סל הקניות של שחר 907

סל הקניות של שחר 976
בסל הקניות שלנו הפעם פיצות – שימשיכו כך, מעדני יוגורט לספורטאים – טוב שיש הרבה חלבון, קפסולות קפה – כשהמקור מייצר את האלטרנטיבה, מסטיק בטעם משמש וג'ינג'ר – הפתעה נעימה, רוגלך במילוי שוקולד – אפשר לוותר

פיצות של Brezza

צילום ברזה

המסעדה התל אביבית החדשה נפתחה בתקופה משוגעת, וזאת בלשון המעטה. כאן מבקשים להביא טעמים של אירופה לקהל הישראלי, ובהתחשב בחוסר היכולת שלנו לטוס לאירופה, זו יכולה להיות נחמה טובה. ניסינו כמה מהפיצות שלהם: דיאוולה – עם מוצרלה, סלמי פיקנטי וצ'ילי; מרגריטה – עם עלי בזיליקום טריים; ופיצה עם קרודו, פרמז'ן ורוקולה. הפיצות הללו אכן מתאימות להגדרה של מסעדה יותר מאשר של פיצרייה – לבצק יש טעם מצוין ומרקם טוב (גם אם אינו יציב במיוחד כאשר יש כמות גדולה של תוספות), האיכות הגבוהה של רוטב העגבניות, הגבינות והנקניקים מורגשת, וכך גם הטריות של חומרי הגלם. כיאה למסעדה אירופאית, אין כאן גימיקים אלא הקפדה על קלאסיקה, וטוב שכך. המחיר 45-54 שקלים לפיצה בינונית, להשיג בברזה, בן ציון 3 תל אביב, 03-5251141.

בשורה התחתונה: מקווים שהמקום והפיצות יישארו איתנו גם אחרי הקורונה

Muller Active של Muller

צילום סטודיו 0304

סדרת היוגורטים החדשה של המותג היא חלק ממגמה בתעשיית המזון, שעיקרה לייצר מוצרים לספורטאים, כלומר כאלה עם אחוז חלבון גבוה יחסית. הפעם מדובר במעדני יוגורט המכילים 20-25 גרם חלבון ב-150-200 גרם מוצר (תכולתו של גביע אחד), ומיוצרים עם חלבון טרי ולא עם אבקות חלבון. הסדרה כוללת מעדן יוגורט ללא תוספות המכיל 25 גרם חלבון בגביע של 200 גרם, וכן שלושה מעדנים בטעמי פירות – תות, אננס או פירות יער, המכילים 20 גרם חלבון בגביע של 150 גרם. תוספת החלבון הופכת את המעדנים למשביעים יותר, והם מומלצים מבחינה זו גם אם אינכם עוסקים בספורט באופן קבוע. מה עוד שהם טעימים – מרקם סמיך, טעם מאוזן של יוגורט, ותוספת הפירות מוצלחת. המחיר עד 6.5 שקלים ל-150-200 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אם כבר לאכול מעדני יוגורט, עדיף שיכילו כמות גדולה של חלבון

קפסולות קפה של STARBUCKS

סטודיו אסם נסטלה

רשת בתי הקפה האמריקאית לא הצליחה בישראל, אך נראה שלקפסולות הקפה שלה יש סיכוי גבוה יותר להצליח. אסם-נסטלה אחראית על שיווק הקפסולות, שנמכרות מעתה ברשת שופרסל. אלה מיועדות למכונות של נספרסו, והיצרנית של הקפסולות היא נספרסו עצמה, וזאת כי שתי החברות נמצאות בבעלות נסטלה. המגוון כולל שמונה תערובות שונות בשלוש דרגות קלייה שונות, ובהתאם גם דרגות חוזק שונות. המדקדקים טענו להבדלים באיכות בינן לבין אלו של נספרסו, אבל מרבית הטועמים לא הבחינו בהבדלים. כך או כך, מדובר באיכות גבוהה של קפסולות קפה, שיכולות לספק את מי שלא רוכש מנספרסו עצמה. עד 23.9 ל-10 יחידות. להשיג בשופרסל.

בשורה התחתונה: אלטרנטיבה טובה בתחום הקפסולות.

מסטיק בטעם משמש וג'ינג'ר של Orbit מבית מרס

צילום מרס

המהדורה המיוחדת של המותג לקיץ, כוללת שילוב של שני טעמים לא רגילים, משמש וג'ינג'ר. ניסינו את המסטיק עם סקרנות מהולה בחשדנות, והופתענו לטובה. יש למסטיק טעם מובחן של שני הרכיבים, והשילוב שלהם מספק מתיקות נעימה עם חריפות קלה, ותחושה כוללת של רעננות. המחיר עד 13.9 שקלים ל-64 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: הפתעה נעימה לקיץ המיוזע שלנו

רוגלך במילוי שוקולד של עוגל'ה

החברה הישראלית השיקה מוצר חדש, חלק מסדרת מאפי שמרים ועוגות שמרים. הפעם מדובר במאפה שמרים ותיק ומוכר, שנמכר באריזה משפחתית. גודל האריזה מעט מתעתע – המאפים עצמם ארוזים בנפרד האחד מהאחר, באופן ששומר על הטריות שלהם גם לאחר הפתיחה (ומגביר את הזיהום הסביבתי באופן ניכר). המאפים עצמם אינם מוצלחים – הבצק בסיסי ויבש יחסית, ולמרות שהמילוי תופס 22% מכלל המוצר לפי רשימת הרכיבים, יש צורך בכמות גדולה יותר כדי לתת מענה לחשק שלנו (מכיל גלוטן). המחיר עד 7.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אפשר לוותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר