סל הקניות של שחר 91

השבוע דגמנו עבורכם: שמן בוטנים, שניצל אקסטרה דק, אצבעות פיצה, גבינה בולגרית לאבטיח, עוגת סילאן תמרים ואגוזים, שוקולד פרה לבן עם עוגיות, קינוחי קוקטייל

שמן בוטנים של אוליטליה
רשת מזרח מערב החלו לייבא ארצה שמן חדש, המופק כל כולו מבוטנים. כמנהגה של הרשת, הייבוא של השמן מיועד לחובבי המטבח האסייאתי, שם השמן הזה נפוץ, ובמיוחד במטבח הסיני.
לשמן נקודת שריפה גבוהה יחסית, כך שהוא עדיף על טיגון בהשוואה לשמנים אחרים. טעמו המעודן מוסיף עניין למנות דוגמת סלטים או מאכלים מוקפצים, והוא מוסיף ארומה של בוטנים שמצליחה לשדרג מנות, גם כאלה שאינן אסייאתיות בטבען.
בשורה התחתונה: שמן טוב שחובבי הבישול ייהנו ממנו, מכל עדה כמעט.
כ-45 ₪ ל-1 ליטר. כשר בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות המזון, במעדניות וברשת מזרח ומערב.

שניצל אקסטרה דק של עוף טוב בציפוי צ'יפס
מוצר חדש לחובבי השניצל הקפוא, אותו יש רק לחמם ולאכול. הפעם הוא מגיע מכיוונה של חברת עוף טוב, שלקחה את אותו השניצל המוכר שלה, וציפתה אותו בציפוי של צ'יפס מפורר.
כל הארוחה במנה אחת? לא ממש, שכן מי שמעדיף צ'יפס ליד השניצל שלו, כדאי שיאכל אותו במקביל. אמנם לשניצל יש טעם מסוים של צ'יפס, אך העיקר כאן הוא שניצל, שהוא כשלעצמו טוב בסטנדרט התעשייתי.
בשורה התחתונה: תוספת מעניינת, אך לא יותר מכך.
31 ₪ ל-700 גרם. כשרות אוירבך מהדרין. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בולגרית אבטיח של מחלבות גד
שני מוצרים חדשים השיקה המחלבה, ושניהם מיועדים לחובבי אבטיחים, הפרי הרשמי של עונת הקיץ. בולגרית אבטיח 5% ובולגרית אבטיח 16% מכילים כל אחד קוביות של בולגרית, כל מוצר עם אחוזי השומן שלו.
זו עם חמשת אחוזי השומן התגלתה כגבינה מלוחה מאוד, מה שהופך אותה לאידיאלית עם אבטיח קר ומתוק; יש לה מרקם בין נימוח למתפורר, ואין כל טעם תעשייתי.
בשורה התחתונה: מוצר מוצלח למי שמתעצל לחתוך בעצמו.
13 ₪ ל-200 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.

עוגת סילאן תמרים ואגוזים של אסם
במסדרת השדרוג של העוגות המוכנות שמייצרת החברה, הגיעה לעולם העוגה הזו. בצד קמח רגיל ושאר חומרים משמרים ומשפרים, תמצאו כאן גם קמח מלא, סילאן העשוי כידוע מתמרים, וכן אגוזי מלך. השניים האחרונים נמצאים במוצר באחוזים בודדים, אך מצליחים לקבל ביטוי בטעם הסופי. הבעיה היחידה בעוגה, שהיא רכה ולחה כמתבקש, היא רמת מתיקות גבוהה מדי לטעמנו.
בשורה התחתונה: חובבי המתוק ייהנו ממנה, השאר פחות.
14-18 ₪ ל-330 גרם. כשרות בד"צ. להשיג בנקודות המכירה.

שוקולד פרה לבן עם עוגיות של מותג עלית מקבוצת שטראוס
השקה נוספת למוצר שכבר היה על המדפים וירד. מהלך שיווקי-יחצ"ני או באמת, כמו שמגדירה זאת החברה, מהלך שנעשה "לאחר בקשות רבות של צרכנים"? לא ידוע. בכל מקרה, זו תוספת חביבה למי שאוהב את השילוב. גם יפה בעין – שוקולד לבן עם עוגיות כהות, יש משחק של מרקמים בפה, כמו גם טעמים שונים המשתלבים זה בזה.
בשורה התחתונה: למרות שהשוקולד אינו מהטובים שיש בשוק, הרי התוצאה סבירה פלוס.
6.2 ₪ ל-100 גרם. כשרות רבנות נצרת עלית. להשיג בנקודות המכירה.

פרחי קוקטייל של מתוקה
המנות המוגשות בכוסות קטנות מוכרות לכולם מאירועים. רשת מתוקה לקחה את הקונספט חצי צעד קדימה. הגודל נותר קטן, אך הכל השתנה – במקום כוס קבלו מעין פרח מפלסטיק מתכלה, שבין עלי הכותרת שלו נמצא המעדן.
מה בתפריט? טירמיסו עשוי כהלכה; קאווה ופירות יער, כלומר קציפת פירות יער על מקפא קאווה, שבפועל היה פחות טוב מכפי שזה נשמע, בעיקר בגלל המקפא המוזר; פנקוטה מבושמת, כלומר פנקוטה ארל גריי עם זיגוג של קרם משמשים, שילוב טעמים מיוחד; וטופי שוקולד, כלומר מוס שוקולד טופי, עם שברי שוקולד ובראוניס, שהיה עשיר בשוקולד אשר העלים את ההבדלים בין הרכיבים.
בשורה התחתונה: רעיון מיוחד וביצוע טוב בסך הכל.
94 ₪ לשישייה, 79 ₪ הנחה לרגל השקה. להשיג בסניפי הרשת ובשירות הקייטרינג של הרשת.

אצבעות פיצה של מעדנות
הרשת לקחה את הפיצה המוכרת שלה, ובמקום למכור אותה בעיגולים, החלה לחתוך אותה בצורה הדומה לאצבעות. הגיוון בצורה מאפשר להפוך את הפיצה לפריט שקל יותר לארח בעזרתו, או להציעו לילדים, למשל, שאינם אוכלים מנות גדולות. הסדרה כוללת פיצה עם גבינה, פיצה עם גבינה ותוספת זיתים, או פיצה עם גבינה בחריפות מעודנת. זו עם הזיתים התגלתה כעשירה בזיתים ואילו החריפה היתה לא יותר מפיקנטית. שתיהן מגיעות עם אותם גבינה ורוטב העגבניות החביבים, וכמובן הבצק, שהוא לא עבה מדי אך גם לא דק מספיק.
בשורה התחתונה: רעיון מעניין וביצוע מוצלח.
28.9-32.9 ₪ ל-560-660 גרם. כשרות רבנות גן יבנה. להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים שכונתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר