סל הקניות של שחר 902

סל הקניות של שחר 976
לסל השבועי הכנסנו הפעם מיצי פירות – יש קלילים יותר, קרטיבי גאווה – לא רק ללהט"ב, לחם כוסמין וחיטה מלאה במרקם חלק – תאהבו אותו, גלידות לקטנים וגדולים- ממליצים על זו לילדים

מיצי פירות של Schweppes מבית יפאורה

צילום סטודיו יפאורה

ההשקה הקודמת של החברה הייתה מרעננת וקלילה, בדיוק מה שאנו צריכים בקיץ. השקה זו שונה: המיצים אמנם מבוססים על פירות ומכילים רכיבי פרי ממשיים. יש כאן שילובים יצירתיים ומוצלחים כמו אננס ותות, קוקוס ואננס, ואבטיח וליים. יש בהם רק 19 קלוריות ל-100 מ"ל והם אינם מסומנים בסימן האדום בשל כמות סוכר גבוהה. למרות כל זאת, הם מהמיצים המתוקים ששתינו, מהסוג שאנו מעדיפים למהול במים כדי ליהנות מהם. המחיר עד 7 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: יש מיצים קלילים יותר

קרטיבי גאווה של פאלטאס

צילום נעמי זיסבלט

מותג הקרטיבים הטבעיים הישראלי השיק קרטיבים חדשים מיוחדים לרגל אירועי הגאווה של קהילת הלהט"ב. המייסדת והיוצרת נעמי זיסבלט משלבת בקרטיב אחד תות (אדום), מנגו (כתום), אננס (צהוב), מלון ירוק עם ספירולינה (ירוק), ליצ'י עם פרח אפונה כחול (כחול), ופירות יער (סגול). כך הקרטיב מזכיר במראה שלו את דגל הגאווה. השילוב הזה הרבה יותר מאסתטי: זו חגיגה של טעמים בפה, והעובדה שהכל עשוי מרכיבים טבעיים היא בבחינת בונוס משמח. המחיר עד 14 שקלים. להשיג בחנות המותג בשרונה מרקט, בניצת הדובדבן ובנקודות מכירה נוספות.

בשורה התחתונה: גם מי שאינו להט"ב ייהנה מהם

לחם כוסמין וחיטה מלאה במרקם חלק של מאפיית אנג'ל

צילום דן לב

הלחם החדש של המאפייה משלב שני קמחים מלאים: קמח חיטה מלאה וקמח כוסמין מלא. במאפייה שילבו את שני הקמחים במינון כזה הנותן ללחם מרקם חלק, כמתבקש משמו – לא דחוס מדי ולא אוורירי מדי. הטעם שלו מאוזן, שילוב נכון של חמצמצות ומתיקות קלה (מכיל גלוטן). המחיר עד 15.9 שקלים ל-750 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: גם אם אינכם חסידים של לחם מחיטה מלאה, אתם עשויים לאהוב את הלחם הזה

פסטות אורגניות של השדה

צילום הדס ניצן

סדרת הפסטות האורגניות החדשה של החברה עושה שימוש בדגנים וקטניות במקום בדגנים. התוצאה היא ספגטי מעדשים אדומות, ספגטי וטורטליני מכוסמת, פוזילי מאפונה ירוקה, ופנה מאורז מלא. זו בשורה טובה לכל מי שנמנע מגלוטן ואוהב לאכול פסטה מסוגים שונים, והעובדה שהחברה מגוונת גם בחומרי הגלם וגם בצורת הפסטה משמחת אותנו מאוד. ניסינו את זו מעדשים אדומות, והיא הפתיעה אותנו לטובה: ספיגת הרוטב אל תוך הפסטה אמנם לא זהה לזו של פסטה מקמח מלא, אבל מספיק מהרוטב נספג כדי שהכל יתחבר ביחד; והטעם שלה השתלב טוב עם רוטב העגבניות שהכנו. המחיר עד 12.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את האפשרויות החדשות של החברה

גלידות חדשות של גלידת שטראוס מבית יוניליוור

צילום סטודיו 0304

בין ההשקות החדשות של החברה לעונה, אפשר להצביע בשלב זה על שני קווי מוצרים. האחד מיועד לילדים – קרררצופים, כלומר מיני טעמקור המורכב מפתי בר וגלידת תות בננה (ללא סימון אדום). ייאמר לזכות החברה שהפתי בר עבה יחסית, מה שיאפשר לילדים הקטנים להחזיק אותו לזמן ממושך יחסית לפני שהכל יימס ויהפוך למרק גלידה. הילדים שאכלו אותו אכן נהנו ממנו. קו המוצר השני מיועד למבוגרים – מגנום דאבל דבש שקדים, ומגנום קרמל מלוח. הקרמל המלוח הוא טרנד קצת מאוס, ואם אתם עדיין אוהבים אותו אז תיהנו ממנו כאן, שכן המליחות מספיק דומיננטית כדי לתת את הטוויסט המתבקש. במגנום השני משלבים דבש עם שקדים ושתי שכבות של שוקולד מסוגים שונים – צריך לאהוב דבש כדי ליהנות מהטעם הדבשי של המגנום הזה. המחיר עד 38.9 שקלים למיני טעמקור, 365 גרם/10 יחידות; עד 15 שקלים ל-72/76 גרם מגנום. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: המוצר לילדים הוא ההמלצה שלנו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר