סל הקניות של שחר 916

סל הקניות של שחר 976

מוצרים חדשים של זוגלובק

צילום סטודיו זוגלובק

החברה השיקה לאחרונה שלושה מוצרים חדשים. בסדרת המחבת היא השיקה נקניקיות מרגז מבשר אנטריקוט חריף, ונקניקיות צ'וריסוס מבשר אנטריקוט בחריפות מעודנת. בנוסף השיקה החברה מוצר חדש בסדרת ההמבורגרים והקבבים – מיני המבורגרים. שני המוצרים הראשונים הפתיעו אותנו לטובה: אחוז גבוה של בשר במוצרים, מרקם בשרני שמתאים יותר למבוגרים מאשר לילדים (אם כי גם הצעירים נגסו בהן בהנאה), וטעמים מוצלחים. בנקודה האחרונה ייאמר לזכות החברה כי הנקניקיות החריפות אכן חריפות. המיני המבורגרים אכזבו – לטעמנו, כמות לא גדולה מספיק של בשר בתערובת, ולמרות שהטעם חביב, המרקם לא בשרני דיו. המחיר עד 25.9 שקלים ל-360 גרם נקניקיות או 400 גרם מיני המבורגרים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: ותרו על ההמבורגרים ונסו את הנקניקיות

פתיבר פינוקים של אסם

צילום סטודיו אסם

החברה סוף סוף נותנת מענה לכל מי שאוהב למרוח שוקולד בין שני פתיבר, ומציעה גרסה מוכנה מראש לשילוב הפופולארי. מדובר בשני מוצרים חדשים המבוססים על אותו עיקרון, עם הבדלים ניכרים ביניהם: פתיבר פינוקי שוקו – ביסקוויט בטעם וניל עם מילוי של קרם בטעם שוקולד; פתיבר פינוקי וניל – ביסקוויט בטעם שוקו עם מילוי בקרם בטעם וניל ושוקולד. לשמחתנו, ההבדל בסוג הפתיבר והקרם יוצר הבדל ברור בטעמים בין שני המוצרים, וכל אחד מהם היה מספק. שמחנו גם שבעוד יש כמות מספקת של קרם, אפשר לנגוס בפתי בר מבלי שהקרם יישפך החוצה (מכיל גלוטן). המחיר עד 11.9 שקלים ל-220 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה, אהבנו מאוד את התוצאה

כריות מרשמלו של תלמה מבית יוניליוור

בהתחלה היינו חשדניים – איך בדיוק משתלב מרשמלו בתוך דגני בוקר, ועוד כמילוי בתוך כריות. אבל נאמנים לתפקידנו שפכנו קצת מהמוצר לקערה, הוספנו חלב, חיכינו קצת שהמוצר יתרכך, והתחלנו לאכול. להפתעתנו, הכריות ממולאות בכמות מספיקה של קרם כדי שטעם המרשמלו יהיה ברור, והוא נשאר בולט גם עם תוספת החלב. אנחנו, שלרוב לא אוהבים מרשמלו כפי שהוא, התמכרנו להפתעתנו למוצר החדש (מכיל גלוטן). המחיר עד 23.9 שקלים ל-686 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ גם אם אתם לא חובבי מרשמלו מושבעים

Blu six של Blu

 

סדרת המשקאות החדשה מיועדת למי שרוצה לצרוך את משקאות האנרגיה הללו מבלי לצרוך כמות גדולה של סוכר וקלוריות. במילים אחרות, שלושת המשקאות בסדרה זו ממותקים עם ממתיקים מלאכותיים, והם מכילים שש קלוריות בלבד ל-100 מ"ל. הסדרה כוללת את המשקאות בלו, מוחיטו ובלו דיי, וההבדל ברכיבים השפיע בצורה מועטה מאוד על הטעם הסופי. המחיר עד 7.9 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג ברשתות שיווק, חנויות נוחות, רשתות יין ואלכוהול ועוד.

בשורה התחתונה: רק אם אתם אוהבים את המשקאות הללו

בקצרה

חברת מן יצרה שיתוף פעולה עם עמותת אחת מתשע לרגל חודש המודעות לסרטן השד. במסגרת זאת אריזת הוופלים בטעם שוקולד של החברה נצבעה בוורוד, וכל הרווחים ממכירתה יועברו כתרומה לעמותה. המחיר 10 שקלים לשלוש חבילות. להשיג ברשתות השיווק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר