למה שאנו עושים בעצמנו, עושה החברה בשבילנו: מערבבת את המיונז והקטשופ ביחד. היתרון: ערבוב הרמוני כך ששני הרטבים יוצרים ביחד רוטב שלישי. החיסרון: קנו אותו רק אם השילוב הזה הוא חלק בלתי נפרד מהתפריט שלכם. אחרת, המשיכו לעשות אותו בעצמכם בפעמים בהם אתם משתוקקים לו. המחיר עד 14.9 שקלים ל-425 גרם.

בשורה התחתונה: מומלץ למכורים לשילוב הזה.

Hefe Weissbier Naturtrub ללא אלכוהול של פאולנר

העניין עם בירה ללא אלכוהול הוא ההבדל בטעם: המרירות המאפיינת את הבירה כמעט ואיננה, והתוצאה היא משקה דומה אך בעיקר שונה. ייאמר לזכות מותג הבירה הגרמני, שהמרחק בין הבירה נטולת האלכוהול שלו לבין זו האלכוהולית אינו גדול. אצלי האף הרגיש וזיהה ארומה של מאלט, ולמרות שהעדר המרירות מורגש, יש מספיק דמיון לבירה כדי שנהנה ממנו. המחיר עד 12 שקלים לחצי ליטר. להשיג בחנויות אלכוהול ויין וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה: רק אם אתם חייבים לוותר על האלכוהול.

מיצים אורגניים של פרימור

צילום עמית שטראוס
צילום עמית שטראוס

מיץ תפוזים ומיץ אשכוליות אדומות, שניהם אורגניים – זה החידוש שמציעה לנו החברה. זו הפעם הראשונה שהיא נכנסת לשוק המיצים האורגניים, ומציעה שני מיצים אלה המכילים פרי סחוט בלבד, אורגני כמובן. מי שיחפש הבדל מיוחד בטעם של מיצים אלו בהשוואה למיצים הרגילים[ יתקשה לזהותו. אבל מי שרוצה לדעת כי הפירות גדלו באופן אורגני, יהיה מסופק. מעבר לכך, שני המיצים אינם חמוצים במיוחד, לשמחתנו, כך שכיף לשתות אותם. המחיר עד 16.9 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: מדובר בתוספת מרווה למדף המשקאות האורגניים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר