סל הקניות של שחר 909

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל הקניות שלנו פיצות עולמיות – גיוון מבורך, חטיפי בורקס – מומלצים במיוחד, חטיף קרמל מלוח – רעיון טוב אך הביצוע לא, ממרח חמאה – מתחרה מוצלח, כדורים גדולים של חטיפי תירס – הגודל קובע

פיצות עולמיות של פאפא ג'ונס

יש סיכוי שבקרוב תהיה אפשרות פשוטה יותר לטוס לחו"ל. בינתיים אפשר ליהנות מטעמים עולמיים עם סדרת הפיצות החדשה של הרשת שמקורה בארה"ב. המבחר כולל ארבע פיצות חדשות, כולן בגודל משפחתי טוסקנית שש גבינות – עם פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה, פרובולונה ומוצרלה; איטלקית חריפה עם כדורי בשר, פפרוני בקר וצ'ילי כתוש; יוונית עם גבינת פטה, בצל סגול, עגבניות טריות, זיתים שחורים, פלפל פפרוצ'יני (חריף), מוצרלה ואורגנו; וקריביאן -עם פפרוני בקר עם אננס, בצל סגול ופלפל פפרוצ'יני. הבסיס הוא אותו בסיס של בצק מוצלח ועסיסי, עם כמות מספקת במיוחד של התוספות המובטחות. אנחנו ניסינו את היוונית ואת הקריביאן, שתי פיצות שהפלפל שעליהן הופך אותן לחריפות. מלבד זה, היוונית משלבת רכיבים מוכרים והטעם המתקבל אינו מחדש דבר. הקריביאן היא הפתעה טובה – לא היינו חושבים בעצמנו על שילוב זה של תוספות, והטעם המתקבל עשיר ומגוון (מכיל גלוטן). המחיר עד 89.9 שקלים לפני 30% הנחה. להשיג ב- 6699* ובאתר.

בשורה התחתונה: כך אנחנו אוהבים לגוון את הפיצה שלנו

חטיפי בורקס של בונז'ור

צילום סטודיו אסם

סדרת המוצרים החדשה של החברה היא בדיוק מה שאנו צריכים בימים אלה – בורקסים קטנים, עשירים במילוי, שאחרי אפייה ראויה בתנור הופכים להיות פריכים וכיפיים לאכילה. המבחר אינו חדשני אבל מספק – תפוחי אדמה, גבינה, פיצה, וגבינה עם זיתים. לעומת ההצלחה של אלה, אנו מתקשים להבין את המוצר החדש שפיתחה החברה עם טבעול, הנקרא "בורקס עראייס מן הצומח". כלומר, בורקס מבצק עלים פריך עם מלית צמחונית המדמה בשר טחון. מה לא ברור לנו? עראייס זה למעשה רבע פיתה, ממולא בבשר טחון, עשוי על הגריל. הצורה של הבורקס הזה אינה מזכירה פיתה בשום דרך שהיא, וכל כמה שהמילוי טעים, הוא אינו מזכיר את טעמו של בשר טחון שנעשה על הגריל. במילים אחרות, הניכוס של המילה עראייס מקומם אותנו (מכיל גלוטן). המחיר עד 29.9 שקלים ל-600 גרם חטיפי בורקס, עד 23.9 שקלים ל-550 גרם בורקס עראייס. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: חטיפי הבורקס מומלצים במיוחד

TWIX קרמל מלוח של TWIX

טעם הקרמל המלוח ממשיך להפגין נוכחות במוצרי מזון, וכעת הוא מגיע גם לחטיף הידוע. בימים כתיקונים משלב החטיף שכבות של קרמל, ביסקוויט ושוקולד, ולתערובת זו הוכנס מלח גס כדי לספק את המליחות המתבקשת וגם להשפיע על המרקם. אם נניח בצד את העובדה כי הטעם הזה טרנדי עד כדי מיאוס, הנוכחות שלו בחטיף אינה מוצלחת – המלח אינו נוכח באופן שווה. התוצאה היא שבביס אחד המלח לא מורגש, ובאחר הוא מורגש באופן משמעותי. ההשפעה של גרגרי המלח הגדולים על המרקם אינה מורגשת. המחיר עד 3.9 שקלים ל-46 גרם. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: הרעיון חביב אבל הביצוע אינו מוצלח

Muller Spreadable של Muller

המותג מרחיב את נוכחותו בחיינו, ונכנס לקטגוריה של ממרחי חמאה. בשונה מחמאה רגילה, ממרחים אלו מגיעים עם מרקם רך יחסית, עובדה ההופכת אותם לקלים למריחה ולכן ראויים לשם ממרח. ההשקה של החברה מתבטאת בשני מוצרים חדשים, האחד במליחות מעודנת והשני ללא תוספת מלח, למי שצריך להקפיד על צריכת מלח מצומצמת. לשניהם יש את המרקם הרך המובטח, וטעם עשיר במיוחד. הממרחים מכילים אחוז גבוה של חמאה, 73%-75%, עובדה המורגשת בכל ביס. בנוסף, האריזה נוחה לשימוש חוזר. המחיר עד 18.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה, יש מתחרה חדש ומוצלח בקטגוריה זו

במבה כדורים ענקיים של אסם

צילום סטודיו אסם

שני דברים מאפיינים את המוצר החדש של החברה. אחד הוא הגודל של כל יחידה – כדור גדול יחסית, שאכן ראוי להגדרה של כדור ענק. השני הוא תוספת של חמאת בוטנים לתערובת, עובדה שאמורה להשפיע על הטעם ועל החוויה הכוללת. בעוד שהגודל של הבמבה הוא חידוש כיפי, לא הרגשנו כל הבדל בטעם או במרקם של המוצר עקב התוספת של חמאת הבוטנים. המחיר עד 6.45 שקלים ל-60/80 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: גודל הכדורים קנה אותנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר