סל הקניות של שחר 897

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: קפסולות תואמות נספרסו – מספקות, עוגיות חיטה מלאה בטעם חלווה – לא מלהיבות, פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן – לטבעונים, מיץ סחוט תפוז אדום – מומלץ, וגם דגני בוקר מופחתי סוכר

קפסולות תואמות נספרסו מאלומיניום של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל

כל החברות האפשריות הוציאו בשנים האחרונות לשוק קפסולות תואמות נספרסו, שרובן ככולן מתאפיינות בהיותן עשויות מפלסטיק. זאת בניגוד לשימוש של נספרסו בקפסולות העשויות מאלומיניום. מביני דבר מסבירים כי השימוש בקפסולות מפלסטיק משפיע לרעה על הטעם והארומה של הקפה, וגם עלול ליצור בעיות עם המכונה עצמה. באחרונה החלה גל חדש של השקות – קפסולות עשויות אלומיניום, אותן מייצרת חברת Migros בשוויץ. ברשת מציעים במסגרת ההשקה שבעה סוגים שונים של קפסולות: ארבע קלאסיות, כולל דופיו אספרסו, ריסטרטו אינטנסו, אספרסו מקיאטו ולונגו קלאסיקו; ושלוש תערובות Single Origin, כולל אתיופיה, גואטמלה וקולומביה. אנחנו ניסינו משני הסוגים שמציעה הרשת, שמהווים שיפור לעומת המוצרים הוותיקים של המותג. הקרמה עמידה יותר, הארומה עשירה יותר, וגם הטעמים של הקפה יותר מאוזנים. המחיר 14.9 שקלים למארז של 10 קפסולות. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: למרות שעדיין יש טובים מהם, הקפה שהתקבל היה מספק.

עוגיות חיטה מלאה בטעם חלווה של מן

עוגיות חלווה הן מהעוגיות האהובות עלינו ביותר; יש משהו בתוספת החלווה שעושה לנו חשק לעוד ועוד. גרסה זו של עוגיות חלווה סובלת מהבעיה הצפויה – הן לא נוצרות בקונדיטוריית בוטיק, אלא במפעל מזון, מה שאומר שהחלווה היא חלק קטן יחסית מהתערובת. כך המרקם המיוחד של עוגיות חלווה אינו מורגש, וטעם החלווה לא  דומיננטי כפי שאנו אוהבים (מכיל גלוטן). המחיר עד 6.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אלו עוגיות חביבות אבל לא מלהיבות, כפי שעוגיות חלווה יכולות להיות.

פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן של משומשו

צילום Sell360pro
צילום Sell360pro

טבעוני, ללא סויה וללא חומרים משמרים, זה הבסיס של המוצר החדש של החברה. הוא מנסה להוות חלופה טבעונית לפרמז'ן, גבינה שלרוב נמכרת כגוש ולא כפתיתים. אבל מאחר ואין כאן יומרה לתת מוצר זהה עקב השוני בחומרי הגלם, טוב עשו בחברה שהם מציעים את המוצר הזה בצורת פתיתים – קל יותר להשתמש בהם באופן זה כתוספת לסלט או פשטידה. לשמחתנו, הטעם אינו שונה מדי מטעם הגבינה. המחיר עד 19.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: טבעונים ייהנו מהמוצר הזה.

 סחוט תפוז אדום של פריגת

צילום רונן מנגן

תפוז אדום הוא פרי הדר טעים במיוחד, ומכל פירות ההדר הוא אחד האהובים עלינו ביותר. בחברה שוב סוחטים אותו לכדי מיץ, וכאן מציעים אותו סחוט, עשיר בטעם ומהנה במיוחד לשתייה. זה אמנם פרי של חורף, אבל המשקה מעולה לימי אביב חמים. בחברה מהללים את ערכיו התזונתיים, אבל זכרו כי ערכים תזונתיים של פירות וירקות מתחילים לפוג מרגע שהם נחתכים או נסחטים. המחיר עד 11.9 שקלים ל-400 מ"ל, עד 30.9 שקלים ל-4 ליטר.

בשורה התחתונה: מומלץ כי הוא טעים במיוחד.

בקצרה

 

צילום סטודיו אסם

נסטלה השיקה את פיטנס שקדים ודבש, האני נאט צ'יריוס וקראנץ' שוקולד בגרסה מופחתת סוכר. זאת במקביל לשיווק הגרסאות עתירות הסוכר שאנו כבר מכירים (מכיל גלוטן). המחיר עד 33.6 שקלים ל-355-625 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר