סל הקניות של שחר 900

סל הקניות של שחר 976
מציינים בשמחה את סל הקניות ה-900 ומרימים כוס משקה קל בטעם מוחיטו – בהחלט מהנה בקיץ, בייגלה ללא גלוטן – טוב מכל האחרים, רטבים וממרחים אורגניים – למהר לאמץ, ירקות כתושים אורגניים – כדאי כשרוצים אורגניים, וגם מהדורת כדורגל של חטיף סניקרס

מוחיטו של שוופס מבית יפאורה

צילום סטודיו יפאורה

ההשקה הראשונה של החברה לקראת הקיץ היא של משקה חדש זה, שמביא את טעמו של הקוקטייל הידוע לכוס המשקה המוגז. אמנם קוראים לו מוחיטו, אבל בפועל מדובר – כפי שכתוב על התווית, בגזוז עם נענע וליים. נכון, זה לא בדיוק טעם הקוקטייל (מרירות האלכוהול חסרה), אבל הוא בהחלט מזכיר אותו. העובדה החשובה ביותר היא שמדובר במשקה מרענן וכיפי. המחיר עד 12 שקלים ל-330 מ"ל או ליטר וחצי.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים משקה אחר ליהנות ממנו הקיץ  

בייגלה של GRATIFY

צילום סטודיו אסם

כל מי שטעם את הבייגלה החדש – מבית היוצר של מותג אמריקאי חדש במחוזותינו, לא האמין כי מדובר בבייגלה ללא גלוטן. אין שום דבר במרקם של המוצר או בטעם שלו, שיכולים להסגיר עובדה זו. ובהתחשב בחומרי הגלם המחליפים את קמח החיטה, זה אינו מובן מאליו. הבייגלה מגיע עם תוספת של שומשום, פרג, בצל ושום, שמספקים טעם דומיננטי מוצלח, והמרקם כל כך פריך שקשה להפסיק לאכול ממנו. המחיר עד 16.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מתעלה על כל בייגלה אחר שטעמנו לאחרונה, כשהעדר גלוטן הוא רק בונוס.

רוטבים וממרחים אורגניים של BioBandits

צילום מרום משה

המוצרים של החברה ההולנדית, שקיימת 9 שנים בלבד, הגיעו באחרונה לישראל. כולם מהווים חלופה אורגנית למוצרים המוכרים – מיונז ללא ביצים (טבעוני), מיונז ללא סוכר עם סירופ חיטה, קטשופ, רוטב שום, רוטב חרדל ודבש, ורוטב ברביקיו. מכל המבחר הזה אנחנו רוצים להדגיש את המיונז נטול הסוכר. בכל הקשור למיונז כמעט בלתי אפשרי להשיג מיונז נטול סוכר – או שתמצאו אותו בחנויות טבע או בכלל לא. בישראל לא הייתה אופציה כזו עד כה, כך שההשקה החדשה היא בשורה בתחום הזה. מה עוד שמדובר במיונז עשיר בטעמיו, כיאה לחברה הולנדית. גם הקטשופ שניסינו, עוד מוצר עתיר סוכר שהחברה מציעה ללא סוכר בכלל, הפתיע אותנו לטובה. המחיר עד 16.9 שקלים ל-240-325 מ"ל. להשיג בבתי טבע ורשתות טבע.

בשורה התחתונה: מהרו לאמץ אותם למטבח שלכם.

ירקות כתושים אורגניים של תבואות

צילום איל קרן

אם אתם משתמשים בירקות כתושים קפואים לתיבול, ומחפשים חלופה אורגנית למוצרים המוכרים, הנה לכם אפשרות חדשה. מדובר בסדרה של שלושה מוצרים – ג'ינג'ר, שום, ופלפל צ'ילי. כל אחד מהם כתוש היטב וקל לשימוש לאחר שיוצא מההקפאה, כולל אריזה נוחה לשימוש חוזר. החברה מבדלת בין המוצרים גם בעזרת צבע שונה למכסה, פרט קטן וחשוב שהופך את השימוש לנוח יותר. המחיר עד 15.9 שקלים ל-185 גרם. להשיג ברשתות שיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

בשורה התחתונה: כדאי אם אתם רוצים שהירקות הקפואים שלכם יהיו אורגניים.

בקצרה

מותג SNICKERS השיק מהדורה מוגבלת של החטיף לכבוד עונת הכדורגל. החידוש: עטיפות עם מונחים מעולם הכדורגל, כגון סופג שער, מפספס, ומוחלף. המהדורה כוללת מארז של חמישה סהיקרס, ויחידות בודדות. המחיר עד 12.9 שקלים. להשיג ברשתות המזון.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר