סל הקניות של שחר 901

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל הקניות שלנו במבה מתפרעת – אין סיבה לנסות, קרם קוקוס אורגני – אופציה ראויה, פריכיות בציפוי שוקולד – משהו טעים, פסטרמה בתיבול שווארמה – שילוב עולמות קולינריים, עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד – תמורה ראויה

במבה במילוי קרם עוגיות של אסם

צילום סטודיו אסם

אנחנו יכולים להבין את הטרנד של במבה במילוי. שנתיים מאז הושקה הבמבה במילוי קרם נוגט, הוציאה החברה עוד כמה גרסאות של במבה, כל אחת עם מילוי אחר. חלקן היו טובות (ולכן אנו מבינים את הטרנד), אחרות פחות. עכשיו מגיעה הגרסה החדשה – במבה במילוי קרם עוגיות. כלומר, עוגיות שוקולד. כלומר, במבה במילוי בטעם שוקולד. כלומר, במבה עם שוקולד. אל תבינו אותנו לא נכון – נוטלה או השחר העולה עם במבה זה שילוב מנצח. אבל הבמבה הזו? בפער בין השם של המוצר לבין המציאות יש רק אכזבה. המחיר עד 6.5 שקלים ל-45 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אין סיבה לנסות

קרם קוקוס אורגני של לב אורגני

צילום חיים אמזלג

הטבעוניים והנמנעים מחלב ישמחו לדעת על אופציה נוספת של קרם קוקוס. הפעם החברה היא ישראלית (אם כי הייצור בפועל נעשה במזרח הרחוק), המוצר אורגני, ואין בו רכיבים מלבד קרם קוקוס. יש לציין כי הפקק המיועד לשימוש חוזר הוא תוספת מבורכת, אבל העובדה שקרם הקוקוס מכיל 18% שומן, אומרת שאינו מהמוצרים העשירים ביותר בשוק, כך שכדאי כי תבחרו בקפידה בהתאם לצורך שלכם. המחיר עד 8.9 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג באניס, ניצת הדובדבן, כל בו חצי חינם, טיב טעם, סטופמרקט, בתי טבע, מרכולים וחנויות מזון.

בשורה התחתונה: אופציה ראויה נוספת לקטגוריית מוצרי הקוקוס

פריכיות בציפוי שוקולד של פתית מבית יוניליוור

פריכיות התחילו את חייהן כחלופה ללחם, המיועדת למי שרוצה לרדת במשקל. עם הזמן הן הרחיבו את הנוכחות שלהן בחיינו, והפכו, בין השאר, גם לחלופה לחטיפים מלוחים. כעת הן הופכות לחלופה לממתקים. לא סתם ממתקים אלא לאחד הקלאסיים – פרוסת לחם עם שוקולד. כדי לעשות זאת נכון השיקו בחברה שני מוצרים – פריכיות בציפוי שוקולד חלב, ופריכיות בציפוי שוקולד חלב עם שבבי קרמל מלוח. זה הצליח: על הפריכיות יש כמות מכובדת של שוקולד חלב,, והוא איכותי יותר ממה שאנו לרוב מקבלים בממרחי שוקולד ביתיים. התוצאה, בהתאם, לא רק פריכה אלא גם טעימה במיוחד. אם בוחרים במוצר עם שבבי קרמל מלוח, נהנים מהטוויסט המלוח הטרנדי כל כך. כדאי לדעת כי המוצר מגיע באריזה הכוללת שתי יחידות, ולמרות שבחברה רוצים שניקח אותו איתנו לכל מקום, קחו בחשבון כי השוקולד נמס בחום. המחיר עד 5.9 שקלים ל-35 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות נבחרות.

במילים אחרות: עזבו אתכם מדיאטה, הנה משהו טעים

פסטרמה בתיבול שווארמה של מעדני יחיעם

צילום Sell360pro

מה זה בעצם אומר שהפסטרמה מתובלת בתיבול שווארמה? זה אומר תיבול באותם התבלינים שלרוב משמשים להכנה של שווארמה. כלומר, כמון, כורכום ועוד רכיבים שאין לנו מושג מהם, מאחר והחברה אינה מפרטת זאת ברשימת הרכיבים. חרף אי הידיעה הוודאית, ברור לנו שהתיבול שיצרה החברה הצליח. לפסטרמה יש אכן ריח וגם מעט מהטעם של שווארמה. הטעם הזה משתלב טוב עם טעם ההודו ועם העישון שהבשר עבר כדי להפכו לפסטרמה. המחיר עד 26.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: לפעמים אפשר לשלב עולמות קולינריים ביחד

עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד של אחוה

צילום יעל האן

העובדה כי מחיר עוגה זו אמור להיות 9 שקלים (בפועל הוא מגיע ל-11 שקלים), היא עובדה חשובה. לא רק מפני שמדובר במחיר נוח במיוחד, אלא משום שהתמורה המתקבלת גבוהה יחסית. לרוב, כשהמחיר נמוך כך גם איכות המוצר, אך לא במקרה זה. נכון, אי אפשר להשוותה לעוגה ביתית או לזו המגיעה מקונדיטוריה, אבל כיאה לעוגה שנוצרה במפעל היא מספקת: לחה במידה הנדרשת, יש בה כמות מכובדת של שוקולד, והכי חשוב היא טעימה (מכיל גלוטן). המחיר עד 11 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: תמורה ראויה למחיר נגיש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר