סל הקניות של שחר 90

בסל השבוע: מתקפת הנקניקים הדקים נמשכת, גבינת מנצ'גו, גלידות, וופלים שוקולד מריר ואגוזים, שמני זית, תפוזינה ללא תפוזים

נקניקים דקים של יחיעם וזוגלובק
כל חברות הנקניקים יצאו עכשיו עם נקניקים פרוסים דק. אחרי שהתייחסנו לפני שבועיים לנקניקים של טירת צבי, מגיע תורם של המתחרים. העקרון הוא כמובן אותו עקרון – אותם הנקניקים המוכרים, רק פרוסים דק מהרגיל.
יחיעם משיקים במהלך הזה את סדרת דק דק, עם פסטרמה ברביקיו, פסטרמה בדבש, פסטרמה אמריקאית, סלמי קוניאק וכתף בקר, ואילו זוגלובק פרסה בדקיקות פסטרמה ברביקיו, פסטרמה בדבש טהור, חזה בקר וסלמי מעושן איטלקי והשיקה אותם תחת דק דק דק.
כמעט אותם הטעמים, פחות או יותר אותו עובי, כמעט אותו השם, רק תבחרו מה אתם מעדיפים.
בשורה התחתונה: המהלך משנה מעט את חוויית האכילה, אך בסופו של דבר, אפשר להסתפק בעובי הוותיק.
19.9 ש"ח ל-180 גרם של דק דק, 15-17 ש"ח ל-150 גרם של דק דק דק. להשיג בנקודות המכירה.

גבינת מנצ'גו של ספניש צ'יז
גבינה חדשה מגיעה ארצה, בעזרת חברת סיימן. מדובר בגבינה ספרדית המיוצרת באזור לה מנצ'ה, והיא מיוצרת מחלבן של כבשי המנצ'גה. מדובר בגבינה קשה עם מרקם חלק, ללא חורים, וטעם מעודן – לא חריפה במיוחד ולא מלוחה במיוחד, מהסוג שיתחבב על חובבי הגבינות בקטגוריה זו.
בשורה התחתונה: ייבוא מוצלח של גבינה מוצלחת.
20 ש"ח ל-100 גרם. כשרות מהדרין חלב ישראל. להשיג ברשתות השיווק ובמעדניות.

טעמי קיץ של גלידות TITA
הגלידרייה התל-אביבית שביססה את הקונספט שלה על עולם האגדות, משיקה שלל טעמים חדשים לקראת הקיץ. בין הסורבטים בולט טעם הגזר-תפוז, שאמנם היה יותר תפוזי בטעם, אך עדיין היווה תוספת מיוחדת ומרעננת. בין טעמי האגדות בולט טעם הרפונזל, כלומר בננה וריבת חלב; חיבור גאוני של רכיבים שנעשה כהלכה, בגלידת שמנת עשירה ואיכותית.
בשורה התחתונה: גלידה מצוינת בדרך אל חוף הים.
13-22 ₪. להשיג בבוגרשוב 23, תל אביב.

גרנד פטיסרי שוקולד מריר ואגוזים של לואקר
מותג הוופלים השיק מוצר חדש בסדרת גרנד פטיסרי. הוופלים במוצר זה פריכים כמו במוצרים הקודמים, אך במקרה זה תמצאו בין השכבות שלהם קרם שוקולד עדין עם שבבי אגוזי לוז, והכל בציפוי שוקולד מריר. התוצאה טובה למדי, בין השאר הודות לשבבי האגוזים שמשדרגים את הוופל. עם זאת, הבידול בין סוגי השוקולד אינו בולט דיו.
בשורה התחתונה: אם יש לכם המעות להשקיע במוצר, לכו על זה.
12 ש"ח ל-100 גרם. כשר חלבי בהשגחת הרב ישעיהו חדאד מילאנו איטליה ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות המזון ובחנויות מובחרות.

שמני זית חדשים של עץ הזית
החברה השיקה בימים אלו שני שמני זית חדשים, האחד מעודן יותר והשני דומיננטי יותר. ה"קלאסי מעודן" משלב מספר זנים של זיתים, אשר החברה אינה מפרטת את זהותם, והוא אכן מעודן כמובטח. הדומיננטי יותר קיבל את הכינוי "ארומטי מודגש", והוא כולל לשם כך את זני האוחיבלנקה, הפיקואל והפיקודו. התוצאה, כמובטח, שמן יותר ארומטי, עם טעם מעט דומיננטי, אך במידה שיכולה להתחבב על צרכנים רבים.
בשורה התחתונה: השקה טובה שתעזור לחבב את שמן הזית על עוד צרכנים.
29.9-39.9 ש"ח ל-500-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

תפוזינה בטעמי קיץ של יפאורה תבורי
שני טעמים חדשים הוציאה החברה תחת המותג תפוזינה. אין קשר בין הטעמים הללו לבין תפוזים, פרי חורף קלאסי. במקום זאת קבלו כאן טעמים של קיץ: אבטיח-ענבים ומלון-לימונענע. ההבדל ביניהם בולט – בעוד הראשון הוא שילוב שלא מצליח להלהיב של שני הפירות הללו, הרי שהמשקה השני כבר יותר מצליח לרגש כמו גם לרענן. מדובר למעשה בשילוב של שלושה טעמים: מלון, לימון ונענע – שמצליחים להפוך ביחד עם עוד תוספות לא ברורות המפורטות ברשימת הרכיבים, למשקה קיץ מוצלח.
בשורה התחתונה: אנחנו ממליצים על המלון-לימונענע.
6-7 ש"ח ל-330 מ"ל – 1.5 ליטר. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר